Tuesday, November 14, 2023

Beccy's Challenge - Day 14 - Letter L
A light in a special space

The Day 14  for the November Challenge on Beccy's place.
Ziua 14 a provocarii lunii noiembrie, pe site-ul lui Beccy.



I used for this card the fourth background showed in day 2, with an extra
metallic blue. The project is simple: the central image is heat embossed. I added
some red  and shades around the flame, three pieces of a strip from a kit for quilling
and a sticker with a snowflake. Behind, is another cardboard bonded.

Am folosit pentru acest proiect al patrulea fundal afișat în
ziua 2, cu un plus de albastru metalic. Proiectul este simplu:
Imaginea centrala este embosata la cald. Am adăugat
niște roșu și nuanțe aurii în jurul flăcării, trei bucăți dintr-o
bandă dintr-o trusă pentru quilling și un autocolant cu
un fulg de nea. În spate, este un alt carton lipit.

The day 14 is about light and thin layers.



Day 13 - Letter K




8 comments:

  1. It's great to see these backgrounds on cards Suzana, they have a really lovely shine. The red and white contrast beautifully over the top. Gorgeous snowflake!
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Due to your challenges I dared to try this background. Depending of what you want to do, the results coulb be so interesting.
      Thank you, Beccy! And indeed, a snowflake can change everything!
      Hugs! ❤️😘

      Delete
  2. Ce frumoase au iesit fundalurile acestea facute de tine. Si tehnoca acesta a embosarii la cald mi se pare foarte interesanta
    Fulgul pur pe fundal rosu ma face sa ma gandesc ca privesc pe o fereastra in incaperea intunecata, si luminata slab de un sfesnic :).
    Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu iubesc aceasta tehnica. Poate genera multe efecte. Iar stickerele mereu schimba decorul intr-un mod incredibil. Fara accesorii nici nu as avea timp sa lucrez asa ceva.
      Frumoasa imaginea pe care o sugerezi. Multumesc, draga Rux! Pupici! ❤️😘

      Delete
  3. Trebuie să invăt si eu embosarea aceasta la cald. Rezultatele sunt fantastice!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu e mare lucru. Doar trebuie materiale: pulbere, un tun pentru caldura si tusiera cu lipici dedicat. Si stampile de silicon, evident.

      Delete
  4. E minunata imaginea finala! Arata ca un cadou, cu fundita pe un colt. 😊 ❤
    Draga Suzana, ce sa scriu?! 😊 Iti doresc succes si spor la lucru! Pupici! 😘 💕
    Felicitari! 💐

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa mi s-a parut si mie. Rosul ala al benzii imi place maxim.
      Multumesc mult, Diana draga! Am ramas in urma cu CD-urile
      Pupici!❤️😘

      Delete