Saturday, November 4, 2023

Beccy's Challenge - Day 4 - Letter D
Dots and snowflakes in blue

The Day 4  for the November Challenge on Beccy's place
Ziua 4 a provocarii lunii noiembrie, pe site-ul lui Beccy.


I'll tell you something about the central piece. I put on a round metallic wrapping
foil some glue with dots confetti, thinking that will remain bonded. Well, this was
not happened! 😊 And after 24 hours, I obtained a 'plastic' circle with small dots,
perfect for the game...
On a white cardboard, stock size, I scratched a pentagon. After that, I surrounded it
with glitter put on a double sided tape.  Every surface is painted with watercolors,
different shades of blue. After that I bonded the central piece and five punched
circles from a pattern model made by myself. Finally I added some stickers.


Piesa centrala este formata accidental. Am pus un adeziv cu
confeti pe un disc metalic de ambalaj, crezand ca ramane lipit.
Nu s-a intamplat asta. S-a format o rondea ca de plastic cu confeti.

Pe un carton alb, dimensiune stoc, am zgâriat un pentagon.
După aceea, l-am înconjurat cu sclipici pus pe o bandă
adeziva cu două fețe. Fiecare suprafață este pictată cu acuarele,
diferite nuanțe de albastru. Apoi am lipit piesa centrală si
 cinci cercuri perforate dintr-un model făcut de mine.
La sfârșit am adăugat niște autocolante.


This is my story with dots!


Day 3 - Letter C




@@@@@@@@@

Projects from fabric scraps:




Update: 'Random Number Winner'


10 comments:

  1. Your card has so many wonderful textures and shapes Suzana, and it sparkles beautifully in the light! The snowflakes you added are very pretty, and the confetti circle is fabulous.
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Beccy! Kind as usual. But you are right about confetti. It's somehow strange this kind of glue. But this time was good for dots.
      Hugs and a fine week ahead!❤️😘

      Delete
  2. Cat e de superba! Îmi place enorm piesa centrala. Oare exista ceva care sa le tina lipite pe folia de aluminiu? Cred ca și siliconul s-ar dezlipi cumva. Ma bucur ca experimentul s-a dovedit a fi perfect pentru aceasta provocare.
    PS: am făcut un pas spre felicitări, am eliberat masa de lucru si am scos cartoanele. Chiar mi-am ales și tipul de felicitare pt fiecare din cele 5 zile din provocare. Sper din suflet ca azi sa reușesc măcar una din cele 5.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lipirea ar necesita doi pasi. Intai se formeaza rondeaua si a doua zi se lipeste pe folie. Nu cred ca se poate altfel. Oricum, mi-a placut descoperirea la care nu ma asteptam. Lipiciul este foarte dens. Ar putea fi si vechi, nu imi dau seama. Dar oricum nu prinde pe aluminiu.
      Ce bine! Abia astept. Luna asta nu exista monotonie...
      Pupici si inspiratie! ❤️😘

      Delete
    2. Din păcate pănă acum nu am reușit să mă apropii de felicitări. Ceea ce vroiam să fac azi ...s-a ascus bine. Ar trebui să mai asez ceva cutii prin camera de lucru ca să găsesc ce-mi trebuie, dar azi nu a fost posibil. Și eu care speram la ceva timp liber...Nu-l prea văd nici zilele urmăatoare, dar încă mai sper să reușesc.

      Delete
    3. Niko, lasa lucrurile sa curga. Cred ca merita sa improvizezi cu ceea ce e la vedere, nu cu ceea ce ai prin cutii, ca sa nu mai pierzi timpul. Eu nu prea reusesc sa lucrez dimineata si seara ajung cam tarziu. Inca nu m-am organizat prea bine si mai apar si altele. Si culmea, am tot felul de idei legate de CD-uri...😊 😊 😊

      Delete
  3. Ce efect minunat ai obtinut cu crearea acelor benzi sclipitoare!! Cromatica este atat de placuta si elementele adaugate creeaza un fel de simetrie. Imi place tare mult acest proiect!!!
    Felicitari!
    Pupici :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi plac simetriile aproximative. Ca si geometria. Si am vrut sa vad ce nuante de albastru am intr-o cutie...
      Multumesc mult, Rux! Pupici! ❤️😘

      Delete
  4. Frumosi si fulgii dar mai ales globurile. Faina idee!
    La cat mai multe idei creative! 🎨🖌️
    Pupici. O duminica seara placuta!😘🤗

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult, draga Carmen! Noroc cu abtibildurile, ca de multe ori salveaza ziua!
      Pupici! Noapte buna si o saptamana usoara! ❤️😘

      Delete