Thursday, December 21, 2023

AF ed. II & AEC ed. I - Ziua 20
Acadele si un glob imbunatatit!

A inceput editia a II-a  a Adventului fotografic (AF) si un nou joc,  inspirat denumit
de Niko, Adventul Exploratorului Creativ (AEC), avand ca baza calendarul - bradut,
trimis in dar.
Pentru Ziua 20 avem la dispozitie 'bete de chibrit si confetti' si ca tema: 'acadele '.





Prima poza  am realizat-o cu doua acadele mari, primite de la o
prietena, care acum este undeva intr-un alt univers. Daca tema este atat
de dulce, am zis ca le pot gazdui aici.
Celalalt ornament este o completare facuta globului vintage postat pe
blogul lui Rux.
Pe muchii am pus chibrituri, dupa ce le-am dat cu spray inutil, ca imi
fugeau pe servetel si tot la carioca am ajuns. Apoi am utilizat rondelele
subtiri lipindu-le cate trei  pe elemente stantate intr-un carton lucios.

Sper ca nu si-a pierdut foarte tare aspectul vintage...



Cam asa arata ziua 20 intarziata!


10 comments:

  1. Chiar deloc - este tot in stilul vintage! Imi place mult cum l-ai indulcit :D
    Apropo de acadelele din prima poza, am avut si eu una intr-un aranjament primit de ai mei. Vai am fsot super happy si aveam de gand sa o tin mult si bine.. cand ce sa vezi.. s-a ... topit cumva pe la baza. si na.. la revedere. Acum nu stiu daca a fost ca or fi lipit cu pistol in aranjament.. sau s-a facut ea asa in timp (foarte cald nu era unde statea) dar.. aia a fost.
    Globul arata minunat - ce de peripetii cu betisoarele :D Eu am vopsit varfurile cu guase :)).
    Pupici cu drag :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca este o completare ce i-a placut si lui. Sa fie asa, un picut mai colorat. Oricum acadelele le am suspendate in bucatarie de manerele unui dulap. Stau foarte bine acolo, inca rezista in celofanul original. Betisoarele pe servetel au inceput sa fuga cand am inceput sa le pulverizez. Nu am insistat. Tot la carioca am ajuns.
      Nici acum nu mi-e clara diferenta de culori: guase si celelalte. Ar trebui sa mai citesc...
      Pupici, draga Rux! ❤️😘

      Delete
  2. Replies
    1. Multumesc frumos, Potecuta!
      Sa fie si la voi Craciunul cu bucurii si senin! Pupici! ❤️😘

      Delete
  3. Inițial am crezut că ai făcut alt glob. Este superb cum l-ai modificat. Foarte ingenioasă folosirea materialelor primite.
    Și acadelele frumos aranjate( îmi pare rău pentru prietena de la care le-ai primit). Aranjamentul sugerează o felicitare cu un ren stilizat.
    Felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi le daduse tot de un an nou. Aratau frumusel si le-am pus pe manerele unui dulap in bucatarie si acolo au ramas si vor ramane in continuare. Poate le vede cumva...
      Am vrut sa fac ceva in plus pentru globulet, insa nu am stiu ce pana in ziua 20. S-au legat ideile la fix.
      Un ren stilizat? Interesant cum l-ai vazut asa!
      Multumesc, draga Niko!❤️😘

      Delete
  4. Amintiri dulci... ❤

    Imi parea cunoscuta forma globului! Arata foarte bine! Nu si-a pierdut aspectul vintage! Acum e vintage extraterestru - o nava spatiala antica, ce are hublouri colorate. 😊
    Spor la bune, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Normal ca ti-e cunoscuta! Acum are o infatisare inbunatatita! Vintage extraterestru? Imi place cum suna! Ma intreb daca ar urma si o a treia etapa...
      Pupici si spor la tot, Diana draga! ❤️😘

      Delete
  5. Arată foarte bine noua hăinuța a globului tău și nu și-a pierdut deloc stilul vintage! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, m-am bucurat si eu, ca stricam tema initiala.
      Insa s-au potrivit culorile.
      Multumesc, Mihaela! Pupici! ❤️😘

      Delete