Thursday, May 23, 2024

Provocari Verzi (29) &
TC2024 - (19) Mai &
Reflexii in oglinda (153)
O plasuta speciala si o reparatie

Subiectul postarii de azi este legat de cele trei jocuri. Asa a fost inspiratia, asa ca nu
m-am putut opune:
Provocari Verzi - Salvam papusi III #12 -Pregatiri de vacanta.
Niko ne provoaca la Transformarile Creative ale anului 2024 (TC2024).
In luna mai  se lucreaza cu 'cabluri'. Tema a patra este: 
'Fii creativ'.
Carmen ne invita la  'Reflexii in oglinda', joc preluat de la Sorin.




Cand am inceput sa experimentez acul persan, am gasit un kit in care o plasa
trebuia accesorizata prin aceasta tehnica, avand si desenul pe fata ei.
Doar ca stiam si experimentasem faptul ca atunci cand lucrezi o suprafata,
practic fata este partea opusa. Asa ca imi spusesem sa trebuie sa ma mai documentez,
insa cumva mi-a iesit din vizor actiunea asta. Cand Rux a declansat pregatirile de
vacanta, singurul subiect rasarit brusc, a fost acest kit. Asa incepe povestea...😊
 


Recunosc ca nu am respectat intocmai umplerea, pentru ca unealta din kit,
destul de masiva, perfora materialul si mi se parea ca nu va arata tocmai bine.
Asa ca doua elemente le-am cusut si alte doua doar le-am bordurat.
Pentru steluta aceea din dreapta am folosit niste fir stralucitor si usor incretit,
ce se intinde cand cosi cu el.


Pentru ca taiasem o bucata consistenta, ca sa o fructific, am crosetat-o cat am putut
si apoi, find suficient de lunga, am mai crosetat o data crosetarea! Aici intervine sarma,
pe care am strecurat-o prin fir si am modelat apoi acea inima, ce nu facea parte din
conceptul originar. Sarma am folosit-o si la prinderea de material.


Ceea ce vedeti in urmatoarea imagine este pe interiorul plasei. In dreapta este
dupa ce am innodat, taiat si sigilat cu lipici, pe ici pe colo firele. De sigilat am
facut-o si pe fata, unde buclele erau mai mari.
Dimensiunile ei sunt (fara baiere) 30 cm x 33 cm.


Am pus si sclipici in trei zone, sperand sa straluceasca  pentru reflexii.
Dar pentru ca nu s-a intamplat asa ceva la modul cum imi ies mie pozele,
am reparat, tot cu sarma, un suport format din scoici si care se rupsese.


Chiar daca nu a iesit perfect reparatia, niste reflexii tot am reusit!





Provocari Verzi (28)
TC2024 - (18) & Reflexii in oglinda (152)






Interesant de experimentat!😊




Nu stiu de ce, insa ieri am avut ideea ciudata ca am castigat o zi.
Adica ziua de azi. A fost o senzatie complet bizara...

Va urez un final de saptamana plin de inspiratii!

16 comments:

  1. Foarte interesant, nu cunosc acul persan, nu am lucrat niciodata in metoda aceasta. Foarte frumoasa creatia ta, Suzana draga
    Sa ai un sfarsit de saptamana minunat 😘🤗

    ReplyDelete
    Replies
    1. De tehnica asta am auzit la Niko. Imi place foarte mult. Insa pe un astfel de material este prima data cand am incercat si recunosc ca a fost un pic complicat. Insa acum am o plasuta pentru vacanta...
      Un final de saptamana minunat, draga Carmen. ❤️😘

      Delete
  2. Uite-asa mai reparam/facem lucruri pe care era nevoie sa le facem, dar le tot amanam. Haioasa sacosica ta, numai buna de mers la cumparaturi. Iar suportul din scoici este foarte decorativ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Provocarile astea au generat destule astfel de momente si tare ma bucura asta. Ce nu este urgent, se amana... O fi bine?
      Dimensiunile gentutei sunt chiar bune. Suportul m-a surprins cand s-a rupt. Prinderile erau cu un plastic subtire, ce probabil
      s-a deteriorat in timp.
      Toate cele inspirate la tine! ❤️😘

      Delete
  3. Ce ma bucur ca ai ales sa faci acest proiect - eram foarte curioasa in legatura cu acest set creativ, inca de cand ai mentionat despre el.
    Mi-am luat acum multi ani un punch needle. Am tot zis acum ca il inaugurez, imi luasem si un curs si numai bine ca nu stiu sigur unde l-am pus. ma uitam la croseta ta si ma gandeam.. dar acul meu arata diferit. ce seamana asta a croseta :))))).
    Imi place mult cum a iesit sacosica. Sa te bucuri din plin de ea :D
    Pupici cu drag !!! 🤗

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rux, unealta cu maner rosu, este chiar o croseta. Acul persan se vede vag in prima poza a mozaicului. Uita-te in dreapta la ultimul video. Vei descoperi multe idei acolo. Mie mi e pare o tehnica relativ simpla, insa daca nu se sigileaza firul, se poate desface rapid daca il agat cumva. Evident ca importanta e baza. Si nu credeam ca totusi suprafta de de lucru poate deveni chiar fata, insa cred ca e din cauza firelor groase.
      Ma intreb totusi daca sa nu ii fac un plic interior, asa de protectie.
      Multumesc. draga Rux! Poate iti gasesti unealta.Sunt curioasa ce parere ai. Pupici!❤️😘

      Delete
  4. PS: suporrtul este superb. Si mie imi plac genul acesta de lucruri - sigur am ceva asemanator (de fapt mami). Mi se par atat de frumoase.
    Si stralucirile surprinse sunt minunate!!
    🤗

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa! Si chiar nu stiam cu ce sa il repar. Cu sarma este rezonabil, nu perfect, dar se poate utiliza.
      Iar reflexiile mi-au placut mult si mie.
      Pupici! ❤️😘

      Delete
  5. Dacă aş avea talent, răbdare şi îndemânare, mi-aş face toate genţile şi gecile aşa.. E frumos tare, tare! Bravooo! Am văzut la vânzare genţi cusute cu diverse modele şi taaaare mă bate gândul să îmi iau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumeeeesc! Recunosc ca tot imi vine sa spun sa te opresti din ideea 'daca...'. Cand imi spuneam ca nu pot ceva, exact atunci ma mobilizam sa vad cum e...
      Recunosc ca nu am vazut gentute cu astfel de aplicatii, insa cred ca ar fi faine. Sper sa gasesti ceea ce cauti.
      Pupici si weekend placut, draga Potecuta!❤️😘

      Delete
  6. Nu am folosit niciodată acul persan, deși am văzut multe lucrări, iar lucrarea ta se numără printre cele reușite! Foarte faină! Felicitări. Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. De prima data cand l-am incercat, am devenit fan. La fel ca si cu tricotinul. Cred ca Niko genereaza subiecte care dau dependenta...
      Multumesc, Mihaela! Pupici si inspiratii!❤️😘

      Delete
  7. Ai realizat un model minunat pentru sacoșă! Îmi plac tare mult obiectele (zise banale) personalizate la nivel de... unicat. 😍

    Suportul din scoici e foarte interesant! Imi plac si sclipirile (perlele din scoici?)
    De cand cu aceste jocuri am reparat câteva obiecte pe care le aveam in vedere pentru... cândva si am făcut multe care erau în plan pentru... cândva. ☺️Duminică frumoasă îți doresc, Suzana draga! 💗 Pupici!😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Diana. Poate va veni vremea sa imi fac propriul desen. Oricum, nu banuiam cat de greu se perforeaza materialul. Ma durea mana tot impungand.
      Suportul nu are vreo perluta. Sunt doar scoici, din pacate nu stiu denumirea, arata ca mici ghiocuri. Bine ca nu s-a rupt mai mult, ca nu stiu cum l-as fi reparat.
      Pupici si seara frumoasa! O saptamana usoara! ❤️😘

      Delete
  8. Cred că am si eu acest kit, doar că eu nu mi-am propus să lucrez cu acul persan pe acea sacoșă. Am pus-o deoparte că poate o pictez. Adevărul e că îmi doream acul persan din chit și ghergheful. A fost mult mai ieftin asa decat dacă le cumpăram de la mercerie doar pe ele.
    Îmi place cum ai decorat sacoșa si cum ai imbinat sărma in acest kit. Felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sincer, cand am vazut kitul, am avut cam acelasi rationament. Uneltele astea pe masura cresterii diametrului, le crestea si pretul. Si chiar era prea scump. A fost interesant, insa nu era genul de imagine, pentru ate atat de groase. Asa ca am si improvizat!
      Multumesc mult. Spor si inspiratie, draga Niko!❤️😘

      Delete