Wednesday, December 20, 2023

AF ed. II & AEC ed. I - Ziua 19
Braduti si doua decoratiuni

A inceput editia a II-a  a Adventului fotografic (AF) si un nou joc,  inspirat denumit
de Niko, Adventul Exploratorului Creativ (AEC), avand ca baza calendarul - bradut,
trimis in dar.
Pentru Ziua 19 avem la dispozitie 'spatule lemn si coji de creioane' si ca
tema: 'braduti impodobiti '.





Ieri, vazand titlul pus de Niko, am realizat ca nu vazusem spatulele.
Asa ca nu am postat ieri, pentru ca am vrut sa fac si completarea.







Prima imagine este cu braduti. Al doilea are chiar luminite.
Sper ca recunoasteti extremele...
Prima decoratiunea contine trei pufosenii, un mic con, patru margele si din 'cojile'
de creioane  am facut doua mici scufii. Totul este lipit cu hot glue.
Pentru a doua decoratiune am folosit ceva ce nu mai utilizasem de ani buni.
Pirogravura. Am lipit spatulele pe fetru mov, inclusiv cu doua siruri de margele
prinse cu sarma. Apoi am format un fel de model cu floricele, romburi si puncte.
Am lasat lemnul natur. Sarma am strecurat-o pe spate ca sa pot face o agatatoare.


Vreau si eu sa-i multumesc lui Rux pentru coletul trimis. Nu am ajuns sa fac
si poze, insa cand voi sui si eu in bradut minunile de lucrusoare, vi le voi arata.





Ziua 18





12 comments:

  1. Îmi place enorm brăduțul luminat. Am recunoscut ambele extreme, i-am admirat în calendarul din acest an.
    Ce idee iteresantă de a face coifuri din cojile de creioane. Cel cu pufoșenia albă mi se pare un cap de copil zglobiu.
    Imi place mult cum te-ai juzat și cu spatulele. Nici eu nu am mai foosit de mult pirogravura și chiar vroiam să fac ceva pirogravat. Tocmai am găsit în Jumbo niște plăci de lemn subțire potrivite pentru asta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu stiu de fapt cat trebuie sa fie grosimea potrivita. Daca apasam prea tare, perforam lemnul. Inca nu simt corect apasarea. Oricum, placile de traforaj pe care am lucrat in scoala, cred ca aveau alta densitate, chiar subtiri fiind. Bradutul l-am primit, luat din piata. Sunt cateva locatii cu lucrusoare pentru decoruri, foarte simpatice, insa cam scumpe fata de anul trecut.
      Multumesc, Niko! Spor la toate!❤️😘

      Delete
  2. imi plac ideile de aici, foarte frumoase toate micile ornamente!
    Am avut si eu aparat de pirogravat, in scoala generala. De atunci nu am mai folosit niciodata aceasta tehnica... pacat!
    Foarte dragute toate creatiile tale, felicitari!
    Pupici si o zi buna! ❤️😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu l-am luat acum vreo doi ani, in ideea de a relua tehnica. Imi place, insa nu prea suporta improvizatii. Trebuie facuta o schita ca lumea, daca vrei chiar un tablou mai marisor.
      Multumesc mult, draga Carmen pentru apreciere. Te pup.
      Zile frumoase! ❤️😘

      Delete
  3. Ce de braduti dragalasi!! 🎄🎄🎄🎄
    Imi plac toti - ai o colectie magica :D.
    Decoratiunea este atat de draguta - ai avut o idee foarte faina cu ascutelile. Dar puzzle-ul de lemn mi se pare adorabil. Mereu mi-au placut genul acesta de decoratiuni. Foarte frumos ai pirogravat - un model relaxant!
    Pupici cu drag :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si am constatat ca am mai uitat din ei. Cu alte ocazii...
      Cred ca puzzle este putin cam mult. Am constatat ca nu prea am mana. A trebuit sa reiau de doua trei ori geometriile, ca nu apasam corect. Si din cauza bazei mai moi, evident.
      Pupici, draga Rux! ❤️😘

      Delete
  4. PS: cu mare drag!! Cred ca am uitat sa scriu in celalalt comentariu, dar pe cand raspundeam la mine mi-a venit in minte imaginea bradutilor .. in caz ca e duplicat, asa e, dar voiam sa ma asigur ca am raspuns :D
    Pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu iti multumesc mult-mult. Sper sa ajunga si simbolul meu. Am deja emotii ca dureaza prea mult.
      Pupici si seara frumoasa! ❤️😘

      Delete
  5. Conul cu pufosenii ar putea fi un gnom care se ascunde vederii. 😊 ❤
    "Garduletul" pirogravat imi place tare mult! Aduce a... papirus, a tablou japonez/chinezesc (imi scapa rau denumirea acum) 😊
    Bradutii "ciufuliti" pun ceva la cale cu cele doua conuri - mai ales cu cel care are antena. Sunt sigura ca numai de bine comploteaza - altfel i-ai scoate din "priza" si ei stiu asta. 😊
    Ziua buna sa iti fie, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Crezi? Il mai studiez, poate iese la iveala pe nocturna! Are la dispozitie un bradut intreg sa topaie. Eu cred ca au facut o grupa care prelucreaza ideile primite prin antena. Ca prea sunt multe, asa ca e nevoie de o gasca...😊 Mi-era dor de pirogravura, insa imi trebuie o idee serioasa si... nu o am! 😊
      Pupici si spor la tot, Diana draga! ❤️😘

      Delete
  6. Îmi place foarte mult ce ai realizat din materialele zilei 19! conurile din coji de creion si pom-pom sunt super și puzzle pirogravat este wow! Felicitări. Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi place pirogravura, insa nu am exersat aproape deloc. E mai complicata tehnica. Dar decoratiunea, imi place mult. Ma tot uit cum atarna in pom si parca este o bomboana mai speciala.
      Pupici! ❤️😘

      Delete