Friday, November 24, 2023

Beccy's Challenge - Day 24 -Letter U
Unfold a globe

The Day 24  for the November Challenge on Beccy's place.
Ziua 24 a provocarii lunii noiembrie, pe site-ul lui Beccy.

A 3D experience
O experienta 3D

For this day, I decided to reload the idea of a globe, based on a pentagon
geometry for each face.
The dimension of the edge is ~28mm. You can see how I contructed the globe.
At the red line, if you want to repeat the idea, you have to add that small surface used
for bonding. I forgot...
After I cut  the whole pattern, I bended all the lines and start the bonding.
Prior to close completely, I introduced a thread limited by two white beads.
Finally, I added a sticker - red heart.


Reiau ideea confectionarii unui glob, folosind geometria unui pentagon,
a carui latura este de ~28mm. Desfasurata o puteti vedea in imagine.
In zona liniei rosii, mai trebuie adaugata bucatica utila pentru lipire.
Eu am uitat sa o pun. Dupa taiere, am indoit cartonul pe muchii si am
inceput lipirea. Inainte de a o finaliza, am introdus firul de prindere al
globului, limitat de doua margele. Am adaugat si un sticker inimioara.



I hope it will look nice in the Christmas tree!
 
 




 

8 comments:

  1. Mie cred ca ar trebui sa imi dea cineva direct modelul :))). Probabil ca pana la urma l-as face (imi amintesc ca am facut cu rigla si creionul, pe la inceputul copilarim, tot felul de proiecte, dar pare totul atat de departe :))).
    Imi place tare tare mult cum arata globul - este foarte frumos. :*
    Felicitari!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este sufient sa faci un singur pentagon. Apoi il desenezi repetandu-l conform schitei. Nu uita de adaosul in zona liniei rosii. Doar l-am facut si pentru bradutul de la Provocari.
      Cam greu de lipit, insa in cele din urma...
      Multumesc, draga Rux! Pupici!❤️😘

      Delete
  2. Ce frumos! Laturile trebuue taiate perfect penzru a putea fi lipite una peste alta,ca pentagonul sa arate bine. Tie ti a iesit foarte bine!
    Imi place cum l ai decorat! ❤️
    Noapte buna Suzana draga! 🤗😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu putina rabdare se poate rezolva. Taierea este putin complicata, dar si asta se rezolva in cele din urma. Aceasta a doua incercare este mai buna. Vorba aia, perseverand...
      Un weekend vesel, draga Carmen! ❤️😘

      Delete
  3. Your hand-made bauble is fabulous Suzana! Thank you for sharing the pattern and instructions for how you did it. I like the paper you chose, the little stars are lovely.
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's my second bauble, so I wanted to share it in the challenge. Maybe somebody wants to repet the steps.
      Thank you Beccy!
      Hugs!❤️😘

      Delete
  4. E o frumusete! 😍 In mod sigur va arata bine in bradul de Craciun!
    Imi place de numa'! M-as incumeta si eu, dar mai bine nu! 😃 Ar trebui sa gasesc o forma pentagonala de dimensiunea potrivita, altfel... hm-hm. 😊
    Felicitari! Spor la cele ce le ai de facut, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘
    Weekend placut iti doresc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. O construiesti. Sunt tone de tutoriale. Un singur element.
      Dupa care le pui pe carton asa cum am desenat. A doua oara a iesit mai bine, parca.
      Multumesc mult, draga Diana. Pupici si o duminica frumoasa!
      ❤️😘

      Delete