Wednesday, April 17, 2024

April Challenge on Beccy's site
& Provocari Verzi (23)
A basket with eggs - Un cos cu oua

This project is my entry for the next challengies:

'April Challenge' on Beccy's place;

Provocari Verzi - Salvam papusi III -07 - Sapte dintr-o lovitura
(5/7)




My card is based on Beccy's creation: 'Basket of eggs'.




The card has two layers. The base is a white cardboard, stock size, sprayed thrue |
a template. The image is printed, shaped and bond in a central position.
For coloring I used pencils and markers. But on the eggs I bonded a piece from
a napkin, colored a few years ago, in another Eastern moment. And of course
stiffened with glue.


Baza felicitarii este un carton alb pe care l-am colorat prin
pulverizare, printr-un sablon. Imaginea este tiparita, formata
si lipita central. Pentru colorare am folosit creioane si markere.
Pe oua am lipit servetel colorat acum cativa ani, tot cu o
ocazie Pascala, pe care l-am intarit cu lipici.


This is my project for the both challenges!



March Challenge on Beccy's site

Provocari Verzi (22)





8 comments:

  1. Superba felicitarea!! Am salvat si imprimat si eu stampila cu cosul - sper sa o pot folosi intr-un proiect viitor , cat de curand :D.
    Imi place mult ce idee ai avut pentru a o decora. A iesit o felicitare superba :D

    Pupici cu drag :D
    (m-am incurcat - am bagat din greseala felicitarea la 5/7 si ea e inscrisa la 6/7 :))) - merg sa corectez).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mie mi-a placut tare mult cosuletul. Este chiar elegant.
      Oricum trebuie sa fiu atenta la introducerea linkului. Continui sa cred ca intr-o alta etapa, un tabel lunar poate ca ar fi mai simplu si pentru noi si pentru tine.
      Multumesc, draga Rux! Din pacate poza cu mesagera nu am mai reusit. Data viitoare!
      Pupici! ❤️😘

      Delete
  2. I love how you've decorated the eggs Suzana, they are so colourful and pretty. The texture of the paper is great too. The big red bow and lovely green vine are wonderful additions.
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. The napkins are colored random. The idea is similar with this
      presentation: https://alittlepinchofperfect.com/easter-eggs-without-cup-of-dye-toddler/
      The piece is small, but in the image you can see how it looks.
      It's a perfect method to create colored patterns, from my perspective.
      Thank you, Beccy!
      Cheers! ❤️😘

      Delete
  3. Replies
    1. Sa stii ca uitandu-ma pe blogul tau, inainte sa intru pe mail, nu aparea nimic, din pdv. nume. Nici dupa ce am intrat, nu se schimbase nimic. Sorry. Mai ma gandesc si eu.
      ❤️😘

      Delete
  4. Tare drăgălașă e felicitarea! Caut urechi de iepuraș pe lângă ea! 😊 Un iepuraș care se ascunde.
    Zi frumoasa îți doresc, Suzana draga! 😘
    Spor la ce ai de făcut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Urechile de iepuras vor fi la indigoul lui Niko. Sunt tare limitata cu timpul, asa ca probabil iar voi fuziona jocurile.
      Pupici si sper sa destelenesti cumva. Acum imi dau seama ca prin preajma mea nu am cunostinte care sa blogareasca si pe care sa le intreb, din pacate.
      Spor si inspiratie si tie, Diana draga! ❤️😘
      Si un final de saptamana bucuros!

      Delete