Thursday, December 7, 2023

AF ed. II & AEC ed. I -Ziua 7
Un bradulet in zapada

A inceput editia a II-a  a Adventului fotografic (AF) si un nou joc,  inspirat denumit
de Niko, Adventul Exploratorului Creativ (AEC), avand ca baza calendarul - bradut,
trimis in dar.
Pentru Ziua 7 avem la dispozitie pasta de dinti si ca tema: zapada.


Zapada mea este pe un mic suport de lemn pe care il aveam si pe care
am instalat un con de brad, prins cu hot glue.
Am vrut sa vad daca pot vopsi cu spray conul. A iesit ceva, nu perfect,
insa nici nu am insistat. Am mai pus din bilutele zilei 4 si am topit din
creioanul rosu al zilei 1, insa nici aici nu am insistat ca nu prea aveam pozitie.
In varf este o steluta descoperita tot in pachetul de la Niko. Poate ca este cam
mare pentru ansamblu, insa mie imi place cum sta acolo.
'Zapada' este din pasta de dinti alba si doar niste mici pete din cea bleu pe postament,
si doar alba pe bradut, insa a preluat si din verdele pulverizat.



Cand am facut pozele,  pasta era inca umeda.
Stie cineva daca dupa uscare se poate acoperi cu lac?
Macar sa reziste pana la Craciun!  😊







Ziua 6


Si daca tot am gasit ceva simpatic, las aici, sa-l vedeti si voi!


10 comments:

  1. După uscare, pasta de dinți rezistă detul de bine câțiva ani. Cred că mai am tablourile de acum doi ani făcute cu pastă de dinți. Încă nu am desfăcut toate cutiile și nu pot verifica acum. Eu nu le-am lăcit cu nimic, dar uitându-mă la ceea ce am realiat ieri, e destul de solidă după uscare, ar merge zic eu lăcuit.
    Fundița...ce m-a stresat. Trebuia să fie steluța din vârful brăduțului de advent. Nu vroia să stea lipită nicicum. AM crezut că am păcălit-o, dar se pare că a fost tot ca ea.
    Feicitări pentru brăduțul nins.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azi a fost uscata. O sa o dau totusi cu lac, sa nu mai imi bat capul. Fundita tot cu hot glue am lipit-o, ca nu ar fi stat bine acolo. Am mers prea repede si trebuia uscat mai bine conul dupa pulverizare. Mai bine il pictam.
      Oricum a fost interesant de lucrat. Multumesc Niko!
      Noapte buna si weekend cu spor! ❤️😘

      Delete
  2. Vaaaai :D !! Ceva de genul am vrut sa fac si eu, dar cu un con de pin (din cele micute) si cu vopsea :))).
    Dar ce frumos arata!! Sa stii ca eu am picturi de cand eram mica la scoala - facute cu pasta. Rezista .. sau na rezista aia, combinata cu guase.. :))).
    Foarte draguta decoratiunea bradut
    Pupici cu drag!!

    (cred ca anul acesta voi impacheta foarte simplu totul.. deja e vineri si eu nu am reusit sa ma apuc inca de facut pachetele... 🙄😅

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar ma intrebam cum arata conul de pin... Vad ca si tu stii de pasta utilizata altfel. Acum am descoperit-o, chiar daca nu am devenit fan.
      Multumesc, draga Rux! Pupici si un final de saptamana linistit!
      ❤️😘

      Delete
  3. Si simpatic ornamentul tau, nu doar frumos! 😍
    Multumesc pentru filmulet! Am vazut cam jumate, cand mi-am amintit ca mai am de facut cateva "vizite" pe bloguri, asa ca am salvat link-ul.
    Numai de bine, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Conul il aveam pe balcon. Cred ca a transmis un mesaj subliminal, ca nu se mai poate sa-l ignor mereu... Asa ca l-am scos la lumina, mititetul, dupa ce i-au si cazut niste 'petale'.
      Mereu ma uit si mereu uit...Pupici si weekend frumos in continuare! ❤️😘

      Delete
  4. E frumos conul, văd că și ție ți-a pus probleme pasta de dinți. Și mie mi s-a părut dificil de folosit. Am folosit și în școală, dar era pasta din vremea comuniștilor, a rezistat foarte bine dar avea altă consistenta. Aceasta mi se pare mai mult gel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu nu am folosit vreodata. Si cu siguranta este gel, ca astia cam din astea fac. Mai luam de la plafar si au alta consistenta. Chiar nu m-a entuziasmat. Cel bleu ramas aproape complet poate il combin cu altceva sa vad ce iese.
      Toate cele bune! ❤️😘

      Delete
  5. Foarte reușit ornamentul tau! Îmi place cum vine cu fundița roșie in vârf, îi dă un aer sofisticat. Pe zi ce trece provocările sunt mai grele hihi. Felicitări! Îmi place foarte mult. Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa mi se pare si mie. Sunt foarte surprinzatoare anumite materiale. Nu cred ca as fi luat initiativa legat de unele.
      Multumesc frumos, draga Mihaela! Pupici! ❤️😘

      Delete