Thursday, November 23, 2023

Beccy's Challenge - Day 23 -
Case yourself

The Day 23  for the November Challenge on Beccy's place.
Ziua 23 a provocarii lunii noiembrie, pe site-ul lui Beccy.



In November 2020, I did something similar with pieces remained from
the punched parts.
Now, I reloaded the idea with some shiny small bits from a a tehno piece with cogs,
received when I bought it. I wanted to use them all and this is the result.
On the cardboard I used double sided adhesive tape, on the whole surface.
After that, I spread randomly everything and pour glitter. 😊


Este o idee reluata din 2020, de a utiliza mici bucatele pe
care le aveam de la un kit tehno cu roti dintate. Pe carton
am lipit banda dublu adeziva si pe ea am pus aleator
bucatelele, iar la final am presarat sclipici.


It looks so festive with the shiny gold!



Project from 2020


Day 22 - Letter T




10 comments:

  1. Asa am si eu pastrate ramasitele de la foi adezive. Pur si simplu nu le pot arunca (nu sunt nici multe, au costat si un car de bani... si mai sunt si dragute).
    Rezultatul e super fain - imi place mult si glitterul folosit - se potriveste de minune cu bucatelele!!
    Pupici cu drag

    ps: seamana un pic cu sclipirile zapezii un pic inghetate :D, in lumina unui bec...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Luna asta am vrut sa utilizez si sa repar cat mai mult. Prea mult nu am reusit, insa o utilizare globala de felul acesta cred ca e mai simpatica decat o utilizare cu amanuntul... Metoda insa este chiar buna. Si destul de rezistenta.
      Pupici si un final de saptamana linistit draga Rux! ❤️😘

      Delete
  2. Wonderful card Suzana, it looks like a beautiful mosaic. Love the white background and the shiny gold shapes you added over the top.
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. I wanted to make a mosaic, but there were not enough for the surface. And did not want a smaller one.
      Thank you, Beccy!
      Hugs! ❤️😘

      Delete
  3. I placeeeeee 😍💞 Ideea e foarte faina!
    Foarte frumoase si aceste felicitari. Mai ales a doua ma fascineaza... Sunt ca niste fulgi de nea incrucisati cu puf de papadie 😘😍
    Noapte buna Suzana draga. ❄️🌨️ Inspiratie si chef de mesterit mai departe! 😘🤗

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce idee simpatica ai avut cu fulgii si papadia! Imi place mult!
      Multumesc mult, draga Carmen!
      Pupici si un weekend fain! ❤️😘

      Delete
  4. Vai! Ce mult imi place! Este foarte frumoasa! Felicitări! Weekend placut sa ai! Puici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iar mie imi place pictograma ta! Multumesc mult, Mihaela!
      Metoda este foarte interesanta si chiar mi-a facut placere sa o reiau.
      Pupici si weekend placut! ❤️😘

      Delete
  5. Ciocolata alba cu fulgi de aur! 😊
    Excelent arata felicitarea cu sclipiri metalice.
    Felicitari, Suzana draga! ❤
    Weekend placut in continuare! Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha, Ha! Numai la ciocolata nu ma gandeam.
      Am vazut insa un lichior cu fulgi de aur...
      Sincer, nu mai suportam sa le vad asa, gramada. Le am cred ca de vreo doi ani. Daca alta idee nu a venit...
      Pupici si o duminica minunata, Diana draga! ❤️😘

      Delete