Saturday, December 9, 2023

AF ed. II & AEC ed. I -Ziua 9
Un bradut si un fulg

A inceput editia a II-a  a Adventului fotografic (AF) si un nou joc,  inspirat denumit
de Niko, Adventul Exploratorului Creativ (AEC), avand ca baza calendarul - bradut,
trimis in dar.
Pentru Ziua 9 avem la dispozitie betisoare de urechi si ca tema: fulg(i) de zapada.




In aceasta dimineata am avut o idee bizara si pentru ma cam sacaia,
am realizat-o, chiar daca efectul este, asa si asa, insa oricum, interesant.
Aveam o forma de bradut cu gauri. Am colorat-o cu spray-ul.
Am taiat fiecare betisor in doua si le-am introdus prin gauri

Le-am si vopsit putin si apoi le-am scurtat. Pentru spate a fost cam
complicat. Aveam o plasa argintie pe care am strecurat-o printre
picioruse si am prins-o in diferite puncte cu hot glue. Am adaugat si o
atarnatoare. Apoi partea suplimentara am indoit-o si am prins-o la fel.

Apoi am acoperit spatele cu banda aurie. Pe fata am mai adaugat steaua
de sus, cateva margele pe care le stiti deja si din bobiletele de polistiren
de la Niko si doua inimioare.



Cam asta e povestea unui bradut format cu ajutorul betisoarelor de urechi! 😊

Pentru fulg totul a mers foarte simplu. Pe o geometrie argintie, destul de simpla,
am profitat de hot glue si am lipit mai multe bilute de plastic si polistiren, o
rondea din banda aurie in centru, iar pe spate o bucatica de beteala decorativa.




Ziua 9 a fost cam complicata, insa am ajuns totusi la liman...


Ziua 8


12 comments:

  1. Mie mi se pare chiar foarte frumos bradutul, absolut deloc "asa si-asa"!

    ReplyDelete
    Replies
    1. In poza arata destul de bine. Insa mai trebuiau niste lucruri. Mai ales pe spate. Coditele ar fi trebui mai mult scurtate, insa o puteam face daca le lipeam si pe ele. Trebuia sa mai insist pe fata cu colorarea si ornarea. Multumesc mult pentru apreciere. Mie mi-a placut insa ineditul metodei!
      Pupici! ❤️😘

      Delete
  2. Ziua a noua a fost o provocare destul de dificilă! Imi place Brăduțul, dar fulgul. Brăduțul este destul de interesant! E bine că am reușit să ducem la bun sfârșit provocarea. Spor și inspirație în continuare, Suzana. O seară frumoasă să ai. Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa am zis si eu. A durat cel mai mult din toate. Si cine stie ce mai avem de descoperit!
      Spor si tie Mihaela, la tot ceea iti propui. Pupici! ❤️😘

      Delete
  3. Woooow ce proiecte frumoase si originale ai facut!
    Bradutul e fantastic. imi place tare mult (ce tot spui - a iesit superb). Iar fulgul este atat de ... dragalas si diafan! Superbe combinatii!!
    Pupici cu drag!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Incepe sa imi placa si mie mai mult, pe masura entuziasmului vostru! Mie imi pare bine si de fulg, ca asa cum era, parca il simteam stingher...
      Pupici, draga Rux! O zi cu inspiratii! ❤️😘

      Delete
  4. E frumos bradutul - cred ca ai muncit la el, nu gluma! 😊 Ideea e grozava! Si realizarea... uau! Cred ca numai tu te puteai gandi la o astfel de lucrare. 😊 ❤
    Fulgul e bijuterie! 😍 Superb arata!
    Saptamana minunata iti doresc, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, sa stii. Nu stiu cum aleg ideile astea complicate, exact cand timpul este atat de scurt. Toate atarna acum de lampa, sa vad daca imi sugereaza si alte idei...
      Pupici, Diana draga! O saptamana faina!❤️😘
      ps. Acum pe aici e soare cu dinti...

      Delete
  5. Superb. S-a potrivit perfect forma ta cu gauri pt aceasta materie prima. Iar fulgul l-ai transformat minunat. E o transformare, nu îl înscrii și la transformările lunii decembrie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii! Au intrat chiar bine. Inca nu m-am hotarat. Daca nu imi iese ultima tema pe care mi-am propus-o, poate pun fulgul. Sa vad.
      Pupici si o saptamana cu spor! ❤️😘

      Delete
  6. Foarte frumooos!
    Ieri m am plimbat prin Targul de Advent la mine in oras si erau multe tarabe care vindeau asemenea fulgi,facuti din margelute si cristale. Nu imi venea sa mai plec de acolo. Eu si fetele am cumparat cate ceva, eu mi am ales un ingeras din margelute.
    Ce frumos ca ai rabdarea si timpul necesar sa creezi propriile podoabe!
    Felicitari, Suzana draga 😘🤗💞 Un start bun in noua saptamana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi place mult atmosfera din zona micilor creatii. Unele sunt chiar inspirate. Insa a le face tu, este tare placut. Si tu simti asta, sunt convinsa dupa entuziasmul unor prezentari.
      Multumesc, draga Carmen! Pupici si zile frumoase!❤️😘

      Delete