Thursday, December 14, 2023

AF ed. II & AEC ed. I -Ziua 14
Stele si glob cu sarme plusate

A inceput editia a II-a  a Adventului fotografic (AF) si un nou joc,  inspirat denumit
de Niko, Adventul Exploratorului Creativ (AEC), avand ca baza calendarul - bradut,
trimis in dar.
Pentru Ziua 14 avem la dispozitie 'sarma plusata' si ca tema: 'stea, steluta/stelute'.





Imi plac din ce in ce mai mult sarmele plusate, sau  pufoase, cum le spun eu.
In aceasta zi au mai intrat in joc si a doua bila si steaua - fulg, ambele din polistiren,
primite de la Niko. Chiar prea mult de explicat nu am:
Cele  trei stelute le-am format manual. Initial am vrut sa fac un fel de matrita de
contur, insa recunosc ca ma parasise cheful. S-a dus in vizita sa petreaca si el,
ca prea l-am chinuit zilele astea...😂
Fulgul - stea este vopsit in aramiu, plus doua margele. Bila am vopsit-o cu verde.
Cand am vazut poza, parca era un pepenas. Am acoperit-o cu sarme, pe care le-am
lipit cu hot glue. Prima a fost infipta in polistiren, cam un centimetru. Am trecut si 
un fir de care sa o atarn, blocat la intrare de o margica. Apoi am continuat cu rularea
si lipirea. Plus alte margele din loc in loc.  L-am fotografiat pus peste stelute.




Cam asta a fost jocul in ziua 14.




Pe baza unui dialog cu Rux referitor la comportamentul pufoaselor de ieri,
cand treci acul prin ele,  vedeti mai jos ce a rezultat dintr-o bila asa cum am
pus in sirag, din cele albastre, pe care am taiat-o pe jumatate:


Evident ca nu m-am putut abtine:


Parca este ceva extraterestru care ne face cu mana...😂

... Cheful s-a intors mai linistit...




Ziua 13


14 comments:

  1. A, da, am uitat să spun, că pom-pom -urile se dezintegrează incredibil de repede imediat ce le tai. Și când le înțepi pare că acum, acum se vor destrăma. Nu am înțeles niciodată din ce sunt făcute.
    Ce ai obținut din destrămare pe mine că duce cu găndul la Cookie Monster din Puppets.
    Revenind la tema zilei, te-ai jucat minunat cu sârma plușată/pufoasă. Și văd că ai descoperit cum să vopsești formele de polistiren.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niko, nu cred ca era necesar. Nimeni nu se apuca sa le taie fara motiv. Eu am facut-o doar din cauza comentariului lui Rux. Si am ramas muta... Am vopsit usor fulgul. Era un acrilic dens si nu au fost probleme.
      Multumesc mult. Sunt superbe plusurile. Chiar daca inca nu le-am descoperit toate calitatile.
      Pupici! Weekend cu spor!❤️😘

      Delete
  2. vaaaaai, scriu râzând cu lacrimi! ☺☺☺ Tocmai am fost la Pompilia si titlul ei era "sarma plusata"... zau ca am citit cu accent pe prima silaba si ma gândeam, simpatica asociere de idei între virmisorul plusat si delicatesa culinara pentru Craciun ☺☺☺☺ Apo am citit la tine iar de sarmale plusate... apoi m-am corectat - sârme!!!! Ahaaaa! acum are sens totul! ☺☺☺ In capul meu s-a facut lumina ☺☺☺☺

    Dragute si stelutele si globul! Felicitari pentru combinatia de culori, arata foarte festiv!
    O zi buna Suzana draga! ❤️😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca deja ti-e pofta de sarmale! Daca nu folosim diacritice, apar tot felul de confuzii...
      Genul asta de plusuri au mereu culori vesele. Vazusem undeva chiar si in stil neon.
      Weekend placut, draga Carmen! Pupici! ❤️😘

      Delete
  3. Hahahahah! Iti multumesc ca experimentezi tu - eu nu as fi taiat unul, recunosc :D.
    Efectele acelea pe negativ sunt foarte interesante de fiecare data! De data asta insa mana extraterestrului a venit la pachet cu ras si voie buna din belsug - apropo de maini. A mea (cea stanga) e adjudecata fara drept de apel pentru mangaiere de catre Kouki... :))

    Globul ti-a iesit super dragas. Ce mult imi place - o idee foarte buna cu margelutele accesorii! Stelele sunt foarte frumoase. Am si eu una micuta de anul trecut :D
    Iar fulgului pictat ii sta bine asa!:*
    Pupici cu drag!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aveam o punga cu mai multe marimi si am fost curioasa ce si cum. Si mie imi plac margelutele, chiar daca sunt plastic, insa dau niste efecte interesante.
      Multumesc, draga Rux! Pupici si weekend placut! ❤️😘

      Delete
  4. Dragut pepenasul! 😊 Imbracat cu pufoaica cea colorata, garnisita cu margelute, a devenit frumos! 😊 Uneori, haina face pepenele! 😊
    Imi plac si stelutele! Si mie imi plac pufoasele acestea si nu stiu cum sa le modelez pentru a reusi ceva care sa-mi placa macar jumate cat imi plac sarmele pufoase. 😃
    Weekend frumos iti doresc, Suzana draga! Pupici! ❤ 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mie asa mi s-a parut, ca este ca un pepenas. Daca ai sti cat le--am miscat sa fac stelutele. Nu am digitatia corespunzatoare. Si cu cheful plecat...
      Pupici si weekend placut si tie, Diana draga! ❤️😘

      Delete
  5. Dear Suzana, your Christmas crafts look very pretty, decorative and fluffy! Thanks for your comment on my blog!
    All the best and have a nice Advent season,
    Traude
    ☕🧸🍷🕯️☃️🕯️
    https://rostrose.blogspot.com/2023/12/weihnachtliche-lichter-klimts.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! We have a challenge between a small team, craft lovers and we play as we imagine!
      The same to you! A Fine Advent Season! ❤️😘

      Delete
  6. Replies
    1. Me too! Thank you! Have a fine Sunday!❤️😘

      Delete
  7. O idee buna ai avut pentru globulet: sârmă și margele! Stelutele sunt perfecte! Imi plac foarte mult. Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie mi-au placut stelutele, insa nu credeam sa le formez asa greu. Cred ca sarmele alea pot deveni orice. Imi plac mult-mult!
      Pupici! ❤️😘

      Delete