Thursday, March 7, 2024

TC2024 (10)- Martie
Valijoara pentru carbuni de desen

Niko ne provoaca la Transformarile Creative ale anului 2024 (TC2024).
Materialele reciclate vor face parte  din proiectele noastre, in moduri diferite fata
de utilizarile obisnuite. Sper ca si ele vor fi bucuroase sa se joace cu noi.
In luna martie  se lucreaza cu 'ziare, carti, reviste'.
Tema a doua este: 
'La indigo': o valiza / geamantan.





Aveam niste carbuni pentru desen, cam nefolositi si ma ciocneam de ei
printr-un sertar. Asa ca mi-am spus sa le fac un mic spatiu dedicat
dintr-o cutie ce adapostise un cutit. O am deja de cativa ani buni.
Capacul se inchide cu doi magneti. Si este suficient de rigida pentru a 
fi transformata intr-un mic geamantan.
Scrisul de pe cutie, argintiu, l-am vopsit tot in negru, pentru a nu se
observa prin servetelul lipit in tehnica specifica. Din pacate modelul
aproape s-a estompat, dar nici nu le poti avea pe toate...😊
In jurul lui am vopsit cu acrilic aramiu pe care apoi l-am lacuit.
Pe partea cealalta am lipit un pliant tematic, sa nu cumva sa uit ce este
inauntru!



Manerul este din carton acoperit cu fir rosu, facand un fel de gardut. Terminatiile
sunt acoperite cu banda adeziva. Ca alta idee nu a venit.
Cele doua benzi ce realizeaza inchiderea suplimentara, sunt din din piele.
Pe ele am lipit cu hot glue niste velcro. Tot astfel am lipit si manerul si
am facut un punct de prindere si pentru benzi.




Dimensiunile aproximative: 27 cm x 8 cm x 2 cm.

Recunosc ca pozele nu au iesit chiar asa bine, insa eu totusi sunt multumita
de micul geamantan, mai  putin servetelul cam incretit.  Cred ca am vazut
candva un tutorial prin care puteai evita problema, insa acum nu-l stiu,
dar e musai sa-l caut.



TC2024 (9)



10 comments:

  1. Ce idee frumoasa! O valijoara pentru carbunii de desen... Uite chiar am uitat tehnica aceasta de desen, cu toate ca am desenat candva cu carbuni. Trebuue sa caut desenele...
    O zi de 8 martie minunata sa ai! 🌹

    ReplyDelete
    Replies
    1. Au incaput bine acolo... Nici eu nu am facut ceva. Iar atunci cand i-am folosit am facut cateva schite dupa model. Nu stiu de ce mi-a venit ideea de reluare.
      Pupici, draga Carmen! La Multi Ani de 8 Martie! ❤️😘

      Delete
  2. Ce proiect frumos ai facut!!
    Initial m-a dus cu gandul la cutia unui instrument muzical. Cred ca acei carbuni sunt fericiti, :)
    Pupici si felicitarI!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa sper si eu, pentru ca prea stateau bramburiti. Insa nu stiu exact de ce, mi-ar placea sa lucrez un pic cu ei. Am facut-o acum ff multi ani si doar reproducand cateva imagini ale unor pictori. Asa ca, aproape nimic. Posibil sa imi fi dat un fel de impuls. Asa sper, cel putin!
      Multume, draga Rux! Pupici si weekend placut!❤️😘

      Delete
  3. Ce căsuță frumoasă le-ai făcut cărbunilor! Și îmi place că arată tare vintage.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vintage-ul a aparut inevital. Insa nu a fost in plan. A fost din cauza servetelului. Nu am mai lipit pe negru servetel obisnuit si imi placea mult modelul insa nu se prea vede. Ar fi trebui sa vopsesc zona cu o culoare deschisa. Acum voi sti...
      Multumesc! O seara frumoasa! ❤️😘

      Delete
  4. Am studiat pe indelete valijoara ta. Îmi place enorm cum ți-a ieșit. Felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iar sunt foarte multumita de el. Este chiar elegantel. Nu stiu de ce mi-a venit pofta sa ii utilizez.
      Multumesc mult, Niko! Posibil in alte circumstante, nu ar fi iesit asa ceva. Pup. ❤️😘

      Delete
  5. Îmi place cum ai transformat cutia! A ieșit o valiza drăguță și utila!! Felicitări. Te pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am constatat ca nu am raspuns.
      Mai am o cutie, cred ca voi recidiva. Bune cutiile astea pentru cutite. Multumesc, draga Mihaela. Pupici!❤️😘

      Delete