Thursday, November 30, 2023

Beccy's Challenge - Day 30 -
The last day of November -
Do what you love

The Day 30 for the November Challenge on Beccy's place.
Ziua 30 a provocarii lunii noiembrie, pe site-ul lui Beccy.



For the last day of the challenge I colored a new mandala that I had, with velvet
on paper. Because I love to experiment, I colored some areas of it with imitation
of gold foil. As for the rest of the colors I used  markers, watercolor markers and
shiny acrylics, including in the corners.


Pentru ultima zi a provocarii am colorat o alta mandala pe
care o aveam, catifea pe hartie. Pentru ca imi place sa
experimentez, pe cateva portiuni am utilizat foita aurie.
Pentru celelalte culori am folosit markere, acuarele
markere, acrilice stralucitoare inclusiv pe colturi.


My complete journey this month is like this:




I want to thank to Beccy, who was the host of something fabulous.
And to all the participants who shared their moments of inspiration.
Let's keep going...

I wish you a fine December, Merry Christmas and a Happy New Year!
And see you all in the next month!😊

 

10 comments:

  1. Absolut superb finalul calatoriei din acest an cu maratonul felicitarilor craciunistice.
    Chiar inainte sa citesc m-am gandit la mandala - doar privind imaginea. Atat de frumos se vede totul pe fundalul inchis.
    Felicitari :*.
    Si acum.. ne vedem la Advent :))))
    Pupici cu drag!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mandala asta este penultima dintr-un set. Am mai facut la finalul jocurilor din noiembrie. Imi place catifeaua aia ce genereaza un contrast cu celelalte culori.
      Ha, ha! Din joc in joc, desi am cam obosit...
      Pupici si doar bine la voi!❤️😘

      Delete
  2. Imi place mult si aceasta felicitare!
    Colajul este absolut superb! Poate fi folosit ca tablou supradimendional. Asa, 2,5metri pe 2... Absolut superb! 🤗😍

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce frumos ar fi o imagine mai mare. Doar ca nu stiu cum ar fi taiata catifeaua. Doar sa fie simulata in desen.
      Multumesc frumos draga Carmen. Sper sa ajung sa am si propriul concept de mandale.
      Pupici! Un weekend placut!❤️😘

      Delete
  3. Wow, this is beautiful Suzana! I love the design of the mandala as well as the colours you chose. Gorgeous!
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for all your warm words of appreciations, Beccy!
      And thank you for the whole month of joy!
      Hugs and a fine December!❤️😘

      Delete
  4. Felicitări in primul rand pentru că ai reușit să duci provocarea la bun sfârșit! Am admirat toate lucrările tale și mi-au plăcut foarte mult! Iar această lucrare, ultima, se numără printre preferatele mele. Esti foarte talentata!
    Pupici. La mulți ani de 1 decembrie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca ai sti cat de usurata ma simt. Mereu sunt momente de
      popas nedorite. Insa bucuria de final este minunata. Multumesc frumos pentru aprecieri, Mihaela.
      La Multi Ani de 1 Decembrie!
      Pupici si o luna frumoasa! ❤️😘

      Delete
  5. Nu m-am gândit să le topesc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banuiesc ca te refereai la cariocile de la Niko.
      Vazusem ceva, dar cu un tun de caldura. Cu bricheta e cam complicat.

      Delete