Thursday, November 16, 2023

Beccy's Challenge - Day 16 -
Non-traditional colors

The Day 16  for the November Challenge on Beccy's place.
Ziua 16 a provocarii lunii noiembrie, pe site-ul lui Beccy.


I wanted to save another two tests: one with that dendritic technique and the
other with the use of a stencil on a black page.
The branche became a Christmas tree. I painted again with the metallic blue
and added decorations: stickers and plastic crystals.
On the background I used shiny yellow and blue and a punched flower 
in the corner.

Am vrut să salvez încă două teste: unul cu acea tehnică
dendritică și celălalt cu folosirea unui șablon pe o pagină
neagră. Ramura a devenit un pom de Crăciun. Am pictat din
nou cu albastrul metalic si am adaugat decoratiuni: autocolante
si cristale de plastic. Pe fundal am folosit galben și albastru
strălucitor și o floare perforată in colt.


I'm glad that together with this challenge, I saved another two pieces not
finalized.😊




Day 15 - Letter M


@@@@@@@@@
Some stitching projects:




10 comments:

  1. Nu cunosc tehnica, o iau invers acum co postările la care am lipsit, dar îmi place felicitarea realizată. Creează un joc de lumini interesant acel albastru metalic.
    Felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Albastrul ala metalic l-as folosi peste tot. E tare frumos. Mai am si un verde si un galben deschis similare. Dendritelor le-am facut si o eticheta. Un rezumat scurt: intre doua suprafete mai groase, de preferinta sticla, daca pui culori pe una din ele si le strivesti cu cealalta si apoi le desfaci atent, vei observa acele ramificatii. Apoi se pune o hartie peste si se apasa usor.
      Hartia va prelua jocul de linii si culori. E un proces cam aleator, din pacate.
      Multumesc, Niko! ❤️😘

      Delete
  2. Another fantastic day in your craft space Suzana, love the effects on this card! The background is particularly interesting... lots of movement and texture. Great colours too.
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, I love that background even it's difficult to fit it in a special subject,being so random.
      Thank you so much, Beccy!
      Hugs!❤️😘

      Delete
  3. Arată tare bine şi mi se pare că dă şi senzaţia de profunzime, e tare frumoasă! Bravo ţie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Efectul este de la ramificatiile alea in relief. Multumesc mult,
      draga Potecuta!
      Un final de saptamana fain! ❤️😘

      Delete
  4. Puf! Te rog, mesajul precedent nu-l publica! 😊 Cum ziceam la mine: functionez la cote de avarie (aparatul, de fapt, nu eu) si se intampla numai bazaconii - tocmai am trimis un mesaj pe care tocmai il corectam!

    Imi place frunza de stejar ca pom de Craciun! 😍 Felicitarea e frumoasa foarte, dar cel mai mult imi plac acele ramificati reliefate, argintii! Adorabile! 😊
    Felicitari! Succes si spor la alfabet, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am cam multe experimente cu dendrite. Insa foarte greu de folosit. Cand am exersat procedeul, eram extaziata. Apoi m-a temperat lipsa spatiului pentru a le lasa la uscat. Inteligent ar fi fost sa fac mascari, dar deh, ce pot sa spun... 😊
      Tipul unde vazusem tutorialul, le lasa asa. Erau mai mari insa.
      Mie unele mi-au iesit ciudat rau. Utilizarea lor e pe agenda... pierduta! 😊
      Imi pare bine ca am reusit sa salvez ambele incercari.
      Multumesc frumos! Pupici, Diana draga. Am inteles ca a nins pe langa tine. Vorbeau de cinci centimetri de zapada ca de apocalipsa...
      ❤️😘

      Delete
  5. Ohhhhh ce draguti sunt veverita si iepurasul. E fantastic cum ai desenat bradul !! Imi place enorm. Pur si simplu nu ma mai satur uitandu-ma la el. Fantastic.
    Am avut eu ceva meciuri cu brazii ... :))) Poate de aia cand vad cate unul nonconformist si super reusit .. ma atrage ca un magnet.
    Am observat si fundalul, desigur! Ce efecte ai obtinut - stralucitoare si .. cumva par in miscare. Probabil pentru ca au structura.

    Filmuletul pare foarte fain. :D Mi l-am salvat sa il urmaresc intr-o fereastra :*
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este doar decupat. Am avut un sablon pe care il pictasem, candva. Acum mi s-a parut ca se potriveste la neconventionale.
      Dendritele sunt febletea mea. Am o gramada de teste cumva inutile, insa poate le mai folosesc pe aici.
      ... Mi-a placut cuvantul slow...
      Pupici! ❤️😘

      Delete