Monday, November 6, 2023

Beccy's Challenge - Day 6 - Letter E
A delicate equilibrium in evergreen

The Day 6  for the November Challenge on Beccy's place
Ziua 6 a provocarii lunii noiembrie, pe site-ul lui Beccy.



It's a symple project. On a white cardboard, stock size, the delicate equilibrium
was created with two stickers for windows decoration and a round shape from
a pattern Christmas page. The green was obtain with two stamps and metallic
acrylic. The green background was obtained with watercolors.
I added top and bottom some gold color.

Este un proiect simplu. Pe un carton alb am lipit doua stickere
pentru geam si un element preluat dintr-o coala cu model.
Pentru verde: fondul este cu acuarela, iar modelul l-am
obtinut cu doua stampile si acrilic metalic. Am adaugat si auriu
sus si jos, doar pentru efect.




Sometimes, the equilibrium is complicated to obtain, but I tried...😊


The negative!





Day 5




12 comments:

  1. I love the way you've placed the candy canes to look like a heart Suzana... it's a nice way to send love and Christmastime. The holly is lovely too.
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. I chose the sticker, due to the heart geometry. The candies are not separate. They were part of the story together with the plant. The stickers for the windows are different and bigger. Thank you, Beccy!
      Cheers! ❤️😘

      Delete
  2. Imi place cum a ieșit! Ești foarte talentată! Știi cum sa combini culorile! Felicitări! Zi frumoasă să ai. Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult, Mihaela. Uneori culorile parca se combina
      singure, asa am senzatia!
      Pupici si seara buna! ❤️😘

      Delete
  3. Foarte frumoasa si aceasta felicitare! Armonios decorata!
    Inspiratie buna pe mai departe!
    Pup. O zi faina! 😘🤗

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici nu stiu ce s-ar intampla fara acele accesorii si anumite culori...
      Multumesc mult, Carmen! Seara buna si tie! ❤️😘

      Delete
  4. Ţi-a ieşit foarte frumos!
    Spor şi inspiraţie în continuare, dragă Suzana! 😘🤗

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca as putea sa fac poze mai bune, s-ar putea vedea cum este in realitate. Ar arata mai binisor...
      Multumesc, draga Vero! Asa sa fie si la tine! ❤️😘

      Delete
  5. Ce fel de stickere pentru geam ai folosit? Eu anul trecut am descoperit că sunt unele cu o parte adezivă pe care mi-a fost teamă se le mai pun pe gea de teamă că va fi greu să le dezlipesc. M-am gândit de atunci să le folosesc la felicitări.
    Celelalte stichere care aderă pur si simplu la geam și se pot dezlipi ușor. Acelea le-am mai folosit de la un an la altul pentru decorarea geamurilor, dar la un moment dat tot nu se mai ipesc pe geam Nu am incercat încă să le lipesc cumva pe hârtie. Mă întreb cum ar putea fi folosite acestea la felicitări.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tot la Lidl am gasit. Insa sunt mai vechi si erau imagini pe un carton A3. Insa norocul a fost ca erau si separate. Ca altfel, ar fi trebuit sa le croiesc. Ele au un fel de adeziv, insa nu cred ca se lipesc atat de bine pe geam ca sa fie probleme. Oricum pe hartie le-am lipit clasic, nu am riscat.

      Delete
  6. Fix despre stickere voiam sa comentez si eu - mi se par super simpatice!! Si imi place cum ai combinat - o mica zanuca spiridusa care foloseste o acadea pe post de sanie :D.
    Suuuperb. Si dulce...
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. La sanie m-am gandit si eu. Eu nu mananc acadele, insa aici s-au potrivit perfect.
      Pupici, draga Rux! ❤️😘

      Delete