Sunday, November 26, 2023

Beccy's Challenge - Day 26 - Letter W
A smile inside the white

The Day 26  for the November Challenge on Beccy's place.
Ziua 26 a provocarii lunii noiembrie, pe site-ul lui Beccy.




This time I used a handmade paper with petals and some insertions, from a creative
set. The small blue circles are from the same set.
I added the white snowflake from an window decoration and some stickers,
including the 'smile'.😊


Felicitarea este realizata pe o hartie handmade, avand
pe ea petale si niste insertii, dintr-un set creativ. Tot de
aici sunt sunt si cercurile albastre. Am adaugat un fulg
central dintr-o coala cu decoratiuni pentru geam si
niste stickere, inclusiv 'zambetul'.


The background is white, even the photo due to the light seems,
to be a pale yellow...


 

 

Day 25 - Letter V

 

 

8 comments:

  1. Primul amanunt care mi-a sarit in ochi a fost „smile” - e atat de frumos cum straluceste!!
    Hartia realizata manual este deosebita. Am avut odata de la niste invitatii doua bucatele. Chiar ceva deosebit.
    Imi place si cum ai aranjat celelalte elemente - fulgul central fiind o adeverata vedeta.
    Sa stii ca am zambit.
    Pupici :* :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A fost singurul sticker cu 'smile' pe care il aveam. Mi s-a parut
      ca se asorteaza cu hartia. A face hartie e pe wish list...
      Daca ai zambit e bine! Te pup si numai bine la voi! ❤️😘

      Delete
  2. Gorgeous paper Suzana, I love pieces that have all the little petals and leaves in them. The embellishments you added are lovely too!
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. I discovered a few years ago, a small set with different patterns, including this one. And now it was it's moment... I am glad you liked it,, even it's simple, but very elegant.
      Thank you, Beccy! Hugs! ❤️😘

      Delete
  3. Foarte frumos! Ma tenteaza sa presez si eu candva hartia mea, am vazut cum ar fi posibil si mi se pare maret! Un pic de magie ❤️
    Zambetul pe hartia hand made este perfect potrivit cu acest sezon din-naintea sarbatorilor de Craciun ❄️ Ti a iesit superb!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am vazut si eu niste tutoriale, insa nu prea am spatiu pentru asa ceva. Caut ceva mai simplu. Descoperisem ceva insa am pierdut linkul. Oricum, stilul asta de hartie e foarte deosebit.
      Sa ne fie zilele numai zambete, draga Carmen! Pupici! ❤️😘

      Delete
  4. Ninge, ninge! cum sa nu zambesc?! 😊 I-am vazut pe fulgii de nea si in realitate, deja! Nu stiu daca au fost si cei pe care i-ai imortalizat, dar erau frumosi si cei vazuti de mine! 😊
    Felicitari pentru felicitare, Suzana draga! 😊 ❤ Seara frumoasa!
    Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca te simti excelent vazand zapada. Pe aici a fost, insa a trecut repede. Banc pe telefon:
      'Se intalnesc doi fulgi de zapada.
      -Incotro frate?
      - Spre Bucegi sa astern relaxare... Tu?
      - Spre Bucuresti sa provoc panica!'

      Pupici si sa te bucuri de albul zapezii, Diana draga!
      ❤️😘

      Delete