Tuesday, April 30, 2024

Provocari Verzi (25)
O inima la final de serie

Felicitarea inchide seria de sapte, de la:
Provocari Verzi - Salvam papusi III #08 - Sapte dintr-o lovitura (7/7).
O voi introduce in al  doilea tabel, fiind intarziata.


Sa va povestesc repede, ca mai este putintel pana la inceputul lui mai...😊
Este o compozitie abstracta, ca nu m-am putut abtine!
Inima este formata din petale de mac, ce au trecut prin procesul falsei
hartii de orez.  Dupa uscare, cam 24 de ore, le-am lipit pe un carton colorat
prin pulverizare, prin tehnica servetelului.
Floricelele alea lipite - nu stiu cum se numesc - au aparut in peisaj pentru ca
am reusit sa stropesc fundalul si se vad consecintele in poza a treia.
Am accesorizat cu trei floricele din carton, din alte bucatele de colectie.
Inima este inconjurata de acrilic auriu, iar pe colturi am pus albastru metalic.
Serpuitele sunt carioci.




Ca observatie, petalele de mac este mai bine sa fie uscate... Oricum li se
schimba culoarea prin lipire... Data viitoare!

Negativul este cam rece:





Sa ne fie luna mai frumoasa si luminoasa si
Sarbatorile Pascale sa ne inspire!




Provocari Verzi (24)





4 comments:

  1. Wow. In primul rand... mi se pare genial cum reusesti sa transformi petalele de flori. Am si eu presate... am tot vrut sa le integrez prin proiecte dar momentan nu am gasit solutia sa le pot cumva proteja.
    Mie negativul mi se pare de poveste. Ma tot uit in inima albastra si are cam acelasi efect pe crae il au norii.. se creaza tot felul de conturiri si „impresii”.
    Ma bucur tare mult ca ai ales sa faci colectia de 7 felicitari - poate continui si cu celelalte teme, daca te inspira, Sau poate se iveste alta idee :D.
    Sa fie sarbatori cu liniste si bucurie :*
    Pup cu drag :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rux, am deja cateva experimente. Stilul folosit aici este mai bun pentru plante nu prea subtiri. Apoi laminari, sau pur si simplu in scotch transparent, daca ai mana sigura. Si pare a fi foarte buna, lipirea ca pentru tehnica servetelului. Reala problema pe care eu o vad este modificarea eventuala a culorii. Insa iarasi depinde flori.
      Chiar daca nu stiu cum sa fac, as vrea sa continui. Oricum, ai si tabelul de rezerva...
      Zile pline de lumina, draga Rux! Pupici!❤️😘

      Delete
  2. Bucățelele de carton nu se încadrau și la transformări creative? Da, a trecut luna de-acum, dar dacă da, te rog să înscrii felicitarea în tabelul suplimentar. Îmi pare rău că nu am fost mai pe fază să văd la timp.
    PS: tu faci felicitări în general, dar și pentru Beccy, chiar și la Rux. Dacă mai folosești din materialele lunilor anterioare de la TC24, nu ezita să înscrii felicitările în tabelul suplimentar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu era chiar genul acela de carton, asa ca nu era cazul. Mi-ai mai atras atentia, asa ca voi fi atenta. Saptamana asta poate recuperez restantele din aprilie.
      Multumesc mult!❤️😘

      Delete