Monday, May 6, 2024

TC2024 (15) - Aprilie
& Provocari Verzi (27)
Cosulet de Paste

Niko ne provoaca la Transformarile Creative ale anului 2024 (TC2024).
Materialele reciclate vor face parte  din proiectele noastre, in moduri diferite fata
de utilizarile obisnuite. Sper ca si ele vor fi bucuroase sa se joace cu noi.
In luna aprilie  se lucreaza cu 'ambalaje din carton'.
Tema a treia este: 
'Cos sau farfurie pentru oua'. O introduc cu intarziere, in mai.
Si  ea va face parte si din seria de la

Provocari Verzi - Salvam papusi III #10 -Simboluri Pascale'.




Am facut si eu un cosulet simbolic, dintr-un capac de cofraj de oua,
avand lungimea de ~ 14 cm. L-am mai rigidizat pe la colturi, cu bucatele
din 'inchizatoarea' cutiei. Apoi l-am acoperit cu folie autoadeziva cu flori
pe fond bleu. Dintr-un tub pe care a fost hartie de bucatarie si pe care
l-am vopsit in mov si auriu, am decupat patru bucati, ce au devenit
un fel de suport pentru ca ouale sa stea vertical. Le-am fixat unele de
altele cu banda autoadeziva.


Manerul cosuletului este format dintr-o sarma plusata portocalie, introdusa
in doua gauri facute pe lateral.
Un cosulet simplu, in care au poposit si doua elemente care imi plac nespus:
un iepuras si un puisor.
De aceasta data, mesagera Anna a participat la sedinta foto. Stia ea ca urma sa
se joace cu prietenii din cosulet! 😊


TC2024 (14)
Provocari Verzi (26)



Adaug acestei postari o bucurie-felicitare de la Mihaela:


Multumesc mult pentru gandul frumos!


10 comments:

  1. Superb a iesit cosuletul. Imi place mult cum ai ales sa il faci - ce tare este folia adeziva. - se potriveste de minune.
    Iar tortita :D Este din sarma plusata din aceea faina cu dimensiuni variabile. Hihi. Initial cand am vazut-o ma uitam asa cam... ce-o fi vrand si sarma asta de e asa? Dar acum de cand i-am vazut potentialul mai ales la flori (sau urechi de iepurasi.. hahaha) altfel sta treaba.
    Iepurasul este minunat. imi plac mult iepurasii :D. Si ma bucur sa o revad pe Anna :)
    Puiutul e lumanarica? Ce tare!!! :D
    Super cosulet !!
    Si minunata felicitarea - sper sa ajunga si la mine a mea maine :D.
    Pupici cu drag!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tare simpatica sarma plusata de felul acesta. Imi place ca pot forma cu ea un pentagon... Da, este lumanarica, insa am folosit-o mereu ca decor de Paste. Ca nu am mai vazut modelul.
      Anul trecut am avut un cosulet de sase oua. Insa acum nu am avut, asa ca am schimbat ideile...
      Imi pare bine ca iti place! Pupici, draga Rux! ❤️😘

      Delete
  2. Îmi place coșulețul tău, și sârma plușată i se potrivește perfect! Și lumânarea puișor este tare drăguță, și eu am doi moși Crăciuni și un brăduț pe care nu mă îndur să le aprind.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Recunosc ca nici nu am vrut sa o aprind, tocmai sa o am pentru decor de Pasti. Imi pare bine ca a venit ideea cu capacul, ca sa lipesc servetele nu am vrut. Imi plac din ce in ce mai mult sarmele plusate. Multumesc mult!
      O saptamana cu inspiratii!❤️😘

      Delete
  3. Hristos a Inviat! Sarbatori fericite draga Suzana!
    Foarte dragut cosuletul tau! Felicitari!
    Pupici si imbratisari 😘🤗

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adevarat a Inviat! Sarbatoare cu bucurii!
      Multumesc, draga Carmen! A colorat frumos masa.
      Pupici!❤️😘

      Delete
  4. Cu drag, Suzana!
    Cosul tău este foarte drăguț! Văzusem ceva asemănător: în mijloc un iepuraș și in jurul lui tuburile de la hârtia igienică susțineau ouăle, exact cum ai făcut tu cosul!
    Mă gândeam să fac unul, dar anul acesta am avut cofraj de ouă :))))am făcut rost și-am zis ca trebuie să-l folosesc.
    Îmi place cum l-ai ornat cu iepurașul și lumânărica aceea puisor, care imi place foarte mult, colectionez lumânări, zic eu, dar nu mă pot abține și le aprind:))))
    Pupici, Suzana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici nu mai stiu de cati ani am puisorul. Insa il folosesc doar cand e Pastele. Am mai avut lumanari in acest stil, dar am constatat ca erau foarte proaste si se topeau aiurea. Asa ca sigur il vei vedea si la anul pe acesta!
      Eu am avut un mic cofraj de sase oua, anul trecut. Asa ca am facut altceva anul asta.
      Pupici si o duminica frumoasa! ❤️😘

      Delete
  5. Replies
    1. Thank you, Rajani!
      Have a fine and inspired week!❤️😘

      Delete