Tuesday, December 5, 2023

AF ed. II & AEC ed. I &
Transformari creative (47) -
Ziua 5 - Un CD suport de paste!

A inceput editia a II-a  a Adventului fotografic (AF) si un nou joc,  inspirat denumit
de Niko, Adventul Exploratorului Creativ (AEC), avand ca baza calendarul - bradut,
trimis in dar.
Lucrarea pentru ziua 5, participa si la Transformarile Creative din noiembrie,
ce are ca subiect 'CD-uri, dischete, vinil'. Pentru saptamana 4 subiectul este la
alegere.
(introducere intarziata)




Paste si Funde, fundite, dantela


Mai aveam un CD micut pe care l-am folosit azi ca suport pentru paste.
Am pictat partea ce urma sa devina suport. Toate lipirele sunt cu hot glue.
L-am fixat pe fetru mov. Modelul este simplu. In centru este o steluta de la
Niko, pictata si ea. Funditele si mucenicii se succed. Am adaugat bilute de
polistiren din ziua 4 si putin albastru pentru contrast.
Pe spate este o atarnatoare pentru acest ornament.





Am obtinut un ornament ce sper sa ii placa Mosului...😊

Recunosc sincer ca nu rezonez cu astfel de materiale. Insa o matrita
pentru acel model de fundite ar fi chiar interesant.




Transformari creative (46)

Ziua 4



14 comments:

  1. Îmi place foarte mult. Zici tu că nu rezonezi, dar de data asta ai rezonat chiar minunat. Felicitări.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niko, noroc ca aveam niste mucenici pastrati pentru ceva nedescifrat, ca altfel ramaneau doar funditele, mai rezistente.
      Multumesc. Trebuia facut ceva si din astfel de elemente. Sunt destule tutoriale. Cred ca pentru pitici este fabulos sa lucrezi cu paste!
      Pupici!❤️😘

      Delete
  2. Poate ca nu rezonezi, dar a iesit un ornament atat atat de frumos!! O mandala vesela si .. cumva imi aminteste de o mica galaxie... de cer... probabil albastrul in combinatie cu steaua si cu perlutele.. Superba decoratiune. Tare mult imi pace
    Felicitari :*!!
    Cred ca Mos Nicolae va fi impresionat , el ne viziteaza azi :D
    Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie imi place cumva, insa recunosc ca fragilitatea lor, mai ales a mucenicilor, nu imi place. Se poate intampla orice in orice moment al lipirilor. Trebuie muuulta atentie la manevrari.
      Oricum, fac ce fac si tot la mandale ajung.
      Multumesc, draga Rux. Pupici!❤️😘

      Delete
  3. Ce idee grozava ai avut! Felicitări.
    Îmi place foarte mult cum a ieșit. Si culorile pe care le-ai ales. Mov este culoarea mea preferata.
    Zi frumoasă să ai, pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie imi place mult movul, desi nu prea il port...
      Multumesc, Mihaela! A fost prima experienta cu astfel de materie prima.
      Pupici! O zi frumoasa si la tine! ❤️😘

      Delete
  4. It's very pretty.
    Love it 🧡🧡🧡

    Hugs and blessings, Suzana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Veronica! I'm glad you came here, on my
      handmade blog.
      Hugs and blessings! ❤️😘

      Delete
  5. buna idee, ai facut combinatii foarte inspirate! Felicitari, Suzana draga!
    La multi ani de Mos Nicolae! 🎅

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, draga Carmen. Trebuia inchisa si luna noiembrie!
      Cu un CD si paste...
      Sper ca ti-a fost ziua frumoasa. La Multi Ani! ❤️😘

      Delete
  6. Ce ornament frumos ai mesterit! 😍 (mai ramane sa pui tava la cuptor si gata budinca!) 😊
    Imi place foarte mult cum ai combinat pastele, culorile si materialele! La mine abia a incoltit o idee.
    Seara frumoasa iti doresc, Suzana draga! 💕 Pupici! ❤ 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha, ha! Asa simplu? Daca as fi stiut...😊
      Noroc cu CD-ul ala, ca initial am vrut sa fac o coronita din fundite. Insa trebuiau mai multe si nu aveam asa ceva.
      Abia astept sa vad ce pui la cale.
      Seara frumoasa si tie, Diana draga! Pupici! ❤️😘

      Delete
  7. A ieșit foarte bine, cu pastele se pot face lucruri minunate.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi-au placut funditele. Cu ele parca as avea curaj sa recidivez ceva...
      Multumesc mult. Pupici! ❤️😘

      Delete