Monday, December 4, 2023

Transformari creative (46)
Compozitie cu doua viniluri...

Anul 2023 va fi un an special. Niko ne provoaca la o aventura creativa
deosebita, prin reciclarea diverselor tipuri de materiale.
Luna noiembrie are ca subiect: 'CD-uri, dischete,vinil'.
Proiect utilizand:  Minim doua!
(saptamana 3 introdusa intarziat).


Aveam doua viniluri, din care unul este taiat, pe care le-am lipit usor decalat,
pentru a crea o geometrie ovala. Le-am lipit cu banda dublu adeziva, pentru
ca nu stiu cum s-ar fi comportat daca foloseam un lipici.
Am dat un strat de alb peste acel negru lucios.  Am vrut sa experimentez
niste culori pregatite pentru a fi turnate direct pe suport. Ele sunt mai fluide
si poti crea modele fie miscand suprafata, fie folosind o spatula si miscand-o
prin culori. Recunosc ca nu m-am gandit la ceva anume, pur si simplu m-am
jucat. S-a uscat in 24 de ore, in anumite  portiuni fiind mai groasa vopseaua.



Apoi am lipit vinilul colorat pe un carton pictat.  In centru acea piesa centrala
este o rotita inglobata in hot glue. Am facut-o cu ocazia zilei 3. Dupa lipire
am incercuit-o cu un bleu dintr-un tub.
Deocamdata o voi lasa asa... Daca va fi si o continuare o sa va spun!
 

 
 

8 comments:

  1. Foarte frumooos! Ce picturi, ca la galeria de arta!
    Ooo uite ca acum ca scrii tu despre vinil, mi am amintit ca am un vas pentru chips, saratele sau pop corn 😁 l am facut mai demult... Nu mai am poze dar vasul il pot prezenta 😅
    Noapte buna, Suzana draga. multa placere la urmatoarele provocari 🤗😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. E un material interesant. Primul strat de alb s-a prins chiar binisor. E cam subtirel totusi, automat trebuie lipit pe ceva.
      Poate iti gasesti vasul, ca ar fi interesant de vazut.
      Multumesc, draga Carmen! Pupici si noapte buna! ❤️😘

      Delete
  2. Nu m-am gândit să suprapun partial două cercuri ca să obțin un oval, dar o să mă gandesc de-acum înainte. Mulțumesc pentru idee.
    Îmi pace joaca ta cu culorile. Asteptam continuarea. Sigur vei mai face tu ceva. Acel „deocamdată îl las așa” îmi spune că de fapt tu nu îl simți tocmai ca pe un produs finit, doar că nu stii momentan cum să-l continui, încă nu „ți-a spus toata povestea”.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca al doilea vinil nu ar fi fost taiat, alungirea ar fi putut si mai mare, cred. Ma gandeam mai mult la o rama. Nu am pe dimensiune, asa ca ar trebui confectionata. Si cred ca totusi nu este gata, desi arata destul de complicat. Voi vedea.
      Posibil sa mai vrea ceva de la mine...
      ❤️😘

      Delete
  3. Vaaaai ai pictat pe vinil :D. !!!
    Foarte interesant!! Imi place mult! EU nu am avut vinil de joaca, asa ca in loc sa pictez pe vinil (cred ca as fi facut ceva gen mandala) mi-am facut vinil dintr-un cd ;)))
    Ma bucur ca te-ai jucat cu cele doua viniluri. Ti-a iesit un proiect deosebit!!.
    Pupici cu drag 🤗

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sincer, a spune ca am pictat e usor exagerat. Insa materialul este foarte interesant, chiar daca e subtire si nu se poate lucra utilizand apa.
      Multumesc, drag Rux! Pupici!❤️😘

      Delete
  4. E superb! 😍 E genul Uaaaaau! pentru mine. 😊 De aici se vede usor bombat. 😊 Parca ar fi reprezentate semnele zodiacului in jurul centrului.
    Minunat! (si-mi pare si un pic cam complicat) 😊 Felicitari! 🌹
    Seara frumoasa in continuare, Suzana draga! ❤ Si spor! Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. E usor in relief, din cauza grosimii vopselei. Mie mi se pare ca aduce cu fundul oceanului!😊Complicat, cum am facut eu, nu cred. Mai degraba sa misti culorile alea cu o tinta anume, poate fi o provocare. Am mai dat culori pe covor, nu prea as vrea sa repet experienta. Nu am reusit sa le mai scot. A ramas o pata 'abstracta'...
      Pupici si spor si tie la tot, Diana draga!❤️😘

      Delete