Friday, November 17, 2023

Beccy's Challenge - Day 17 - Letter O
Centered on an octagon

The Day 17  for the November Challenge on Beccy's place.
Ziua 17 a provocarii lunii noiembrie, pe site-ul lui Beccy.




The background is a white cardboard, stock size. Around edges is bonded
a strip with a Christmas pattern. In the center I created a geometry that I like,
an octagon. The circle was ~ 7 cm. dia. Around is a pattern, in the ikat style
I used before, created with some brush markers. Inside the octagon it's a
pale metallic yellow and I bonded a small shiny piece with two cutouts,
even if it is not usual to use such a piece. On the right corner is a
punched flower from an aluminium tape.


Pe un carton alb am lipit o banda cu model de Craciun,
In centru am desenat un octogon. In jurul lui, cu markere
pensule, am desenat un model in stil ikat. In centrul pictat
am lipit o bucatica sclipicioasa in care fusesera stantate
pasarea si floarea. In coltul din dreapta este o floare din
banda de aluminiu.



This is my project for letter O.

Day 16 - Non traditional

 

 

12 comments:

  1. O wow... Ce compozitie frumoasa! Felicitarea ta imi aduce cumva cu moda Flower-Power ✌️🕊️💮💠 Foarte fain!
    Astazi am fost in mall la Podul Garii si am baut o cafea intr o cofetarie decorata cam in acest stil. Am facut fotografii, le voi prezenta candva pe blog.
    Imi place mult tabloul tau. Felicitari si succes mai departe 🍀😘🤗

    ReplyDelete
    Replies
    1. O sa explorez ideea, ca nu o stiam. Nu am fost niciodata in Sibiul tau. Este pe agenda si aceasta destinatie.
      Abia astept, ca m-ai facut curioasa.
      Multumesc, draga Carmen! Pupici si petrecere minunata cu familia!❤️😘

      Delete
  2. Imi place cum ai desenat octogonul. Cum ai stantat floarea si pasărea? Par forme de perforator. Daca asta sunt, ti-a iesit super să le poțt face asa apropiate.
    Felicitarea inainte să pui piesa centrala pare o imagine in oglindă., ca o pădure ce se reflectă intr-un lac.

    ReplyDelete
    Replies
    1. De ani de zile imi iau perforatoare. Am si eu un hobby de cumparaturi...Pur si simplu le folosisem la alte felicitari. Si am pastrat bucatica, pe care o embosasem tot eu,, cu albastru. Era pacat sa o arunc...
      Multumesc, Niko! Doar inspiratii! ❤️😘

      Delete
  3. Ce frumos e porumbelul pacii! 😊 ❤ Zboara liber intr-o lume perfect armonioasa (sau armonizata).
    Imi place tare mult felicitarea ta cu centru stralucitor si senin.
    Succes si spor la lucru, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi-era dor de putina geometrie. Si am mai folosit o bucatica... Daca as reusi sa mai triez din ele, insa metoda totala nu o am inca... Metoda aia ikat, este perfecta sa-mi regasesc zenul...
      Multumesc. Abia am scos pozele pentru azi. Poate reusesc sa o postez.
      Pupici! O duminica placuta!❤️😘

      Delete
  4. The dove is beautiful Suzana, and perfect for a Christmas card. I really like the sparkle and shine from your project, it's wonderfully festive!
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. I liked a lot doing it. And the little blue piece was also embossed by myself. So I wanted to use it.
      Thank you, Beccy!
      Hugs and a fine week! ❤️😘

      Delete
  5. Si mie imi plac perforatoarele mult - cred ca mi-ar placea sa am un sertar plin . Am o colectie micuta, la care momentan nu am acces, dar imi e tare draga :D. (de ex am unul cu om de zapada si e alb cu negru perforatorul.. o minunatie...💗)
    Nu am auzit pana acum de aceasta tehnica (desigur am auzit de foarte putine si am incercat si mai putine, dar trecem peste asta). Dar imi place mult modelul acela - nu stiu de ce m-a dus cu gandul la un covor fermecat...
    Pupici cu drag :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu mai sunt sigura daca am descoperit-o cu ocazia unei miercuri sau altfel. Dar e faina. Si este in principiu folosita mult la materiale si cred ca si la covoare. Incearca folosind creioane si ai sa vezi cum te simti.
      Pupici! ❤️😘

      Delete
  6. Thank you for consistently delivering content that stimulates thought and introspection.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Not many visitors said this. At least I try.
      All the best to you.

      Delete