Sunday, November 12, 2023

Beccy's Challenge - Day 12 - Letter J
A new bookmark full of joy

The Day 12  for the November Challenge on Beccy's place
Ziua 12 a provocarii lunii noiembrie, pe site-ul lui Beccy.




This a new seazon bookmark. It is created from two strips of pattern paper,
folded, one of it being shaped on the edge, according with the drawing.
On inside there are two pieces of thin magnets, surrounded by a self adhesive
material with dots, some stamped leaves and  two written ideas. The shaped
cardboard is there because I did a mistake when I initially wrote...!😊


Acesta este un nou marcaj de sezon. Este realizata din doua fasii de
hartie model, pliate, una dintre ele fiind taiata pe margine, conform desenului.
În interior sunt două bucăți de magneți subțiri, înconjurate de un material
autoadeziv cu puncte, câteva frunze ștanțate și două idei scrise. Cartonul
modelat este acolo pentru că am făcut o greșeală când am scris inițial.


I love to accompany any reading with special bookmarks. 
I hope the books also enjoy these kind of accessories!

 

Day 11 - Using scraps



10 comments:

  1. Wonderful bookmark Suzana, it will make a lovely gift for someone special. I like the idea of adding the two magnets, that will mean the bookmark can't fall out. Cute images too!
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. I found a magnetic page for different crafts. It was perfect for
      a folded bookmark. But not only.
      Thank you, Beccy!
      Hugs! ❤️😘

      Delete
  2. Frumoase tare! Şi de colecţie. Mi-s dragi semnele de carte făcute manual.
    Săptămână frumoasă, Suzana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Periodic am facut astfel de semne. Imi plac si mie mult de
      tot sa le fac. Cred ca si cartilor le place si ma inspira...
      Te pup si saptamana frumoasa, draga Potecuta! ❤️😘

      Delete
  3. Sunt frumoase semnele de carte cu bulinute. 😊 ❤ Prefer peisajul de iarna, de data aceasta.
    In prima foto pare o imagine dintr-un joc de copii - lipsesc pionii si zarurile. 😊
    Felicitari si spor la joaca! 😊

    Ai ajuns la litera J si eu abia am invatat-o pe H (am sarit si inceputul - daca am lipsit...) 😊
    Saptamana cu bine si frumos iti doresc, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bulinutele le aveam la indemana. Am zis ca seamana cu bulgari de zapada.😊Imagineaza-ti ca acea coala din care am decupat, avea mai multe randuri cu acel model. Pagina cealalta avea numai stelute. S-au asortat pentru un semn de carte.
      Daca a fost bine la tine, nici nu conteaza.
      Pupici si o saptamana bucuroasa, Diana draga!❤️😘

      Delete
  4. E foarte frumos ceea ce faci, dragă Suzana!
    Spor şi inspiraţie în continuare! ❤️😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pentru vizita si gand, draga Vero!
      Sincer, mi-am cam prins urechile. In nici o zi nu am reusit sa lucrez dimineata. Si nu asta e problema. Pozele imi ies cam naspa pe nocturna. Nici acum nu mi-am confectionat o mica incinta pentru poze, sa pot sa jonglez cu lumina. Cine stie, poate imi vine vreo idee si pentru asa ceva.
      Oricum, de miercuri revin si dincolo. Mi-e dor de vizitele pe la voi. Poate ma inspira si aici.
      Spor la tot si o saptamana usoara! ❤️😘

      Delete
  5. Si cand nu este folosit ca si semn de carte, poate fi prins cu manetii la indemana, decorand si aducand bucurie :)
    Super dragut este 💗

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi plac semnele cu magneti, ca nu aluneca. Dar ai dreptate si ca decor aceste semne sunt mai aparte.
      Pupici! ❤️😘

      Delete