Monday, April 29, 2024

TC2024 (14) - Aprilie
Un iepure mov

Niko ne provoaca la Transformarile Creative ale anului 2024 (TC2024).
Materialele reciclate vor face parte  din proiectele noastre, in moduri diferite fata
de utilizarile obisnuite. Sper ca si ele vor fi bucuroase sa se joace cu noi.
In luna aprilie  se lucreaza cu 'ambalaje din carton'.
A doua  tema este: 
'La indigo'.



Extrem de tarziu introduc si eu a doua tema din aprilie. 
Iepurele meu mov este inaltut, aproape 23 cm cu tot cu urechi...
Baza este din carton, asa cum vedeti in imagine. Este acoperita cu
un fel de plus, provenind de la un mop.  Benzile sunt cusute unele de
altele. Urechile sunt din carton, pe care am exersat un gardut, dintr-un
fir 'alize', mai grosut si cu sclipici. Din el am facut si un snur cu tricotinul,
si am format funda. Floricelele dintr-un material subtire, le aveam.
Fiecare are in mijloc o margica pusa pe o paieta. Le-am colorat cu
acrilice metalizate. Am  lipit cu hot glue florile, doua frunze metalice si funda.
Urechile le-am cusut la baza.


Am intentionat sa lipesc pe spate acel suport rozaliu. S-a intamplat insa un mic
incident, cand am gresit pozitia atarnatorii si s-a exfoliat culoarea atunci cand
am vrut sa o dezlipesc. Acum este pozitionata direct pe material.

Cam acesta a fost indigoul meu din aprilie!

Daca nu mai reusesc ceva maine, intru in prelungiri cu lucrarile.


Transformari creative (13)


8 comments:

  1. Foarte frumos a iesit Posey al tau :D. Imi place ce combinatii de materiale ai folosit. E adorabil :).
    Va fi o companie extrem de placuta de sarbatori :D
    Pupici cu drag si mult spor :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mopul ala am si uitat cand l-am luat. Insa l-am luat fix pentru culoare, ca eu nu utilizez asa ceva. Inca nu m-am hotarat ce fac cu restul bucatilor. Oricum, o sa-i lipesc spatele, sa fie mai rigid.
      Daca ti-a placut e bine. Ma gandeam si la niste ochi, insa nu prea stiu unde sa-i pun.
      Spor si tie. Multumesc, draga Rux! Pupici!❤️😘

      Delete
  2. Ce tare ideea cu benzile de la mop! Și îmi place că acum toate îl avem pe Posey.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaaa, doar ca eu am ramas codasa la postarea despre carte, desi am citit-o. Ce tare a fost si ideea de a-l cumpara fara a utiliza asa ceva, doar ca imi placea culoarea. Acum s-a brodit bine...
      Zile cat mai frumoase!❤️😘

      Delete
  3. Când am văzut prima dată iepurașul mă găndeam doar că ai găsit o modalitate de a folosi din șururile tricotin realizate. Rezultatul e minunat și culorile/materiale folosite se îmbină armonios. Felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma gandisem, insa nu ar fi acoperit la fel de bine cartonul. Dar chiar si asa, imi trebuia un fir lung, diferit de cel din funda si nu aveam. Ma intreb ce va iesi din restul de mop... Mi-a parut rau ca mi s-a stricat spatele, pentru postare. Ca am vrut sa-i pun ochi.
      Multumesc, Niko! ❤️😘

      Delete
  4. Iepurașul tău nu l-am văzut, de fapt văd că mi-au scăpat câteva postări! Este foarte frumos...și tot mov! Posey la indigo trebuia să se numească proba!:))))
    Felicitări! Imi place cum a ieșit! Pupici.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am fost in stare sa iau un mop candva, doar pentru culoare, asa ca era musai sa il folosesc acum... Pentru un Posey mov!
      Multumesc mult, Mihaela. Inca nu stiu restul de material cum sa-l utilizez, dar imi vine mie vreo idee.
      Pupici si o saptamana usoara!❤️😘

      Delete