Tuesday, May 14, 2024

May Challenge on Beccy's site
& Provocari Verzi (28)
TC2024 - (17) Mai - A silent space!

This project is my entry for the next challengies:

'May Challenge' on Beccy's place;

Provocari Verzi - Salvam papusi III -#11 - Lumini prinse in tablou; (lights in an image);
Transformari creative 2024 - Mai, pe blogul lui Niko, materia prima fiind : cabluri.
Tema 1 este o felicitare - a card using wire.





This project is based on Beccy's creation: 'Lamp and Quill'.



The background was colored by myself on a brown cardboard.
The image was printed on a thicker  page, because I wanted to use a thin wire
around the quill, in a sort of simple sewing. After this step I bonded the image.
On the white background I used  pale colors from pads - yellow and brown.
For the image: pencils and markers. Around the shape and in the corners, there
are dots created with plastic rods using metallic acrylics.


Baza felicitarii este un carton maro, colorat de mine. Imaginea
am tiparit-o pe o hartie mai groasa, pentru ca in jurul penei am
folosit un fel de tesatura cu sarma. Pe fondul alb am utilizat culori
pale, din tusiere - galben si maro. Imaginea este colorata cu
creioane si markere si in jurul ei, ca si in colturi, am folosit
acrilice metalice aplicate cu niste tije de plastic.


I think that using the wire, add a special effect on the quill. I hope you like it.







April Challenge on Beccy's place

Provocari Verzi (27)

TC2024 (16)




16 comments:

  1. Superba felicitare! Si imi place tare mult ce ai ales - mi-a adus aminte de serile in care aprindeam lampa cu gaz.
    Pe mine nu ma deranja cand se lua curentul. Era dragut - doar ca aveam o senzatie destul de urata din cauza cutremurului din 86 .. am ramas cu chestia asta. Cum se lua lumina aveam asa o senzatie aiurea.
    Dar imi placea mult cand aprindeau lampile (cred ca am avut doua la un moment dat - una veche si una mai nou) pe gaz seara. Tare mult. Stateam pe hol la masa, mai desenam, mai una alta. :D
    Ce idee faina ai avut cu sarma. Foarte reusita!! pana imi aminteste de tocuri :D. Am avut si eu unul mostenire cred de la Bunicu. Ma gandesc ar fi trebuit sa fie in biroul meu (sper sa mai fie sa nu se fi ratacit). Dar pana la aceea, abia asteptam sa fie nevoie sa mergem la CEC sau la Posta :))). Si acolo aveau si uneori mai exersam si eu pe un formular :)))).
    Pupici cu drag!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Era printre putinele pe care am putut 'broda' trei povesti...
      Cand agenda e prea incarcata, solutia comasarii este perfecta. Si neuronii gasesc niste solutii interesante...😀
      In mod normal as fi folosit ceva de contur, insa avand o sarmulita subtire - cred ca de la o sticla veche - mi-am zis sa vad ce iese. Pe spate nu am insistat, ca mi-era frica sa nu rup hartia. Au cam ramas niste bucle. Mai trebuie exercitiu...😀
      Imi plac si mie lampile de care vorbesti, chiar daca nu am avut decat miniaturi, pentru un fitil.
      Pupici si o zi frumoasa, draga Rux!❤️😘

      Delete
  2. The wire added a very interesting effect to the quill Suzana, and I really like how it has the extra texture and dimension. The effect you added to the background cardboard makes me think of a beautiful old tree in a fairy tale story.
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. It was so thin, so I dear to try. And I really like the look of your quill in the whole image, adding this element.
      It's so beautiful your vision with the fairy tale story. Thank you
      for telling me!
      Cheers, Beccy and a fine week!❤️😘

      Delete
  3. Ce frumos ti'a iesit felicitarea! Imi plac detaliile din colțuri și textura felicitării care pare ca este realizată pe o bucată rustică de lemn!
    Poate fondul alb, din cerc, s-ar armoniza mai bine cu restul felicitarii daca ar fi colorat într-o nuanta calda?
    O seara frumoasa, draga Suzana! 🤗

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cam ai dreptate, doar ca tusierele mele nu sunt chiar asa bune si mi-a fost teama sa insist. Restul era colorat si daca nu mi-ar fi placut ar fi trebuit luat de la zero. Era o varianta ce nu o puteam lua in discutie. Acuarelele ar fi fost mai bune.
      Multumesc pentru idee, draga Luiza. O seara frumoasa si la tine!❤️😘

      Delete
  4. The wire around the quill is such a clever idea! It adds a wonderful 3D element and really makes it stand out.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I needed an idea with wire for the challenge. And I discovered that using it can introduce interesting effects. I'm glad you liked it. Thank you and a fine week!

      Delete
  5. Nu am apucat sa trec pe aici sa iti spun cat de bine ti-a iesit felicitarea, dar vin acum chiar daca este cam tarziu. Imi plac culorile alese, imi place cum ai folosit sarma, si imi place si imaginea, imi induce o stare de calm si imi trezeste multe amintiri placute.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi place enorm stilul asta de imagini. Si am avut ideea fixa sa unesc provocarile. Nu cred ca as fi facut asa ceva cu sarma, in alte conditii. Insa se vede chiar frumos pana aia. Daca incerci, coala trebuie sa fie putin mai groasa. Si da, flacara trebuia mai intensa... Data viitoare.
      ... Amintirile placute sunt foate bune...
      Pupici si o saptamana frumoasa!❤️😘

      Delete
  6. Încă o felicitare reușită și fooooarte frumoasă ai adăugat la colecția ta de felicitări! Îmi place tare mult, și combinația de culori și cum ai îmbinat toate elementele. Felicitări. Pupici, dragă Suzana! Weekend frumos să ai!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si prima in care am utilizat sarma... Cred ca provocarile astea inspira idei noi atunci cand le comasez. :)
      Multumesc, draga Mihaela! Pupici si o duminica cat mai placuta!
      ❤️😘

      Delete
  7. Normal. că nici aici nu am mai ajuns să comentez. Ti-am spus la telefon, mi se pare absolut fantastică felicitarea ta, iar pana aceea bordurată cu sărmă e ceva deosebit. Felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A fost singura idee cu sarma pe acest trio de provocari.
      Am avut noroc ca am putut tipari pe o coala de desen,
      ca altfel nu cred ca ar fi iesit bine.
      Spor la tot, draga Niko!❤️😘

      Delete
  8. O felicitare ca un mic tablou. Îmi place tema ☺️ mă duce cu gândul la unele dintre poveștile copilăriei - poveștile citite! Poveștile cu lampa cu petrol la care-mi stricam ochii prefer sa nu mă gândesc! 😁
    Zile senine îți doresc, Suzana draga! 💗😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oare or fi aparut astfel de obiecte pe baterii...?
      Oricum, mi-a placut mult imaginea si e posibil sa o mai revezi pe aici!☺️
      Pupici si spor la creat, Diana draga!❤️😘

      Delete