Sunday, October 29, 2023

A birdhouse

This project is my entry for:

'October Challenge' - on Beccy's  Place;




This project is based on the image 'Birdhouse Oleander' from 'Precious Memories set'.



The project has two layers, with a blue octagonal shape background.
In the center is the printed the image, in a circle of  ~10cm.
For coloring I used markers, crayons (for the birdhouse), shades from
two pads - green and blue - and gold acrylic around the circle.

Proiectul are o baza octogonala pe care este lipita imaginea
tiparita intr-un cerc de ~10cm. Pentru colorare am folosit
markere, creioane, tusiere (verde,albastru) si acrilic auriu.


This is my symple project for October.
And the negative:








September Challenge







14 comments:

  1. Ce frumos proiect!! Casuta pentru pasari este atat de draguta - ai ales o cromatica atat de placuta. Tare mult imiplace. un mic tablou :) !
    Pupici cu drag :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca mi-a ramas in cap casuta elfilor... As vrea sa fac si eu una. Parca ti-am zis. Acum m-am antrenat...🙂
      Pupici, draga Rux!❤️😘

      Delete
  2. Cat e de frumoasă! Îmi place mult cum colorezi imaginile de la aceste provocări. Imediat începe noiembrie și presupun ca începe luna felicitărilor la Beccy. Mai participi? După ce ma întorc din vacanta, cred ca voi încerca și eu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, asa vreau. Nu mai cumpar felicitari, mi le fac singura. Si imi place ca e alta regula decat subiectele lunare. Imi exersez imaginatia. Inceputul este mai greu, pana intru in ritm. Ti-am spus, eu imi dau silinta sa postez zilnic, insa nu este obligatoriu.
      Vacanta placuta, draga Niko! Si poate partici, macar putin, sa vezi atmosfera.
      ❤️😘

      Delete
    2. Mi-e dor de felicitări. Nu am mai făcut din martie și cumva speram ca asta să fie un impuls. Cu siguranța voi rata prima saptămână de provocare, dar sper să reușesc măcar câteva în restul lunii.

      Delete
    3. Sa stii ca asa il interpretez si eu, ca un impuls. Imi plac efectele inspirationale generate, chiar daca sunt momente obositoare. Insa e buna o infuzie de idei noi, pe de o parte si pe de alta parte de viteza. Pentru ca nu pregatesc nimic si de aceea startul e mai greu. Pe masura ce trec zilele, ideile se misca mai rapid.
      Poate intri si tu in joc, asa, ca experienta.

      Delete
  3. Îţi umpli timpul făcând lucruri foarte frumoase. 🙂
    Să ai mereu spor, dragă Suzana! ❤️😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. De ce nu? Ar fi si pacat sa nu ma joc.
      Cand eram mica nu prea s-a intamplat asta. Asa ca vreau sa
      recuperez!🙂
      Si tu, draga Vero! Ca doar ai atatea pe agenda!❤️😘

      Delete
  4. Frumoasă tare, tare! Şi-mi plac şi mie culorile tare mult!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, draga Potecuta! A fost cumva avanpremiera lunii
      noiembrie.🙂
      Seara frumoasa si o saptamana la fel!❤️😘

      Delete
  5. Beautiful Suzana! The multi-coloured flowers are bright and happy, and I'm sure they'll bring a smile to whoever receives it.
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. I wanted to add also the colors from the challenge. This is the cause of multi-coloured flowers, even I did not use all.
      But the central area must be darker...
      Thank you, Beccy! Be inspired for November challenge!
      Hugs!❤️😘

      Delete
  6. Ce casuta de pasari frumoasa! Imi place foarte mult cum ti-a iesit! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi-ar placea sa o vad in viata reala. Probabil chiar exista in vreo curticica. Pupici!
      ❤️😘

      Delete