Saturday, December 23, 2023

AF ed. II & AEC ed. I - Ziua 23
Coji de fistic pe o steluta

A inceput editia a II-a  a Adventului fotografic (AF) si un nou joc,  inspirat denumit
de Niko, Adventul Exploratorului Creativ (AEC), avand ca baza calendarul - bradut,
trimis in dar.
Pentru Ziua 23 avem la dispozitie 'coji de fistic' si ca tema: 'con de brad'.





Cei doi braduti din conuri au mai suportat o sedinta foto, alaturi de alti cativa
prieteni, care s-au constituit adhoc intr-o poza de grup.
Cat priveste cojile de fistic, am folosit pentru azi doar cateva, pentru a completa
o stea din fetru ce si-a cerut o modificare estetica. Nu am putut sa o refuz, evident!

Noul vesmant contine un fel de fluturasi simbolici. Dupa mine, mult prea
simbolici, insa steluta a fost multumita. Lipire am facut-o tot cu hot glue, insa
printr-un intermediar de banda dublu adeziva mai veche, asta ca sa am o
mica suprafata de sprijin si sa nu mozolesc fetrul. Apoi am colorat cojle cu markere
si putin acrilic metalizat.


A iesit un verde frumos pe negativ!


Ceea ce vedeti este o mica zona vesela cu dragalaseniile primite de la Rux!
Sunt simpatice foc! Multumesc mult pentru minuni!



Ziua 22




10 comments:

  1. Îmi place steluta ta, imi place foarte mult negativul! Zi frumoasa sa ai! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. O am de vreo doi ani si mereu am vrut sa o modific. Acum chiar s-a intamplat!
      Pupici si Craciun fericit!❤️😘

      Delete
  2. Ce idee ai avut, ai înveselit steluța! Banda adezivă este sub cojile de fistic, ai avut răbdare să o decupezi?
    Lucrușoarele primite de la Rux sunt fabuloase, confirm!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A fost chiar usor. Am rulat banda de cateva ori si apoi bucatica am mai taiat-o pe jumatate si am mai taiat-o pe colturi, sa nu se vada. Cred ca metoda e buna pentru cojile de fistic, ca altfel lipiciul nu prea are cum sa stea.
      Fabuloase cu adevarat!
      Craciun fericit, Pompilia! ❤️😘

      Delete
  3. O colectie minunata de conuri !! Eu am uitat cu totul sa aduc conurile reale in poza :)))).
    Imi place ce idee ai avut cu cojile! Am zis ca vrea sa pictez si eu cateva, asa in joaca :D.

    Ma bucur tare mult ca ti-au placut!! (sa nu uit, poate ti-am mai zis - daca poti sa lipesti putin ochii la testoasa, ca sa nu ii piarda :D, ca aceia nu au siguranta).
    Puuup cu drag si Craciun Fericit!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mai aveam cateva, insa nu stateau bine in poza.
      Nu stiu daca mi-ai zis, insa pareau ok. O sa mai verific oricum.
      Si iti multumesc inca o data, desi nu e de ajuns...
      Am vrut sa-i scriu Micaelei pe blog, pentru a-i multumi pentru carte, insa nu am reusit. Mai trec si azi sa vad.
      Pupici, draga Rux! Craciun minunat!❤️😘

      Delete
  4. Frumos stilizată steluța, verdele din negativ este deosebit.
    Prăjiturica de la Rux ne face si nouă cu ochiul din brad, unde a poposit imediat ce am desfăcut pachetul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Negativele pot fi uneori atat de interesante! Iar prajiturica chiar face cu ochiul din brad. Este foarte vesela si asta ma bucura!
      Pupici si zile frumoase de sarbatoare! ❤️😘

      Delete
  5. Mandra tare steluta! Fluturasii celesti au ales-o pentru a poposi o clipa. 😊 Cum sa nu fie multumita?! "Antena" aceea, "satelit" din varful conului inalt au ghidat fluturasii spre stea! Vernilul stelutei "in negativ" e foarte fain.
    Imi place si grupul conurilor!
    Pupici si spor la toate, Suzana draga! ❤ 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da! Sa stii ca antenuta a inceput sa functioneze. Ca altfel nu stiu cum ar fi venit o astfel de idee... Cu ocazia asta am invatat cum se pot lipi cojile de fistic mai bine.
      Pupici si spor si tie, Diana draga! ❤️😘

      Delete