Wednesday, December 13, 2023

AF ed. II & AEC ed. I -Ziua 13
Pufosenii in sirag

A inceput editia a II-a  a Adventului fotografic (AF) si un nou joc,  inspirat denumit
de Niko, Adventul Exploratorului Creativ (AEC), avand ca baza calendarul - bradut,
trimis in dar.
Pentru Ziua 13 avem la dispozitie 'pom - pom' si ca tema: 'insirate pe ata'.





Mascota mea s-a ratacit putin prin zapada de ieri, asa ca nu o vedeti azi...😊
Am folosit chiar doua ate, ca sa creez siragul.
Am utilizat pufoseniile primite, cu o mica exceptie - o bila roz mai mare -,
ba chiar am mai adaugat si alte cateva. Apoi margelele metalizate din plastic
si rondelele aurii si argintii, cate doua.

Margelele au gaura mai mare si ca sa nu gliseze, am mai trecut prin ele acul
inca o data.  Pentru celelalte elemente, pur simplu am trecut ata prin ele, ca
si cum le-as fi insailat.


Nimic misterios in acest sirag, usor neuniform si neregulat.
Insa e vesel si pe verdele bradului, sper sa se potriveasca.


Atarnand de lampa...




Ziua 12


12 comments:

  1. Chiar e vesel, si sclipeste! 😍 Imi place si combinatia de materiale. In verdele bradului se va potrivi perfect! Hm. Pare ca in brad se potriveste orice culoare - ceea ce nu se prea potriveste in design (de oricare) 😊
    Spor la toate, suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai dreptate referitor la culori. Dar oricum ghemotoacele au niste culori vesele. Iar tu ai avut chiar o idee faina cu papagalii. Multumesc, Diana draga! Pupici si seara buna.
      Nici nu imi vine sa mai lucrez ceva. Este atat de frig in casa...
      ❤️😘

      Delete
  2. Cu siguranta va arata super frumos in bradut - ce vesel sicolorat este si ce idee faina ai avut sa pui si discurile stralucitoare in el!!! Minunat.
    Si eu am insorat pufosenii pe fir. Mi se pare foarte interesant materialul acestor pom poms, par cumva usor batatorite si intra frumos pe ac. Eu aveam unele care se cam destramau atunci cand voiam sa le cos prin proiecte (cele albe pe care le-am lipit la mosii secretosi pe tichie :D),
    Felicitari pentru ghirlanda vesela!
    Pupici!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu am avut prea multe experiente cu asa ceva. M-ai facut curioasa si tocmai am sectionat o bila mai mica pe care o aveam. Adica am taiat-o pe jumatate. Se destrama toata. Are un fel de miez mai strans, insa si acesta se dezmembreaza.
      Multumesc, draga Rux! Pupici! ❤️😘

      Delete
  3. E foarte vesel, categoric va merge foarte bine in brad! Merge și la gat, cred că este mărimea potrivită. Văd și nasturi din sidef acolo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai ochit bine. Intra pe cap. Nu am nasturi. Sunt acele rondele aurii, argintii, pe care voi le-ati folosit pe post de paiete.
      Multumesc mult. Pupici! ❤️😘

      Delete
  4. ce ghirlanda draguta! Poate fi decor si pentru cosuletul unui bebelus - lor le place sa observe bulgarasi colorati.
    Felicitari Suzana draga. Un sfârsit de saptâmana placut! 😘🤗❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doar sa fie suficient de departe de manutele lor. Ca nu cred ca ar rezista la tragere. Multumesc, draga Carmen!
      Pupici! Un final de saptamana frumos! ❤️😘

      Delete
  5. Am recunoscut cerculețele de la paiete, am văzut și confirmarea în comentariul de mai sus. La un coliel m-a dus cu gândul prima poză.
    Felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. S-au 'cusut' bine cerculetele. Nu am avut pana acum stilul asta de foaie. Si chiar e ca un colier, ca l-am incercat.
      Multumesc, Niko! Weekend cu spor! ❤️😘

      Delete
  6. Cred ca va merge perfect in brad, ghirlanda ta e veselă și plină de culoare! Felicitări!❤️😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Abia astpt sa vad cum va sta. Speram sa il instalez azi, insa nu a fost sa fie.
      Multumesc! Pupici! ❤️😘

      Delete