Tuesday, May 28, 2024

Clubul de puzzle (10) &
Provocari Verzi (30)
Tablou cu maci

O noua lucrare pentru Clubul de puzzle - 2024, gazduit de Niko, ce reprezinta un
tablou cu maci, se asorteaza perfect cu noua tema de la
Provocari Verzi - Salvam papusi III #13 -Maci.

 


Mi s-a parut atat de frumos acest buchet cu multi maci! S-a brodit bine si cu
Provocarile Verzi. Doar ca singurul lucru reciclat aici este cartonul pe care
l-am lipit. Ba chiar, neavand dimensiunile,  l-am format din doua bucati.
Puzzle-ul are 500 de piese, cu dimensiunile: 47 cm x 33 cm.




Si niste maci din piata! Trec insa fantastic de repede...





Clubul de puzzle (9)

Provocari Verzi (29)

@@@@@@@@@










16 comments:

  1. Ce frumos e tabloul!!! Imi plac mult macii și parca vad si fire de lavanda în tablou. Sa te bucuri de acest tablou, Suzana draga! Îmbrățișari 🤗🤗🤗

    ReplyDelete
    Replies
    1. M-am bucurat cand l-am facut, insa l-am oferit cuiva drag din familie. Mi-a placut enorm compozitia. A fost o reala placere realizarea ei.
      Multumesc mult, draga Luiza! Imbratisari si o saptamana linistita! ❤️😘

      Delete
  2. Suuuuperb puzzle. Aveam si eu unul cu maci pe lista de dorinte. Imi place tare mult. Si da.. par atat de fragili in realitate :O. Imediat se trec.
    Acum niste (multi deja ) ani, era o doamna care facea niste maci fantastic de frumosi din pasta de modelaj (Artadar - doamna inca mai face lucruri foarte interesante si frumoase). Si facuse un buchet de cu maci, albastrele si spice de grau. Unul „rezistent” in timp - cel putin in privinta macilor :D

    pupici cu drag !! :*

    ps: pai baza e importanta - si eu am un tablou cu diamante pe care il voi monta pe baza d ecarton reciclat.. nu am reusit pentru azi, facea parte din proiect, asa ca l-am lasat pentru o alta ocazie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce complicat trebuie sa fie sa faci asa ceva din pasta. Dar imi imaginez efectul. Acum am curaj sa pun un carton de baza, din doua bucati, ca doar tot il lipesc.
      Imi place tare mult acest puzzle. Va ramane doar poza lui aici, insa ma bucura oricum.
      Pupici si spor la tot, draga Rux!❤️😘

      Delete
    2. Pe doamna respectiva am vazut-o de multe ori la targurile din Cluj, i-am vazut lucrarile in realitate si sunt superbe!

      Delete
    3. O sa fiu atenta la nume. Banuiesc ca e prezenta pe fb, unde nu prea intru.

      Delete
  3. tare fain tabloul cu maci! mă gândesc că a fost bucurie mare să-l vezi ”crescând” piesă cu piesă
    pentru un pictor e oarecum mai ușor să facă o asemenea compoziție. până la urmă pictezi câți maci dorești, totul e limitat doar de creativitatea, de fantezia artistului. pentru fotograf e oleacă mai greu :)
    da, trec destul de repede macii, mai ales dacă nu-s la locul lor, în câmp
    pace și bucurie! spor în toate cele bune

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi-ar placea sa scriu ceva despre acest subiect. Pentru ca este o combinatie de trairi: bucurie, curiozitate, frustrare, uimire si in cele din urma satisfactia cand pui ultima piesa. Acel moment este minunat. Insa totul este crosetat cu... perseverenta!
      Si eu care credeam ca pentru fotograf este mai simplu, avand subiectul in fata ochilor. Cu siguranta in pamant dureaza mai mult. In vaza parca totul se deruleaza accelerat.
      Pace si bucurie si la voi! Multumesc pentru ganduri!

      Delete
  4. These are beautiful puzzles, dear Suzana! I really like poppies, but they only last a very short time in a vase; I prefer them in nature/on the edges of fields.
    All the best,
    Traude
    https://rostrose.blogspot.com/2024/05/weltreise-2024-immer-noch-tasmanien.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. I had a few experiences with poppies from the market. They open incredible fast! The image of the puzzle was so beautiful. Due to the poppies, I suppose!
      Have a fine weekend, Traude!❤️😘

      Delete
  5. Chiar este o imagine deosebit de frumoasa. Tonica prin culoare, dar si linistitoare.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A fost un cadou si am si inramat-o. Sub sticla, nu se observa prea bine ca e un puzzle. Parea o pictura.
      ❤️😘

      Delete
  6. Ce puzzle frumos! Am lipsit cam mult din blogosferă...:(
    Îmi plac foarte mult macii, am și eu în curte, i-am fotografiat și am pus pe facebook câteva fotografii!
    La mulți ani, dargă Suzana, de ziua copilului! Să fim sănătoase și să ne bucurăm de viață! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa, mi s-a parut superb. Nu se compara totusi cu realitatea, insa mi s-a parut totusi bine facut.
      Multumesc pentru urari! La Multi Ani de ziua noastra, draga Mihaela! Pupici si o vara faina!❤️😘

      Delete
  7. E un puzzle-tablou superb! Mă bucur de bucuria ta! ☺️ Sunt culori vii, care aduc zambet pe buze.

    Îmi dau seama că din cele câteva puzzeluri pe care le-am montat am cu flori numai floarea soarelui, după un tablou de van Gogh...

    Spor la toate, Suzana draga! 💗 Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zilele astea am chiulit...Mi-a placut foarte mult imaginea. Si spre surpriza mea s-a facut destul de usor. Daca as vedea si cu floarea soarelui cred ca as lua si eu, insa pe unde ma uit eu nu am vazut. Libraria este cam micuta.
      Spor si tie, Diana draga! Pupici!❤️😘

      Delete