Sunday, December 17, 2023

AF ed. II & AEC ed. I - Ziua 17
O 'antena' din hartie

A inceput editia a II-a  a Adventului fotografic (AF) si un nou joc,  inspirat denumit
de Niko, Adventul Exploratorului Creativ (AEC), avand ca baza calendarul - bradut,
trimis in dar.
Pentru Ziua 17 avem la dispozitie 'panglica de hartie' si ca tema: 'beteala'.





Vazand benzile de hartie pentru ziua de azi, am decis doua lucruri.
Primul a fost sa-mi confectionez un bradulet pentru a fi suport  pentru  anumite
decoratiuni ce mai apar in joc si care sa fie el insusi o viitor decor. Este realizat
din trei conuri de brad lipite cu hot glue si pus pe o rondea subtire de lemn.
A doua decizie, vazand imprastiate benzile colorate, a fost sa le micsorez
zapacenia prin... quilling.😊
Zis si facut. Insa chiar la prima fasie, cand am scos-o de pe unealta, a iesit si
o rasucire din centru. Fenomenul s-a intamplat la sase dintre fasii, trei iesind
normal. La primele, am introdus o margica cu sarma, cu care am sustinut
zona rulata, le-am impletit cumva si apoi le-am pus in micul bradut pe post
de ... antena. Prin celelalte trei am fost surprinsa sa constat ca intra sarma pufoasa
si am format un mic accesoriu.
O bucatica de beteala sclipicioasa orneaza bradutul, ca asa era tema.


Cam asa s-a derulat ziua de azi, cu fasiile colorate!

 

Ziua 16

 

 

12 comments:

  1. Interesantă experianta ta cu panglica de hârtie. Îmi place rezultatul și separat și ansamblul din rpima poză. Felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este clar ca tine de cat de mult strangi hartia si ce grosime are. Nu am mai practicat exercitiul asta cu hartie atat de subtire. Insa m-am repliat, ca nu aveam incotro... Mie imi place antenuta si poate ca Diana are dreptate. Cine stie ce capteaza...
      Multumesc, draga Niko! Seara buna.❤️😘

      Delete
  2. O antena ciufulici, vesela si colorata! O sa captezi toate povestile de Craciun! :-)

    Poate doar mi se pare, dar cred ca e destul de complicat ce ai reusit sa faci cu fasii de hartie si margelute! Arata foarte interesant!

    Noapte buna, Suzana draga! <3 Saptamana cu spor si timp pentru toate! Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meditez asupra subiectului. Cine stie, poate chiar capteaza cate ceva... Drept spun ca speram sa termin repede, insa nu a fost chiar asa. Mi-a luat ceva pana m-am hotarat ce sa fac cu vartejurile alea blegi. M-a surprins insa ca am reusit sa introduc o pufoasa prin cilindrii.
      Seara buna, Diana draga! Spor si tie la toate! Pupici! ❤️😘

      Delete
  3. Spor la următoarele teme, dragă Suzana, şi tot ce-ţi mai doreşti în aceste zile dinainte de Crăciun! ❤️😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi se pare din ce in ce mai complicat. Parca a intrat timpul la apa... Si inca nu am instalat bradul. Bine ca e totusi luat.
      Zile frumoase si pregatiri Craciunesti pe placul tau, draga Vero!
      ❤️😘

      Delete
    2. Pentru mine Crăciunul n-are niciun haz dacă împodobesc casa dinainte. Respect tradiţia: bradul se împodobeşte în ziua de Ajun şi se ţine până de Sf. Ion inclusiv.
      Oricum, nu luăm brad. Doar o coroniţă sau câteva crengi, ca să fie miros de brad în casă. 😊

      Delete
    3. De impodobit si noi o vom face in weekend. Insa de scos, daca nu se scutura, e cu noi cel putin luna ianuarie. Sa nu razi, intr-un an a tinut atat de bine, ca l-am scos la mijlocul lui februarie.
      Chiar ma gandeam ca urma martie si ar fi fost si culmea sa mai ramana...😊
      Mai trebuie sa luam o coronita pe care sa o punem jos, la avizier. Acum mai multi ani aveam si brad in hol, dar ideea nu a rezistat mult, ca nu avea cine sa-l pazeasca!😊

      Delete
  4. Un bradut absolt adorabil :). Din conuri de pin - ca am aflat ca de pin sunt.. am si eu doua :D Imi placeau pinii cu acelel lor lungi - intr-un an chiar am avut o creanga (sau poate erau mai multe) de pin.Imi amintesc ca era pusa in vaza pe bufet si impodobita. Chiar aveam poza cu ea... :D
    Antena este super simpatica - ce idee faina ai avut sa incerci quilling pe fasii - mie mi-au placut tare mult ca lungime. Am vrut sa fac beteala ca la gradi - gen ghirlanda.
    Imbratisari cu mult drag!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu nu am lucrat niciodata fasii atat de lungi si pe hartie subtire, asa ca nu prea le simt pe unealta. Iar 'antena' aia a fost singura idee ce mi-a venit prima data, asa ca...
      La scoala, mi-am adus aminte ca faceam ghirlande cu hartia facuta cercuri. Si erau tare dragalase.
      Pupici, draga Rux! Seara frumoasa si spor la tot!

      Delete
  5. Se pare că și această postare mi-a scăpat, nu știu cum nu am văzut-o! Interesant cum te-ai jucat cu panglica de hârtie și rezultatul obținut! Eu am avut un blocaj mare la ppanglica de hârtie și tot ce am putut să fac au fost răvașe. :)))
    Felicitări! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Din cand in cand imi place sa ma joc de-a quillingul, iar hartiile erau prea ravasite. Am fost curioasa, ca nu am avut de-a face cu hartii asa lungi...
      Multumesc, Mihaela! Pupici! ❤️😘

      Delete