Saturday, November 11, 2023

Beccy's Challenge - Day 11 -
Use your scraps
Looking for the equilibrium

The Day 11  for the November Challenge on Beccy's place
Ziua 11 a provocarii lunii noiembrie, pe site-ul lui Beccy.



I made this collage on a white cardboard, stock size.
You can see below the steps of bonding. I used two kinds of materials, one
with a pattern, the other painted by myself, long time ago. I used a transparent
paper to draw the space between the two laterals, in order to obtain that geometry
from a dendritic trial, used for other punched images.
I cut according to the 'transparent template' and bonded what I obtained.
In the 'gaps' I painted with  a metallic pale yellow.
Finally I used an old heat embossed part, initially missplaced on a cardboard.

Am realizat acest colaj pe un carton alb. Puteți vedea in
imagini pașii lipirii. Am folosit două feluri de materiale, unul
cu model, celălalt pictat de mine, cu mult timp în urmă.
Am folosit o hârtie transparentă pentru a desena spațiul
dintre cele două parti, pentru a obține acea geometrie dintr-o
încercare dendritică, folosită pentru alte imagini perforate.
Am tăiat conform „șablonului transparent” și am lipit ceea ce
am obținut. În „goluri” am pictat cu un galben deschis metalic.
În cele din urmă am folosit o piesă veche embosata la cald,
inițial pozitionata greșit pe un alt carton.

So, for this project, I used only four old elements... Not much, but it's a start! 😊
Just a reminder:  the dendritic technique you can see here.



10 comments:

  1. You are so creative Suzana... you do such a wonderful job mixing colours and trying out different techniques. You always have something interesting to show.
    I love that coloured piece of card. It looks like a butterfly print to me, with two sides that are a mirror image of each other. Beautiful!
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Coming from you, it's a very important comment. Discovering and experimenting are fabulous. This is my way, even if the perfection is very far away...
      Hugs and a fantastic week ahead, Beccy!❤️😘

      Delete
  2. Interesantă! Fluturași, îngerași...foarte creativa! Felicitări! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc. Tare mult as vrea sa reusesc sa consum mai multe bucatele ramase, daca tot le-am pastrat.
      Pupici si o saptamana faina! ❤️😘

      Delete
  3. Foarte frumos colajul de azi. Te inzreci pe tine mereu 💗😍
    Felicitari. Pupici si imbratisari 😘🤗

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uneori ma gandesc ca este ca la Fiction, doar ca in loc de text utilizez obiecte...
      Multumesc mult, draga Carmen! Pupici! O saptamana usoara! ❤️😘

      Delete
  4. Materialul pictat mi-a adus aminte de fluturii pe care ii faceam in generala indoind coala ca sa fie simetrici - si ca sa vezi, are si fluturi pe el.
    Mi-a placut foarte mult fulgul din dreapta, pare ca un fel de sigiliu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Are fluturi decupati. restul sunt ... iluzii.
      Stampila aia imi place mult de tot. Atat ca pudra si fundalul sunt prea apropiate coloristic. Insa in acest proiect cred ca s--a incadrat.

      Delete
  5. Mie-mi pare tare complicat ce ai mesterit aici, dar rezultatul e foarte, foarte frumos! Imi place foarte! 😍
    Spor la creat, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Conceptul a fost mai complicat decat realizarea in sine, pana
      am adunat bucatelele. Imi place si mie, e vesela!
      Pupici si spor si tie, Diana draga! ❤️😘

      Delete