Wednesday, November 8, 2023

Beccy's Challenge - Day 8 - Letter G
A repair with gold

The Day 8  for the November Challenge on Beccy's place
Ziua 8 a provocarii lunii noiembrie, pe site-ul lui Beccy.



In the real life, I like to repair things. Sometimes, I want to save different
kind of trials, not so good. Like the one you see below! 😊
On a white cardboard, stock size, in the center it is a mandala heat embossing,
not so good. The colors around are from Day 7. A real mess. So, my solution
was to surround the center with metallic blue. After that, I bond four pieces
from a bright leaf and three pieces from a gold sticky sheet (two triangles
and a small angel). After that I painted with acrylic gold the edges.


Acest proiect este o reparatie a unei mandale realizata nu
prea bine si incercuita de culori folosite in ziua 7.
Pentru a o imbunatati am folosit un albastru metalic, auriu si
accesorii provenind de la o frunza stralucitoare si un material
autocolant auriu. Chiar daca nu e marele proiect,
mandala cred ca se simte mai bine acum!



The result is not spectacular, but my mandala is safe now!




Day 7 - Letter F



Update: 'Random Number Winner'.


6 comments:

  1. Wow, what a difference the bright blue paint makes, Suzana, it frames your mandala beautifully. I love the shine it adds too, and there's a wonderful contrast between the blue and the orange.
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. I love that blue metallic. It is very special. Even it's too strong. The image it's no so good, unfortunately.
      Thank you, Beccy! Hugs!❤️😘

      Delete
  2. Cred ca nu am comentat aseară. Am impresia ca face parte din aceeași poveste cu felicitarea anterioara, cumva puterea florii în punctul maxim de acțiune.
    Îmi place mult fundalul, contrastul creat între fundal și acel albastru metalic. Parca ar reprezenta căldură și frigul, foc și gheata.
    Felicitări. Am văzut și postarea de la Beccy, ai câștigat un premiu cu aceasta felicitare.
    Spor și inspirație în continuare.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca simt cumva instinctiv ideea de a transmite mesaje prin intermediul imaginilor. Desi nu prea ies cum as vrea eu. Culorile au fost fluorescente (rosu, verde, galben) insa a iesit cum vezi. Sunt foarte diferite ca efect fata de cele normale. Trebuie experimentate.
      Am vazut si eu acum. Toata ziua am umblat azi. Sunt cam zob. Sper sa fac totusi ceva pentru azi.
      Multumesc la fel draga Niko! ❤️😘

      Delete
  3. Intr-adevar ... ce diferenta! Ai definitivat proiectul de fapt. Cred ca ai gasit fix ce avea nevoie ca sa fie finalizat - daca nu ai fi povestit, nu m-as fi gandit ca initial a avut „ceva probleme”. Pentru ca felicitarea este perfecta.
    Pupici!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca poza ar fi fost mai buna... Seara nu prea imi ies si nu vreau sa le las pe urmatoarea zi. Desi ar cam trebui. Si din greseli se invata, nu am de ce sa nu va spun ce si cum. Corectiile mi se par cele mai interesante...
      Pupici, draga Rux!❤️😘

      Delete