Monday, April 1, 2024

TC2024 (13) - Aprilie
& Provocari Verzi (22)
Felicitare utilizand ambalaj floral

Niko ne provoaca la Transformarile Creative ale anului 2024 (TC2024).
Materialele reciclate vor face parte  din proiectele noastre, in moduri diferite fata
de utilizarile obisnuite. Sper ca si ele vor fi bucuroase sa se joace cu noi.
In luna aprilie  se lucreaza cu 'ambalaje din carton'.
Prima tema este: 
'Felicitare'. Si  ea va face parte si din seria de la
Provocari Verzi - Salvam papusi III #05 - Sapte dintr-o lovitura (4/7)



Pentru aceasta felicitare am folosit un ambalaj de la o floare ce a fost surprinzator
de rigid si frumos, dupa cum puteti vedea in imagine.
Din ambalaj, am decupat cele cinci elemente cu imprimeu dantelat si am creat piesa
centrala cu un perforator. Nu am colorat suplimentar elemetele lipite.
Am folosit din nou pulverizarea pe o parte a suprafetei cartonului de baza.
Apoi am completat cu niste culori metalizate.



O felicitare simpla, pentru cele doua jocuri.
Efectele ei in negativ:



Vreau  cu ocazia acestei postari, sa mai adaug cu ceva intarziere, pentru care imi
cer scuze, imaginea felicitarii calatoare si a martisorului primite de la Rux.




Ii multumesc din nou pentru un joc atat de frumos.  Si intrevad alte doua carari.
Una legata de origami si alta legata de un alt mod de a face bratari. Nu asa cum
le-a facut Rux, ci cu un alt dispozitiv pe care il aveam, numit Mobidai (Kumihimo).
Am zis asta, ca sa ramana consemnat...😊

Sa aveti o luna aprilie cu spor si inspiratii.



TC2024(12)

Provocari Verzi (21)



10 comments:

  1. Si ce felicitare frumoasa a iesit! Intr-adevar, deosebit ambalajul florii. Imi place cum ai refolosit elementele decupate :). Si centrul realizat cu perforatorul este deosebit.
    Tehnica aceasta cu pulverizarea da un efect deosebit.
    Cred ca Mobidai-ul functioneaza fix pe aceeasi idee ca si ceea ce am eu :). :D Sunt foarte curioasa cum este suportul tau :).
    (Kumihimo e cred denumirea generica pentru snururile tesute.... din cate imi amintesc).

    Ma bucur mult ca ti-au placut - si sa stii ca stai mai bine decat mine. Eu voi mai intarzia cu scrisul din doua motive: 1 am pus bine felicitarea pentru ca urmau sa vina baietii (nu au mai venit). 2 ca un facut sunt cumva intr-un fel de safe mode, prea multa oboseala peste toate cele care oricum erau.

    Dar i-am pastrat un loc special in „desfasuratorul de aprilie ” (suna pompos dar de fapt e o lista cu ceea ce urmeaza sa scriu luna aceasta :)))) ca sa nu uit.
    Pupici cu drag si un aprilie cu sanatate, cu bine si proiecte interesante!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu am mai vazut astfel de ambalaj floral in magazin. Mi-a parut rau ca jumatate se udase, asa ca am recuperat doar o fasie. Asa cred si eu, e cam la fel sistemul, poate ceva mai mare ca diametru. Insa in tutoriale am vazut ambele cuvinte. Oricum sunt niste tutoriale ff interesante, combinand fire si margele. Si e importanta si inchiderea bratarii. Prinderile ori le ai, ori faci asa cum am facut si eu cu nod culisant.
      Rux, nu iti fa probleme. Tu oricum le-ai prezentat. Iar eu am ramas codasa cu citate din cartea Danutei. Am inceput postarea, insa mai dureaza.
      Toate cele bune, draga Rux! Pupici!❤️😘

      Delete
  2. Ce frumoasa este! Am făcut si eu aseară din ambalajul unui parfum care avea ceva ca o floare...insa nu am terminat-o, mi se pare prea simplă:))).
    Felicitarile tale sunt foarte frumoase, toate de până acum, nu doar asta. Felicitări. Te pup.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Simplu este de multe ori foarte elegant! Imi pare bine ca iti plac. Uneori voi sunteti mai entuziasmate decat mine. Eu le observ...defectele!
      Multumesc, draga Mihaela! Pupici si weekend placut! ❤️😘

      Delete
    2. Azi a venit priori post si a ridicat plicul de care ziceam acum doua saptamani, luni ar trebui sa ajunga la tine. Te pup. Weekend plăcut.

      Delete
    3. Ma uimesti cu surprizele astea. Te pup si eu. Weekend placut.
      Te sun cum ajunge.❤️😘

      Delete
  3. Este superbă felicitarea ta Suzana, ca de obicei. Ce spirit de onservația ai avut să zărești acea margine dantelată.
    Eu am înțeles că brățările de la Rux sunt cu același dispozitiv Mobidai (Kumihimo), sau cel puțin la ea în poze am văzut ceva asemănător. Am văzut candva demult un fel de snur făcut cu in dispozitiv artizanal de acest gen, pur si simplu un disc din carton.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niko, sarea in ochi dantela. Mi-a parut rau ca acel ghiveci statuse in apa si jumatate din hartie am aruncat, insa bordura din partea superioara am salvat-o. Este asemanator, insa al meu pare sa aiba diametrul mai mare. Trebuie sa gasesc un tutorial clar, ca prospectul celui pe care il am este in germana. La ce am vazut asa, pe repede inainte, firul trebuie cumva tinut si cartonul nu stiu cat de bine ar tine. Cand ma voi lamuri, va spun.
      Multumesc. Floarea era o gloxinie cu boboci. Inca nu stiu culoarea...

      Delete
  4. Replies
    1. Thank you, Rajani!
      Have a fine week!❤️😘

      Delete