Thursday, November 2, 2023

Beccy's Challenge - Day 1 - Letter A
Abstract with salt

The Day 1  for the November Challenge on Beccy's place
Ziua 1 a provocarii lunii noiembrie, pe site-ul lui Beccy.


At the challenge from September I told you about a tehnique I discovered using
salt. I did also a second trial, but this time with fine salt.


Al doilea test folosind sarea, de aceasta data cea fina.



Being only a test, the shape is random,  with no special look.
I used this experiment for the letter A, creating an  abstract card.

You can see in the next images the steps for coloring:
a shiny silver background, a metalic blue, some stickers for a supplementary
decoration, shades from a blue marker and finally some pale gold acrylic.



Pasii pentru colorare se pot vedea in mozaicul anterior:
argintiu stralucitor pentru fundal, albastru metalic,stickere,
umbre cu un marker bleu si in final auriu deschis


This is my composition for the first letter from the alphabet!


And the negative looks like this:








October Challenge



10 comments:

  1. Ce idee fantastică să folosești experimentele cu sare într-o felicitare abstractă. Abia asteptam să vad că ai început, încă de ieri te urmăream, dar azi am tot fost pe drumuri și abia acum seara am ajuns la laptop. Încerc să-mi fac curaj să ajung și eu la masa de lucru.
    Felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca tot imi consum neuronii cu felicitarile, macar sa experimentez ceea ce am mai descoperit prin jocurile noastre. Sincer, nu stiu de ce m-a atras atat de mult tehnica asta. Este fascinant cum se imprastie acuarela pe dara. Insa trebuie gandita pozitia lipiciului. Atunci doar am incercat, insa mi-am zis ca merita un proiect.
      Inca nu am intrat pe fagas. Asa a fost de fiecare data. Nici nu m-am gandit inainte la ceva. Abia acum fac asta. Sunt curioasa cum te va inspira pe tine.
      Multumesc si mult spor si inspiratie. ❤️😘

      Delete
  2. PS: am uitat să scriu în comentariul anterior: încearcă să dai felicitarea cu fixativ ca să protejezi stratul de sare lipit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am luat pentru altceva un vernice. Probabil voi incerca cu el, ca sa pot pensula sarea. Insa totusi rezista bine. Mai observ comportamentul. Multumesc oricum pentru idee. Nu stiu cum se comporta fixativul peste culori.

      Delete
  3. That's a very interesting technique Suzana, I like the way the salt holds on to all that lovely colour. The stars and snowflake are a nice touch. Well done!
    Cheers
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. For me this technique was a huge surprize. The way how the watercolors spread on salt is fabulous. I'm glad I used this experiment here.
      Thank you, Beccy! Hugs! ❤️😘

      Delete
  4. Yeeey!!! Abia asteptam sa vad ce felicitari vei face anul acesta, Am vrut sa ma alatur si eu dar nu am materie prima - in principal carton pe care sa montez felicitarile... de fapt stai ca si accesoriile alea putine de la mai aveam sunt puse bine :))). Dar poate voi incerca sa fac macar una sau doi cu creioane si cam atat :))). faceam asa inainte. De-as avea timp .... hmm
    Oricum am sa te urmaresc pe tine cu mare entuziasm. proiectul cu sare este super fain - o fi el abstract, dar mie mi s-a parut ca vad o saniuta, un profil de mos.. si cativa brazi pe acolo :)))
    Pupicicu drag!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca o saniuta am vazut si eu... Nu ma gandisem ca va iesi ceva utilizabil. Si totusi... Merita sa gestionez altfel conturul lipiciului. ... Data viitoare!
      Rux, sa nu-ti para rau ca nu poti acum, pentru ca ai alte prioritati. Concentreaza-te. Asta imi spun si mie, ca ma imprastii in mii de subiecte...
      Multumesc mult, draga mea. Pupici! ❤️😘

      Delete
  5. Foarte foarte frumoasa felicitarea! Este chiar interesanta aceasta tehnica in care folosesti sarea. Poate o sa incerc si eu candva. Am ramas in urma cu multe si nu stiu cand voi recupera. Pupici.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai facut alte lucruri interesante. Oricum, este o tehnica la care trebuie sa tii cont de timp. Este preferabil sa lasi sarea cam 24 de ore si sa scuturi cartonul bine, sa curga sarea nelipita.
      Pupici! ❤️😘

      Delete