Sunday, November 26, 2023

Beccy's Challenge - Day 25 - Letter V
A game with velvet

The Day 25  for the November Challenge on Beccy's place.
Ziua 25 a provocarii lunii noiembrie, pe site-ul lui Beccy.


When I did the card for the day 21, the white snowflake was the second trial.
The first one on that red background was not good at all. You can see it below.
So, I wanted to recover the page.
I painted the area with white and I limited it with a cardboard 'frame' from
a box, painted in acrylic gold. Inside it is a triangle - tree, created with a velvet
green powder fixed on a double sided  adhesive tape. In the corners it is pink
velvet, the same procedure. On the frame there are punched small velvet trees
As accessories: pieces from a pattern page, stickers and some dots  from a
metallic paint.

Cand am realizat felicitarea din ziua 21, primul fulg
embosat l-am gresit  si am vrut sa recuperez fundalul.
Am pictat cu alb zona, am incadrat-o intr-o 'rama' provenind
dintr-o cutie de carton, pe care am vopsit-o cu auriu. In interior
si pe ea sunt triunghiuri - braduti obtinuti cu pulbere catifea,
presarata pe banda dublu adeziva. Pe colturi este catifea roz.
Ca ornamente suplimentare: stickere, bucatele dintr-un carton
cu model si puncte - globuri realizate cu o vopsea metalica.


This is my project for letter V!
 


 
 
 
 

4 comments:

  1. Intr-unul dintre primii ani de scris pe Copilarim, am facut niste mini felictari cu braduti pe care ii pictasem pe o coala alba (de fapt erau diferite incercari de a realiza brazi - ceva asa, simplu dar care s-a dovedit ulterior foarte dragut, cel putin pentru mine).
    Imi place enorm cum ai facut bradutul. Si felictarea arata foarte frumos. cu acele unduiri care incadreaza piesa centrala ca o rama.
    Pupici cu drag :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi place tare mult efectul de catifea. Culmea este ca prima data cand am folosit pulberea, am facut-o utilizand lipici si nu mi-a placut chiar deloc. Oricum trebuie suprafete mici cu lipici. Asa, cu banda adeziva se utilizeaza tare usor. Mi-a placut si mie cum a iesit, doar ca nu stiu cum e cu bulinele, daca vor tine...
      Multumesc, draga Rux! Pupici si zile senine! ❤️😘

      Delete
  2. You did a great job saving the background Suzana, your Christmas tree card is wonderful. The green medium you used for the tree is a fabulous colour. I like the way you've added the dots of paint as baubles.
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. I wanted to save it and I'm glad I did it. Now I have to observe the dots. I hope they 'll resist...
      Thank you, Beccy! Hugs! ❤️😘

      Delete