Monday, March 25, 2024

Provocari Verzi (21) &
TC(2024) - februarie
Felicitare cu perdea...

Felicitarea face parte din seria de la
Provocari Verzi - Salvam papusi III #04 - Sapte dintr-o lovitura (3/7)
Si Niko mi-a amintit ca o pot introduce si la Transformarile  Creative
din luna februarie, in tabelul suplimentar, ca a doua felicitare.




Aceasta este felicitarea a treia din serie. Marginea am realizat-o prin
pulverizare cu mai multe culori. Un carton similar ca dimensiune, l-am decupat,
in asa fel incat sa pot acoperi fie conturul, fie centrul. O bucatica de perdea am
intarit-o cu lipici si apoi am decupat trei bucati, pe care le-am lipit. Fondul
general este realizat cu acuarele. Colturile si culorile de pe 'flori' sunt acrilice.
Urmele albe, discrete le-am facut pe liniile de demarcatie asa ca o danteluta.



Asta este noua mea creatie.
Si evident niste efecte...





10 comments:

  1. Abia asteptam savad ce ne va prezenta Anna de data asta! :D Si cum admiram ingeniozatatea si detaliile am realizat ca mi se pare ceva familiar la ea si nu stiam de ce anume imi aminteste. Nu stiu daca mai retii, dar acum un timp am preezetat niste puzzle-uri cu fetite cu ochi negri. Gorjuss de numesc. Puzzle-urile au la baza desene si aceste desene sunt facute sa stea cumva intr-o parte si au si rama.
    De la rama pe care ai creat-o sentimentul de familiar :D
    Imi place mult cum ai facut felicitarea! Floricelele rezultate sunt superbe - inainte sa le fi pictata aduceau a nori (poate unde am si vazut azi la nori si... se derulau cu o viteza :O).
    Efectele sunt foarte faine :D
    Pupici!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi-a iesit si mie o rama... dreapta. Mai imi trebuie niste sabloane mici cand pulverizez. Mai am bucatele de perdea, insa asta are un model deosebit. Mai am ceva din ea. Poate imi vine si o alta idee. Imi pare bine ca ti-a placut.
      Multumesc, draga Rux! Pupici! ❤️😘

      Delete
  2. o combinatie foarte interesanta. Ai reusit un fel de puzzel :-) Felicitari Suzana draga!
    Numai bine! ❤️😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Un puzzle mai micut...Mi se pare incredibil cum transformi o bucata de material moale, intr-un fel de hartie teapana.
      Multumesc mult, draga Carmen! Seara frumoasa!❤️😘

      Delete
  3. Esti un izvor nesecat de idei de felicitari superbe! Imi place foarte mult cum ai combinat materialele si rezultatul final! Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uneori si eu sunt surprinsa dupa cum se deruleaza ideile.
      Totul este sa nu se buluceasca mai multe, ca ma blochez.
      Multumesc mult, draga Mihaela. Pupici!❤️😘

      Delete
  4. Replies
    1. Thank you for the visit and comment!
      Happy Easter to you, too!

      Delete
  5. Aceasta felicitare se incadrează si la transformările creative din februarie, unde am avut de reciclat material textil. Tu ai material textil aici, așa că poși să înscrii felicitarea in tabelul suplimentar. Eu am scris acolo de recuperarea unei provocări, dar e valabil si pentru lucrări suplimentare realizate oricand până în octombrie inclusiv. ( https://mnikogalerie.blogspot.com/2024/01/vrei-sa-recuperezi-o-provocare.html)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc de idee. Uitasem faza cu tabelul suplimentar si pentru alte lucrari. O sa fiu mai atenta. Sincer, mereu apar alte si alte idei pe subiecte vechi. Si trebuie sa ma opresc, ca nu mai ajung sa fac ceea ce am pe agenda.
      Weekend placut si cu spor, Niko! ❤️😘

      Delete