Wednesday, February 7, 2024

TC2024 (5)- Februarie
Provocari Verzi (16)
Nimic spectaculos, insa util!

Niko ne provoaca la Transformarile Creative ale anului 2024 (TC2024).
Materialele reciclate vor face parte  din proiectele noastre, in moduri diferite fata
de utilizarile obisnuite. Sper ca si ele vor fi bucuroase sa se joace cu noi.
In luna februarie  se lucreaza cu 'fire, materiale textile'.
Incep cu tema a patra
'Fii creativ', ce participa si pe blogul Provocari Verzi -
unde in al doilea capitol, este vorba despre organizatoare.



Am profitat de provocarile lunii, pentru a rezolva cateva subiecte ce le tot puneam
pe agenda, insa nefiind prioritare, le-am tot amanat. 😊
Sper sa nu se supere Niko, ca  totusi sunt putine fire, insa am rasuflat usurata
ca mi-am reparat un suport scoica ce se sparsese in cateva locuri. Luasem trei feluri
de culori de jurubite, cred ca acum vreun an, insa pana la urma am folosit-o pe cea 
mai inchisa. Am facut un fel de tesatura in zonele sparte. 
Apoi, cu hot glue am lipit cateva accesorii: o floarea soarelui cu buburuza, pe
exterior si o inimioara si o alta floricica pe interior.




Acum si-a reluat locul initial, in hol si parca arata si mai vesel...

    


Am mai facut o cutiuta (17 cm x 10 cm x 12 cm) pentru cateva carnetele cu diferite
idei, schite, exemple de culori, etc.
Este realizata din carton. Nu am avut o suprafata atat de mare pentru a o forma
dintr-o bucata, asa ca lateralele mici sunt lipite. Apoi am acoperit-o cu o folie
autocolanta, cu model.



Este o cutie destul de rigida, asa ca toate stau bine laolalta!

    


Pentru trei copacei din pietricele, am facut un suport pentru a putea sa-i manevrez
mai usor.  Este ceva chiar banal. Am folosit o sticla de 0.5 litri, cu sectiune patrata.
I-am taiat o laterala, pe care am introdus-o inauntru, impreuna cu niste carton,
pentru a suprainalta zona.
Doi dintre copacei a fost nevoie sa-i repar, pentru ca se desprinsesera pietricele
din baza. Apoi am adaugat si putin fetru la baza.




Ma gandeam sa-i colorez capacul, insa nu m-am hotarat asupra culorii.

Sunt multumita de aceste realizari de februarie. A durat cam mult pana
sa le finalizez, insa toate activitatile au si ele momentul lor.
Multumesc lui Rux si lui Niko pentru impuls!










16 comments:

  1. Îmi plac proiectele tale utile. Chiar nu am vorbit inainte cu Rux, despre provăcările din acest an, eu nu stiu ce are ea în agendă, e nu știe ce am eu, dar văd că ne potrivim destul de mult la teme și asta mă bucură.
    Îmi place că și tu cauți utilul în proiectele pe care le faci. Ieri am convocat fetele la ședință să stabilim ce fel de organizator să fac, vroiam să fie ceva util că altfel, idei chiar am destul d emulte. Nu am timp să le pun în aplicare.
    Spor si inspirație in continuare.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar daca nu sunt subiecte 'vorbite' intre voi, imi voi da silinta sa comasez cat mai multe, ca sunt prea multe pe agenda oricum. Si evident trebuie sa fie utile, ca daca nu acum, atunci cand...? Faza simpatica este ca un anumit gen de util era cumva intr--un alt plan. Acum s-au amorsat ideile si e foarte bine.
      Spor si inspiratie si tie, draga Niko!❤️😘

      Delete
  2. Foarte interesante filmuletele - mi le-am salvat ca sa ma uit la ele pe indelete- acum doar m-am uitat asa putin, pe sarite (pentru ca m-au facut curioasa :D).

    Wow - din cate vad tu ai pregatit trei organizatoare aici! Deci voi trece in galerie (si la participari) trei intrari (fiind un singur articol voi lasa in lista inlinkz doar una.
    Ma ocup maine - a ramas fara bateria acum
    Pupici si felicitari :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Al doilea mi-a raspuns la niste intrebari. Bine si primul, insa ala era craft pur. Rux, pune si tu ce ti se pare mai util. Cred ca suportul de caiete chiar e bun. Nu aveam cum sa fac mai multe postari. Asa ca a fost cumva 'vrac'...
      Multumesc frumos, draga Rux! Pupici!❤️😘

      Delete
  3. Toate proiectele sunt minunate! Pomisorii sunt f frumosi! Am facut și eu, cu multi ani in urma, o cutie pentru cosmetice dar ideea ta e f buna, chiar am mai multe agende, caiete și ar sta frumos într-o astfel de cutie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca astfel de cutiute facute pe dimensiuni, sunt bune. Caietelele stau mai putin vraiste. E adevarat ca sunt destule organizatoare de cumparat, dar dimensiunile nu sunt niciodata convenabile. Insa m-am bucurat de ideea cu sticla pentru pomisori, sa ii pot misca simultan cand am nevoie. Poate nu e chiar elegant. Insa ma gandesc sa pun si niste culori pe acolo.
      Multumesc draga, Luiza! Idei inspirate si tie!❤️😘

      Delete
  4. Au ieşit toate bine şi sunt şi utile, nu mai e doar despre aspect! Bravo ţie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult, draga Potecuta! Daca tot dau din mana, cel putin sa si folosesc ce fac. Si daca ies si bine, e basca!
      Weekend placut! ❤️😘

      Delete
  5. Replies
    1. Thank you Susana, for the visit and comment.
      Have a fine day!

      Delete
  6. Mă bucur pentru tine că ar reușit sa-ti finalizezi proiectele, proiecte utile și foarte frumoase...Îmi place mult ”scoica”! Să ai un weekend cât mai frumos! Te pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu m-am bucurat. Si nici nu stiu de ce nu mi-am reparat scoica pana acum. A fost asa, o mica scanteie!
      Multumesc, Mihaela! Un weekend cat mai placut in continuare.
      Pupici! ❤️😘

      Delete
  7. Replies
    1. Thank you, Rajani!
      All the best to you! ❤️😘

      Delete
  8. foarte frumoase toate realizarile tale hand-made! Imi place si cosuletul scoica decorat, imi place si cutia -organizator, dar mai ales suportul pentru copacei! Capacul poti sa il colorezi auriu... parerea mea ☺
    Numai bine! Pupici si îmbratisari ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. La auriu ma gandisem sau ceva cuprat. Oricum vreau sa-l vopsesc, ca negrul ala nu arata prea frumos.
      Multumesc pentru apreciere si idee, draga Carmen!
      Pupici! O saptamana faina!❤️😘

      Delete