Monday, May 27, 2024

TC2024 (20) - Mai
Un fel de medalion

Niko ne provoaca la Transformarile Creative ale anului 2024 (TC2024).
Materialele reciclate vor face parte  din proiectele noastre, in moduri diferite fata
de utilizarile obisnuite. Sper ca si ele vor fi bucuroase sa se joace cu noi.
In luna mai  se lucreaza cu 'cabluri'. Tema a treia se refera la: 
'Accesorii'.




Ca accesoriu am ales sa fac un medalion, desi cred ca poate fi foarte bine si un
martisor. Un inel metalic de ~ 4 cm dia., l-am acoperit cu un fir portocaliu, facand un
gardut. Am mai utilizat o floricica de plastic cu sase petale si un banut metalizat auriu,
de 3 cm. dia. Am profitat de gaura existenta prin floare si am trecut prin ea o sarma,
pe care am infasurat-o apoi intre petale si pe care am prins-o de banut care avea si el
o perforatie. Sarma am impletit-o cu firul si am format prinderea medalionului.


Cu un alt fir in ton, am mai completat prinderea, pentru mai multa siguranta,
dar si pentru efect, fiind un fir lucios.

Cam asa arata medalionul martisor. Cred ca Mesagera Anna s-a bucurat
chiar mai mult decat mine si mi-a sugerat sa mai fac niste variante, stiind
ca mai am cateva floricele...😀







TC2024 (19)

@@@@@@@@@







16 comments:

  1. O wow... Foarte dragut si pandantivul tau! Ce ingenioasa esti!
    Felicitari Suzana draga 😘💞 un start bun in noua saptamana 💓

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, draga Carmen. Imi pare bine ca am reusit sa utilizez floricica aia. Nu gasisem o solutie potrivita.
      Acum am reusit in final si tare bine imi pare!
      O saptamana faina la voi!❤️😘

      Delete
  2. Ce frumos a iesit medalionul. Imi place tare mult!! :D Ai putea face martisoarele de pe acum - este un model super dragalas :).
    Pupici cu drag 🤗

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa mi-am propus, sa mai fac procedura si poate sa o perfectionez. Si chiar sa mai adaug ceva pe spate. Inca nu stiu... Poate ceva stil brosa!
      Multumesc mult, draga Rux! Pupici!❤️😘

      Delete
  3. Wow..this is so beautiful..thanks for sharing dear :-)
    Fine Art and You

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much for the visit and comment!
      Have a fine week! ❤️

      Delete
  4. Eu il vad ca merge si pt sărbătoarea Sf Patrick, chiar dacă la sfânt e vorba de un trifoi, sa zicem ca acest pandantiv e un trifoi cu 6 foi! :)))
    🤗😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce idee buna cu trifoiul. Nu am asa ceva, insa s-ar putea realiza cumva. Multumesc mult, draga Luiza!
      Pupici si zile frumoase!❤️😘

      Delete
    2. Suzana, poate găsești trifoi în colecția de mărțișoare (daca ai o astfel de colecție, desigur) ☺️
      Pupici! 😘
      Pupici și Luizei! 😘

      Delete
    3. Cred ca am cativa, insa nu cred ca s-ar putea lucra pe acelasi concept. Ma tot gandesc ca toate martisoarele defecte sa le pun intr-un mix, insa nu e ceva simplu.
      Pupici! ❤️😘

      Delete
  5. A iesit dragut medalionu, si la felul in care ai infasurat floarea pare ca ai facut-o tu din sarma si margele.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce mult mi-ar placea sa am si niste margele ca petalele florii si sa fac ceva in sensul zis de tine. Si mie imi place modelul. O sa mai experimentez.
      ❤️😘

      Delete
  6. Ai avut o idee super! A ieșit foarte frumos medalionul! Floricica din mijloc la prima vedere m-a dus cu gandul la un trifoi, dar are mai multe petale decât ar trebui ca să fie un trifoi. Poate fi dăruit ca mărțișor, dar nu numai.
    Felicitări, dragă Suzana! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi--ar fi placut sa gasesc un trifoi, insa mi-au placut si aceste modele, de false cristale. Cred ca voi recidiva, ca mi-a placut si mie ceea ce a iesit.
      Multumesc, draga Mihaela! Pupici!❤️😘

      Delete
  7. Observ că ceea ce am scris despre acest medalion minunat nu a apărut - e drept, am avut ceva probleme cu tehnica, la un moment dat, dar nu mai știu dacă aici sau in alta parte. 😊 E tare frumos, și ingenios. Îmi place și combinația de culori! 😍
    Start bun in noua saptama, Suzana draga! 💗 Gânduri bune! 🍀 Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu erai in spam, asa ca, desi sunt mai rare cazurile, posibil sa fi disparut. Mi se intampla cand nu sunt atenta si cine stie ce apas...😊
      Spun sincer ca mi-a placut mult. O sa reiau cu siguranta mai avand cateva floricele. Si ma voi gandi la optimizari.
      Doar azi mai sunt la calculator mai mult, asa ca de maine mai aleator... 😊
      Zile frumoase si inspirate, Diana draga! Pupici!❤️😘

      Delete