Wednesday, October 25, 2023

Transformari creative (41)
Suport special

Anul 2023 va fi un an special. Niko ne provoaca la o aventura creativa
deosebita, prin reciclarea diverselor tipuri de materiale.
Luna octombrie are ca subiect: 'tuburi de hartie'.
Proiect: Fii creativ
(saptamana 4).




V-am aratat o piramida de sticla intr-un joc de reflexii, pentru care aveam nevoie
de un suport, pentru a o pune invers, ca sa am acces la un spatiu pentru o lumarica.
Adevarul este ca aceasta a fost a doua idee, pentru ca initial am vrut sa fac o casuta
care sa acopere o lumanare cu baterie.  Pe o bucata de tub mai gros am fixat la cald
un gat de sticla. Am renuntat la idee pentru ca acel tub era mult prea dur iar eu 
am vrut sa ii fac niste ferestre. A le taia era cam complicat si nu stiu daca ar fi iesit
frumos.
Asa ca am schimbat proiectul. Am taiat gatul pe care il fixasem si introducand
ansamblul in partea ramasa a sticlei, am constatat ca se potrivesc bine.
Piramida este destul de grea. Asa ca la baza ansamblului am introdus o piatra
si niste bucatele de sticla colorata. Apoi am lipit la cald din nou si in zona de baza
s-au sigilat cumva pietricele.
Muchia plasticului, cam neuniforma dupa lipire, am mai netezit-o cu smirghel.



Pentru a finaliza suportul am lipit pe zona cartonului o bucata din acel
autocolant oglinda. Abia acum se poate observa cum s-a modelat plasticul,
cu anumite denivelari. Nu prea mari, insa dupa lipirea autocolatului se vad
foarte bine. Nici daca imi doream sa iasa asa, nu stiu daca as fi reusit. 😊
In interior am pus putin fetru pentru ca varful piramidei sa se sprijine pe 
ceva moale.
Mi se pare destul de decorativ suportul. O sa-i mai fac poze la reflexii.







Transformari creative (40)
 
 
 

19 comments:

  1. Ohhhh ce interesant! nici nu ai spune ca la baza este un tub. Oglinda falsa acopera perfect. Si ce efect fain ai obtinut cu piramida, ce reflexii.
    Imi place mult cum se vad si bucatelele de sticla (ca sa vezi cum functioneaza minte - uitandu-ma la bucatele mi-am amintit de confetiile cu care decorase Carmen mesele si mintea mea se si gandea la ce ar fi putut fi acelea folosite... hahaha - dar revenind la pietricele, chiar am avut niste petricele de decor de la o nunta parca amintire... :)))).

    Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu prea ai cum sa-ti dai seama ca era un tub, dupa ce a fost acoperit. Abia cand am pus oglinda falsa mi-am dat seama cat de neuniforma este suprafata, dupa lipirea plasticului.
      Sticla aia este micuta si color. Un fel de decor ce se poate pune oriunde. Poate mai vin si alte idei.
      Pupici si numai bine, draga Rux!❤️😘

      Delete
  2. Foarte interesant, partea de jos cu pietricele îmi amintește de un caleidoscop.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Interesant si ceea ce ai spus tu. E o noua carare pentru un proiect.
      Pupici si zile inspirate! ❤️😘

      Delete
  3. Woow, ce efect fain! Arată bine de tot, Suzana, te felicit! Mulţumesc pentru idee!
    Seară bună îţi doresc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Potecuta! Uneori schimbarea ideilor poate fi si utila. Ca acum. Si pentru mine a fost o surpriza placuta cum
      s-au aranjat lucrurile.
      Seara frumoasa! ❤️😘

      Delete
  4. This is very interesting
    I've just posted a new post. Please take a look.
    https://www.melodyjacob.com/2023/10/20-stylish-fall-outfit-ideas.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for the visit and comment!
      I'll come to visit you!

      Delete
    2. Interesting blog, but I can not comment. I have this problem with some blogs in the last month. I hope the platform will fix this situation.

      Delete
  5. This post is so interesting, thanks for sharing.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for being here, on my handmade blog!
      All the best to you! ❤️

      Delete
  6. Foarte interesant 🥰😘🤗 foarte bine arata! O idee minunata, felicitari, Suzana draga 🤗
    Un start bun in weekend 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi pare bine ca piramida de sticla sta in suport destul de
      stabil. Am luat-o dintr-un magazinas de diverse disparate.
      Mi-a placut forma, insa pentru a pune o lumanarica ii mai trebuia
      ceva.
      Noapte buna si weekend placut, draga Carmen! ❤️😘

      Delete
  7. Your creative glass pyramid project is truly impressive!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for your appreciation. If I need to solve a problem,
      finding a solution is necessary.
      All the best and a fine weekend!

      Delete
  8. Foarte interesant. În poza nu vad acele neregularități ale suportului, dar cine știe, poate tocmai ele îl fac mai interesant.
    Oglinda autocolanta cum este? Mi-amnluat și eu una odată, demult și...nu am fost mulțumită. Abia după ce am pus-o pe ușa șifonierul am văzut ca nu e la fel de clara ca cea normala.
    Era frumoasa și prima ta idee, dar înțeleg de ce ai renunțat la ea. Poate reușești sa o faci cu o sticlă mai mare și un borcan de sticla sa plastic.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apele alea sunt generate de neregularitati. Dupa lipirea plasticului nu mi-am dat seama. Dar cand am pus autocolantul s-a vazut imediat. Exact acelasi lucru am vazut si eu. Nu mi-ar fi placut ca oglinda de toata ziua. Insa placa aia pentru joc, e perfecta. Si acum chiar mi-a placut. Prima idee o vazusem pe undeva. Un fel de casuta peste o lumanarica. Aveam una cu baterie. Insa sa decupez tubul ala gros, mi-as fi prins urechile. Nu ma tenta! Asa ca am renuntat.
      Seara buna, draga Niko! ❤️😘

      Delete
  9. Ce creativă ai fost! Foarte interesant! Seara frumoasa sai ai! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar a fost un proiect interesant. Mi-a placut mult. Si nu banuiam cum se poate lipi la cald plasticul in felul acesta.
      Pupici! ❤️😘

      Delete