Monday, December 18, 2023

AF ed. II & AEC ed. I - Ziua 18
Glob si clopotel ajutate de folie

A inceput editia a II-a  a Adventului fotografic (AF) si un nou joc,  inspirat denumit
de Niko, Adventul Exploratorului Creativ (AEC), avand ca baza calendarul - bradut,
trimis in dar.
Pentru Ziua 18 avem la dispozitie 'folie de aluminiu' si ca tema: 'clopotei'.





Pentru tema de azi, pe langa folia din calendar am folosit un clopotel din lemn
si un fel de glob alungit, transparent, din doua jumatati.
Clopotelul l-am vopsit si am lipit cu hot glue, un snur din folie, pe margine.
Lemnul a fost subtire si se vedea cam urat lipitura, asa ca am mai vopsit si cu
argintiu pe langa 'rama' si am mai pus o paieta de la Niko, sub forma de clopotel.
In glob am pus restul de folie facuta bilute si niste confeti metalice, pe care incercasem
sa le calc, sperand ca le unesc, dar nu s-a intamplat asta, asa ca le-am pus si pe ele,
sa le zapacesc impreuna pe toate.


 

Cam asa arata aventura mea cu folia de aluminiu. Cel mai interesant mi se pare
ca acele confeti foarte usoare, le pot misca punand mana pe exteriorul plasticului...😊


Ziua 17


Nu e chiar craft, insa poate fi util...




12 comments:

  1. Ce dragut este clopotelul!! Imi place cum se vede combinatia lemn si folie de aluminiu. Si ideea cu micul clopotel e chiar faina (mama cu puiul ei :D).
    Foarte interesant globul ! Ce efect au bucatelele si mingiutele de aluminiu! :)
    Foarte tare!
    Pupici cu drag :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. L-am luat initial pentru a-l picta. Oricum, mai am o rezerva, asa ca cine stie. Si este chiar interesant de facut globulete din aluminiu. Sunt... calmante! Ce inseamna sa ia blankuri din lemn. S-a potrivit la fix 'clopotelul', chiar asa, bidimensional!
      Pupici, draga Rux! Seara frumoasa! ❤️😘

      Delete
  2. Interesant "model-decorator" ai gasit pentru clopotel. Luceste frumos in bradutul con.
    Modul cum arata elementele zapacite :-) in globul alungit imi place de numa'! Imi place si forma recipientului!
    (video nu se incarca, la mine - am, din cand in cand, aceasta problema) :-(
    Bilutele zapacite mi-au inspirat o idee pentru ziua foliei de aluminiu. :-) In tabelul cu toate fotografiile am vazut cu totul altceva.
    Zi frumoasa iti doresc, Suzana draga! Pupici! <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca ar fi fost lemnul mai gros, ar fi iesit mai frumos.
      Imi place zapacenia din glob. Seamana un pic cu masa mea, insa arata mai bine...
      In video sunt cateva idei practice de utilizare. Ca oricum era prea mult craft. Sunt curioasa ce idei vei avea. Adevarul este ca am vazut din folie niste chestii gen filigran, superbe.
      Multumesc, Diana draga! Pupici si spor la tot! ❤️😘

      Delete
  3. dragute-dragute aceste decoratiuni pentru Pomul de Craciun! Felicitari pentru idei ♥
    Te pup. Mai sunt 5 zile pâna in Seara de Ajun ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar s-au adunat ceva decoratiuni, pe care oricum nu le-as fi facut altfel. Multumesc pentru apreciere, draga Carmen!
      Pupici si seara frumoasa! ❤️😘
      ... Mai este putin si din ziua de azi!

      Delete
  4. Când am învățat la fizică despre fenomenele electrostatice ne jucam cu cocoloașe de staniol! Te-ai jucat într-un mod interesant cu clopoțelul, dar globul cu cocoloașe m-a dus în trecut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noi rupeam bucatele de hartie, frecam o rigla de plastic si apoi vedeam cum se agata de ea. Sunt mai atenta la fenomene electrice, sunt foarte interesante. Mi-e chiar dor de scoala...
      Noapte buna si inspiratii pe mai departe!❤️😘

      Delete
  5. Foarte frumoase atât clopoțelul cât și globul cu forma alungită. Nu mi-a trecut prin cap că aș putea face și un clopoțel, plat. Am așa uneori niște blocaje de pur si simplu nu văd soluții mai ușoare. Trebuie neapărat să mă complic.
    Interesant filmulețu. L-am urmărit să vad câte trucuri cunosc, că știam câte ceva. Din film nu am recunoscut decât pe cel cu bateriile.

    ReplyDelete
    Replies
    1. In niste magazinase de craft, sunt multe bidimensionale. In ideea de a le vopsi. Nu esti singura. Sunt multe lucruri pe care le fac mai complicate, doar asa, pentru experiment.
      Cu bateriile nu am incercat. Cu prima ocazie...
      Pupici si seara buna!❤️😘

      Delete
  6. Clopoțelul a ieșit foarte interesant! Dar îmi place și globul alungit și cum te-ai jucat cu biluțele și confetti metalice! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Globul alungit l-am gasit intamplator la un magazin de craft. Si a fost decizia cea mai simpla, ca am vrut sa-l pictez.
      Multumesc, Mihaela! ❤️😘

      Delete