Thursday, November 23, 2023

Transformari creative (43)
Suport de pahar cu floarea soarelui

Anul 2023 va fi un an special. Niko ne provoaca la o aventura creativa
deosebita, prin reciclarea diverselor tipuri de materiale.
Luna noiembrie are ca subiect: 'CD-uri, dischete,vinil'.
Proiect: Suport de pahare!
(saptamana 2).



Pentru ca mai aveam o jumatate din servetelul cu floarea soarelui, am mai facut
un suport similar celorlalte doua realizate in perioada Activitatilor de vara de
anul trecut. Ciudat este ca nu am reusit sa decojesc CD-ul. Poate am gresit fata
pe care am incercat.



Fetrul din spate este alta culoare, ca nu mai aveam ceva similar.
Mai am servetel pentru inca o rondea, cand voi mai avea chef de mozoleala!😊



Transformari creative (42)

@@@@@@@@@






6 comments:

  1. Ce frumos ies obiectele realizate cu decupaj. Mereu mi s-a parut fascinant.
    Este foarte frumos proiectul. Sa mai faci :D
    Puuuupici!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt atatea modele de servetele... Trebuie inventate proiecte... Oricum, mai am servetel pentru un disc. Poate recidivez.
      Pupici! ❤️😘

      Delete
  2. Foarte dragut. Parca straluceste soarele pe masa,atunci cand pui acest suport felicitari! Fetrul deschis la culoare nu deranjeaza xe loc. Dinpotriva. E neutral si practic, nici nu se vede. Isi face treaba sa izoleze si sa nu zgarie masa.
    Un start bun in weekend, Sizana draga 😘🤗

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi-am propus sa iau unul la utilizat sa vad cum rezista. Poate ar mai trebui lacuite suplimentar. Nu am incercat inca.
      Multumesc , draga Carmen! Pupici! ❤️😘

      Delete
  3. E foarte... senin! 😊 Poate fi si tablou.
    Imi place tare mult mestereala aceasta cu servetele! A fost o perioada in care am avut spor la fel si fel de lipituri cu servetele rupte, apoi vopasit etc., dar cu un servetel aproape intreg nu am incercat pana acum.
    Din nou, ai reusit ceva frumos! (nu e mirare! 😊 e o confirmare a constatarilor ulterioare!) Felicitari, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mai am un sfert din servetel. Inca nu m-am hotarat ce sa fac cu el. Am servetele cu model, doar ca multe desi sunt frumoase, au modelul prea mare. Cu felicitarile nu se potrivesc. Poate cu formate A4, adica gen tablou. Sau quilt. Insa e prea laborios si trebuie spatiu sa fie insirate. Trebuie sa iau unul la purtat, sa vad cum se comporta.
      Multumesc, Diana draga! Pupici!❤️😘

      Delete