Monday, March 18, 2024

Provocari Verzi (20)
Felicitare cu flori si buline

Felicitarea face parte din seria de la
Provocari Verzi - Salvam papusi III #03 - Sapte dintr-o lovitura (2/7)

Din propunerile de teme, eu m-am oprit tot la ideea felicitarilor, asa, ca sa vad
ce idei imi vin primavara. 😊



Din pacate nu am decat o poza intermediara. Am fost bruiata, am tot lucrat
pe sarite, insa nu e ceva prea complicat. Asa ca va povestesc.



Pe un carton alb am lipit trei flori obtinute prin perforare si in jurul lor
am pus o foaie gofrata, obtinuta de la o protectie a unor bomboane.
Imi place cum arata si este pentru prima data cand am folosit-o.
In jurul florilor este un acrilic auriu, pe flori am mai pus putina culoare
rosu si galben.
Pe  foaia gofrata: pe colturi putin sclipici, iar in rest sunt buline.
Cele mici le-am facut cu marker, iar celelalte  prin tusare cu o bara
de plastic. Nu prea inteleg de ce a inceput sa imi placa brusc ideea asta.
Dar, asta e. O iau ca atare...


Sincer, Mesagera nu stiu daca este prea incantata cu momentele astea, ca are
mereu alte treburi si eu o tot pun la poze. Insa mi-a facut pe plac, cand a
vazut ce figura am facut. Si mi-a spus ca poate pentru urmatoarea
felicitare o sa-mi sopteasca o inspiratie...




Aceasta a fost a doua felicitare din serie.


Provocari Verzi (19)




12 comments:

  1. Minunată, Suzana. Ca de obicei de altfel. Îmi pace enorm acest perforator al tău si remarc acum un carton foarte interesant din care ai tăiat floricelele.
    Tot bruiata mă simt si eu în ultima perioadă. Tot incep ceva si nu mai aung să termin. Trebuei sa-mi notez în agendă să știu ce am de făcut că uit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aveam o banda de carton pastrata, insa nu sunt chiar sigura, cred ca de la un pachet cu o perdea de dus. Mi-a placut combinatia aia de gri si bleu, care sunt un fel de petale. De perforatorul ala iti spuneam. Anul trecut facusem din doua flori lipite, o baza pentru ate. Mi se intampla din ce in ce mai des sa mixez activitatile. Este usor obositor... Oricum am inceput sa notez, sa nu scap ceva!
      Spor la... tricotin! ❤️😘

      Delete
  2. Mie imi place tare mult cum imbini elementele!! Sa stii ca abia asteptam sa vadce ai pregatit! Si mai cred ca s mesagerei tale ii place mult acest joc!
    Am folosit foliile acelea recuperate de la cutiile de bomboane in mai multe proiecte - pusa in coperte de la albume / jurnale etc, pentru volum. In cutii pentru papusi amigurumi (sigur am folosit la Belle).... dar nu la felicitari! Si uite ce efect super fain! ;D
    Cand m-am uitat prima impresie a fost de un paianjen inflorat. In sensul cel mai bun! Imi place mult felicitarea numsrul 2!!
    /inspiratie zici? hmmm... Am vazut la Carmen flori de salcie (parca salcia are florile acelea ca niste viermisor)i.. Poate te inspira sa faci o felicitare in ceare sa aduci un mic element rrealizat cu acul tunisian.. :D
    Pup cu drag :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa sper si eu, ca daca nu i-ar placea, nu s-ar juca cu mine!
      Nu stiu cum le-ai folosit tu. Eu le-am decojit si a ramas mijlocul gofrat. Este un material interesant, insa cam poros.
      Ideea este ca sunt atat de multe posibilitati, ca e chiar greu de ales. Plus ca mai sunt idei de experimentat. Ac tunisian? Nu stiu despre el. Daca tot ai spus, las un link gasit:
      https://www.youtube.com/watch?v=dWSz4AEKggY
      Pupici si inspiratie, draga Rux!❤️😘

      Delete
    2. Am vrut sa zic de punch needle - stii cu care ai facut tu personajul cu inima din tablou? Si stiu ca voi ii spuneti ac.. si uite-asa am ajuns eu la ac tunisian :))).
      Merci mult pentru link :*

      Delete
    3. Asa am crezut si eu, insa am cautat de curiozitate si am descoperit alte chestii. Asa ca mi s-a parut interesant si acul tau tunisian... Nu stiu daca ne va folosi ideea, dar am lasat-o.
      Pupici!❤️😘

      Delete
  3. Hai că a făcut treabă tare bună Mesgera şi de data asta, nu pare deranjată :)
    Zi bună, Suzana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa sper si eu, ca nu o deranjeaza sedintele foto. Ca oricum nu sunt atat de dese... Oricum, mi-a promis o mica inspiratie. Sunt curioasa
      ce si cum.
      Toate cele bune, draga Potecuta! ❤️😘

      Delete
  4. Ai obtinut din nou o felicitare tare draguta! Cu talent si migala si timp. Bravooo!
    Pupici si imbratisari ❤️😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, draga Carmen pentru apreciere! Imi place sa ma joc si cand ai si cu cine, e perfect!
      O zi minunata! Pupici! ❤️😘

      Delete
  5. The flower you asked about at image.in.ing/blogspot.com is a hydrangea.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much. I did not realize, being partially blooming. The visual effect is so special!
      Have a fine evening! Hugs!❤️😘

      Delete