Thursday, May 16, 2024

TC2024 (18) - Mai
Reflexii in oglinda (152)
Un copacel simbolic

Niko ne provoaca la Transformarile Creative ale anului 2024 (TC2024).
Materialele reciclate vor face parte  din proiectele noastre, in moduri diferite fata
de utilizarile obisnuite. Sper ca si ele vor fi bucuroase sa se joace cu noi.
In luna mai  se lucreaza cu 'cabluri'. Tema a doua este: 
'La indigo'. 
Aceasta postare participa si la jocul lui Carmen  'Reflexii in oglinda', preluat de la Sorin.


Modelul de plecare pentru tema 'La Indigo', a fost Pomul Vietii:



Imi doream de mult timp sa fac si eu un pomisor, ceea ce s-a si intamplat.
E micut si nu prea stufos, insa a iesit rezonabil ca prim experiment.
Am folosit sarma cuprata de 0.5 mm si 12 pietricele ce aveau gauri.
Am impletit cate trei sarme pe care fixasem cate o pietricica, formand
astfel o ramura. Apoi toate cele patru ramuri le-am impletit, impreuna cu 
inca o bucata de sarma la baza si apoi am trecut aceasta tija printr-o piatra
gasita candva pe plaja, in care am practicat o gaura.
Ca suport  am folosit un fel de spuma cilindrica mai tare, ce fusese
baza pentru o bratara, avand 5.5 cm diametru si pe care am vopsit-o
in auriu.
Lipirea celor doua elemente am facut-o cu got glue. La baza am mai lipit
o rondea maro, dintr-o foaie de spuma.


Cam asa a iesit copacelul meu. Mesagera Anna, chiar daca poate spera
sa stea la umbra lui, a fost multumita de rezultat, facand si o poza impreuna.

Sunt multe sclipiri pe pietricele, insa am adaugat suplimentar un mic joc de reflexii!




TC2024 (17)

Reflexii in oglinda (151)






Sa aveti un final de saptamana pe placul vostru!💓


@@@@@@@@@






16 comments:

  1. Cat este de frumosi si delicat!!!! Imi place tare mult cum a iesit 💗. Sa te bucuri de el. Si Anna are un pomisor pe masura - imi dau seama ce micut este - o bijuterie.
    Pupici cu drag

    ps: si imi place mult si cromatica.

    pps: ce interesant este clipul :O.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie mi-a placut. Pietricelele le-am luat acum cativa ani, exact pentru acest scop si pana acum nu am reusit sa lucrez asa ceva. Iti dai seama cat ma bucur... Trebuie sa caut cum se numeste pietricica, ca nu mai stiu...
      Nu-i asa ca a fost simpatic cu bilele alea? Nu mi-e clar materialul pus ca la tort...
      Pupici si weekend linistit!❤️😘

      Delete
  2. Foarte dragut copacelul tau! Interesant concept! Felicitari, Suzana draga!
    Un start bun in weekend 😘🤗

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu am avut timp sa explorez solutii, insa zic ca a iesit rezonabil. Multumesc mult, draga Carmen!
      Un weekend placut! ❤️😘

      Delete
  3. E tare simpatic pomişorul tău!

    Spor la meşterit, dragă Suzana! ❤️😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noroc a fost cu pietricelele gaurite, ca altfel sa lipesc sarma de ele, ar fi fost tare neplacut si nu prea estetic.
      Multumesc mult, draga Vero! Un weekend pe placul tau! ❤️😘

      Delete
  4. Foarte drăguț copacelul tau! Imi place cromatica aleasa și imi place postamentul alb în formă de inima!
    Poate o sa ma joc si eu cu un astfel de copacel iar ca pietricele o sa folosesc pietricele și scoici de la plaja.
    Un weekend minunat! Pupici 😘😘😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aveam si niste bucatele de scoica de la o bratara defecta, insa am uitat de ele. Chiar, poate postezi ceva in jocul tinut de Niko. Ar arata fain cu scoici un astfel de copacel.
      Multumesc, Luiza. Un weekend minunat si tie!❤️😘

      Delete
  5. Foarte dragut pomisorul, iar baza din piatra si ce ai mai folosit parca exact pomisorul tau il astepta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa mi s-a parut si mie. Si daca mi-a parut bine ceva, este ca am reusit gaura utilizand doar burghiu. A durat ceva pana l-am tot rotit, insa nu era prea dura, avand mai multe straturi. Imi fusese frica ca o sa crape si a durat cam mult faza asta. Insa apoi a mers repede.
      Imi pare bine ca ti-a placut.❤️😘

      Delete
  6. Îmi place pomișorul tău! Nu e bogat, dar e foarte drăguț! Felicitări! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. L-am facut mai simplu, pentru ca era prima experienta si nu prea stiam ce si cum cu sarma, cata imi trebuie. Si trunchiul poate ca trebuia putin altfel, mai grosut. O sa mai incerc.
      Multumesc frumos, draga Mihaela. Pupici!❤️😘

      Delete
  7. Ce fain a ieșit si cum se potriveste cu mesagera! Felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Niko! Chiar mi-a placut sa lucrez acest prim
      pomisor. Pupici! ❤️😘

      Delete
  8. E minunat! E.. gingaș, cumva. L-ai reușit din prima, cum s-ar zice! 😍
    Eu degeaba am prin casă fel de fel, că nu prea-mi funcționează imaginația! 😂 Sau... funcționează când nu mai am nevoie!
    Felicitări, Suzana draga! 💗 Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceea ce faci te cam contrazice, insa subscriu la ideile post postari. Toate materialele cu care ne provoaca Niko, genereaza multe idei si uneori apar defazat, dar asta e... Mi le notez cand si cand, ca cine stie cand am nevoie!
      Multumesc mult, Diana draga! Pupici! ❤️😘

      Delete