Tuesday, November 7, 2023

Beccy's Challenge - Day 7 - Letter F
A flame and fluorescent red

The Day 7  for the November Challenge on Beccy's place
Ziua 7 a provocarii lunii noiembrie, pe site-ul lui Beccy.



On the third background from Day 2, I used heat embossing  for the central image
and on the laterals. I added some fluorescent colors: red and yellow. Nothing
spectacular, only to create a focus on the image.

Am folosit al treilea fundal din ziua a doua, pe care am embosat la cald
imaginea centrala si lateralele. Am adaugat culori fluorescente (rosu si galben) 
pentru a crea  un punct focal.



In reality, my image is more shiny...

Day 6 - Letter E

8 comments:

  1. Ce-mi pace mult la tine să descopăr idei noi, tehnici și combinații la care nu m-aș fi gândit. Pănă la finalul acestei provocări iar o să rămân fără cuvinte de laudă ca să nu am impresia că sunt ca un refren, dar te vei obișnui să auzi(=citești) același refern zilnic: absolut minunate!
    Îmi place mult fundalul, mă trimite cu gândul la o peșteră mistică în care găsești floarea care va ridica blestemul sau care va vindeca vreo boală, etc...

    ReplyDelete
    Replies
    1. De aia nu imi place sa le gandesc in avans. Cum se asterne gandul, asa merg pe firul povestii. Si recunosc, ca sunt si anumite idei ce se vor materializate, care nu au legatura cu provocarea, chiar daca suna ciudat.
      Iar ideea ta este chiar superba! Multumesc!
      Pupici si inspiratie! ❤️😘

      Delete
  2. Beautiful card Suzana! I'm happy to see you using the backgrounds you created, the effect is wonderful... like looking through a window that's being hit with rain. I love the candle and poinsettias too.
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for telling me your impression. I never saw the image like this. Beautiful association. Probably because the heat embossing was very thin...
      Hugs!❤️😘

      Delete
  3. Ce frumoasă combinaţie, Suzana! Îmi place tare mult acel fundal, te duce cu gândul la ceva din univers. Pe mine. Te felicit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da si pe mine spre acolo m--a purtat. Voi sti pe viitor sa adaug si ceva stelar. Multumesc frumos, draga Potecuta!
      Sper ca ziua de azi ti-a fost frumoasa! ❤️😘

      Delete
  4. Intotdeauna mi-a placut sa creez si sa admir fundaluri realizate manual. Doar ca daca la creat am multe limitari, la partea cu admiratul se compenseaza si descopar o multime de minunatii.
    Tare mult imi plac combinatiile pe care le faci si ma minunez de cate materiale si optiuni pot exista. Imi plac combinatiile folosite - la mine se vede stralucitor :D.
    Ideea lumanarii este foarte reusita :D
    Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai cam este destul de stralucitor. A ajutat tot albastrul ala metalic plus niste auriu. Insa este un fundal dificil pentru embosari. Nu stiu de ce tot exersez cand nu trebuie. O lumina trebuia sa existe in intuneric...
      Multumesc, draga Rux! Pupici! ❤️😘

      Delete