Thursday, November 23, 2023

Transformari creative (42)
CD-ul ascuns!

Anul 2023 va fi un an special. Niko ne provoaca la o aventura creativa
deosebita, prin reciclarea diverselor tipuri de materiale.
Luna noiembrie are ca subiect: 'CD-uri, dischete,vinil'.
Proiect: De agatat!
(saptamana 1).




Am profitat de temele lunii noiembrie pentru a finaliza o sugestie a Silviei,
de a folosi un CD ca suport pentru un experiment cu acul persan.
Dimensiunile au fost comparabile, testul fiind realizat pe  ghergheful mic,
de ~10cm. Va povestesc despre realizare:
Am mai taiat materialul pe care am cusut si l-am indoit peste CD, prinzandu-l
in patru puncte, cu banda dublu adeziva folosita pentru mochete si prin
coasere. Apoi am folosit fetru pentru a acoperi spatele, prins cu hot glue si
peste el am lipit o atarnatoare.


In principiu proiectul nu este prea laborios. Prinderea materialului mi s-a
parut  mai complicata, pentru ca gliseaza pe suprafata lucioasa a CD-ului.
Si cred ca trebuia materialul taiat pe rotund, pe cand eu am format un
dreptunghi. Desi recunosc ca acum nu imi dau seama care din variante
e mai buna, fara sa realizez si un alt exemplu pe rotund.

In final, pentru ca baza de lucru era prea alba, am manjit muchia cu putin
sclipici pentru textile.

Si culorile negativului imi plac. Poate fi o viitoare optiune de lucru. 😊



Acum lucrarea mea are si un pazitor pufos...


Este adevarat ca CD-ul nu se mai vede, insa pare a fi o solutie pentru a
intari o astfel de lucrare.



Transformari creative (41)

@@@@@@@@@






12 comments:

  1. Ce frumos arata! Prima data am crezut ca sunt margelute lipite pe CD.
    Motivul materialului tau aduce cu cristalele taiate sau minerale...intelegi tu ce vreau sa spun, acele pietre pretioase neslefuite. 😍😘✌️
    Felicitari. Arata grozav de bine! 🤗

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acum ca spui, buclele alea as putea sa le vad ca niste margelute, sau ceva similar felicitarilor cu cristale.
      Multumesc mult, pentru apreciere draga Carmen!
      Pupici! ❤️😘

      Delete
  2. Fain, fain de tot! Ce idee bună ai avut!
    Seară bună, Suzana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca ai sti de cand tot vreau sa o fac. Noroc cu Niko si provocarile ei!
      Multumesc, draga Potecuta! Un final de saptamana frumos!
      ❤️😘

      Delete
  3. Arată exact ca un covor persan, acum înțeleg de ce se numește ac persan. Iar modelul m-a dus cu gândul la o agata, exact ce zice și Carmen. Îmi place transformarea ta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fiind doar un test, am folosit mai multe culori, de diferite grosimi. Unele au mers, altele nu. Am vrut o spirala, insa a iesit...o 'agata',cum ai spus. Mie imi place ca in sfarsit am facut un suport. Ca fiind formatul asta nu ma prea prind cum sa le gestionez. Mai caut!
      Weekend placut! ❤️😘

      Delete
  4. Arata foarte bine! Nu am folosit acul persan...chiar sunt curioasa cum functioneaza. Imi place ornamentul tau! Felicitari!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am devenit fan dupa cateva teste facute. Totusi este aparent simplu. Si ghergheful rotund este mare consumator de material. Ma intrebam daca nu pot confectiona unul patrat / dreptunghiular. Oricum, ar merita experienta, sa stii!
      Multumesc frumos, Mihaela! Pupici! ❤️😘

      Delete
  5. Daca ai stii cat timp a trecut pana sa ma prind si eu ca acul persan e ceea ce stiam eu ca punch needle :)))).
    Eu am unul cu doua ace (si habar nu am acum unde este - desi stiam foarte bine.. dar na, s-au intamplat lucruri) luat acum ceva vreme - nu este pentru fire prea groase si din pacate nu am gasit material baza potrivit.

    Este duperb proiectul tau. Chiar m-am intrebat initial cand am vazut prima poza.. oare astea nu sunt fire? Foarte tare!!
    Pupici cu drag :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cand am aflat de la Niko, m-am uitat pe traducere. Cred ca merge si cu mouline. Eventual desfacut in doua. Materialul de baza poate fi foarte variat, totusi. Trebuie incercat.
      Si mie mi-a placut experimentul.
      Pupici, draga Rux! ❤️😘

      Delete
  6. Pufosenia care a pus ochii pe ornamentul tau e o maimutica; nu?! Orice ar fi - e tare dragalasa! 😍
    Ornamentul este foaaaarte interesant! Foarte reusit! Foarte... la superlativ 😊 Nu-ti mai scriu despre rabdare!

    Arata bine si negativul, in care planta e de-a dreptul fantomatica. 😊

    Cu materialul taiat rotund cred ca s-ar fi asezat mai usor marginile pe spate, "incretindu-se" aproape natural.

    Felicitari! 🌹
    Spor la creatii, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu sunt foarte sigura, desi am vazut animalute de astea. Are coada lunga si labute mici. Cand descopar iti spun.
      Singura problema cu rotundul pe care o vad, este ca 'incretitul' mareste grosimea prea mult. Insa pana nu incerc...
      Imi place nebuneste tehnica. A trebui sa ma limpezesc cu prioritatile...😊
      Pupici, Diana draga. Spor si inspiratie si tie! ❤️😘

      Delete