Thursday, May 2, 2024

Provocari Verzi (26)
'Flori de florii'

Voi continua cu o noua felicitare pentru:
Provocari Verzi - Salvam papusi III  #09 - Flori de florii



Am fost contra cronometru pentru acest inceput al unei noi serii, asa ca am
utilizat un carton pe care testasem o embosare cu un sablon.
Mi s-a parut potrivita pentru tema provocarilor.
Am colorat imaginea cu acuarele si markere. Si am adaugat si trei stickere,
un fluturas, o inimioara si un mic citat motivational.
(Life is better when you're Laughing / Viata este mai frumoasa cand zambesti)




Negativul  plin de albastru arata cam asa:




Provocari Verzi (25)



8 comments:

  1. Este superba felicitarea - cat d emult imi place sabloanele acestea ... visam candva la o masinuta de gen (sizzix parca se numea.. dar cine mai stie :P). Stiu ca parca avea si de taiat si de embossing.
    Oricum, revenind! Imi place mult modelul floral ales. Cred ca se potriveste la fix. Si cromatica este atat de placuta - si negativul a iesit superb.
    Pupici cu drag 🤗💗

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toate masinutele astea pot face si una si alta. Depinde ce utilizezi, sabloane pentru embosare sau 'taietoare'.
      Mai aveam cateva teste. Asta mi s-a parut perfect. Si nu prea aveam mult timp la dispozitie. Speram sa nu se supere nimeni ca am practicat doar un exercitiu de colorare. Negativele arata mereu frumos, uneori chiar mai frumos ca originalul.
      Oricum, imi pare bine ca am reusit totusi. Nu credeam.
      Multumesc, draga Rux! Pupici! ❤️😘

      Delete
  2. Ce frumoasă este!Nu este foarte complicat de făcut, dar rezultatul este minunat! O felicitare potrivită primăverii! O vinere binecuvântată să ai!
    P.S.: Am trimis o carte poștală de paște prin poșta română, sper să ajungă. Normal trebuia să ajungă deja!
    Pupici, Suzana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mihaela, mi-ai facut o surpriza minunata. A ajuns azi! De ani
      de zile nu am mai primit o carte postala in felul acesta.
      De colectie...
      Sper sa ajunga si felicitarile mele trimise spre voi.
      Pupici! O vinere binecuvantata!❤️😘

      Delete
  3. Imi place mult cromatica! Foarte reusite aceste "flori"!
    Ganduri bune si imbratisari 🤗😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult, draga Carmen! Cu aceasta ocazie am constatat ca markerele mele cu gel se cam usuca. A trebuit sa le incalzesc cu bricheta...
      Doar bucurii si parfum, draga Carmen!❤️😘

      Delete
  4. Îmi primul rănd as vrea să stiu cum faci această embosare.Rezultatul este pe cat de simplu pe atât de spectaculos. Felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am o masinuta prin care se pot face embosari si taieri. (Tauros mini) Am niste sabloane, insa am facut mai mult teste. Merg cam greu, inca nu am dexteritate de utilizare. Dar pentru felicitari te scoate din nevoie... Multumesc frumos, Niko!❤️😘

      Delete