Friday, November 10, 2023

Beccy's Challenge - Day 10 - Letter I
A story on ice

The Day 10  for the November Challenge on Beccy's place
Ziua 10 a provocarii lunii noiembrie, pe site-ul lui Beccy.




This card is another collage, using a grey background and three pieces from
pattern papers for Christmas.
I've painted the grey with white. After bonding the two skaters and the star with
small stars, I've painted again the surface, this time with a metallic pale yellow.
I've completed the white lines from the ice with a blue marker and I added a
punched sticker, with the word 'SPECIAL'.



Această felicitare este un alt colaj, folosind un fundal gri și trei
bucăți din hârtie cu model pentru Crăciun. Am vopsit griul cu alb.
După ce am lipit pe cei doi patinatori și steaua  cu stele mici, am
pictat din nou suprafața, de data aceasta cu un galben deschis metalic.
Am completat liniile albe de pe gheață cu un marker albastru și
am adăugat un autocolant perforat cu cuvântul „SPECIAL”.


I do not know to skate, but I love seeing people do this special sport.



The negative!



Day 9 - Letter H

12 comments:

  1. Primul lucru care l-am văzut au fot patinatorii pe care i-am studiat și eu dimineața gandindu-ma cum sa ii incorporez în felicitarea mea. Nu tocmai se potrivesc cu vroiam.
    Felicitări pentru realizare!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai daca luam amandoua cartoane de la Lidl se mai suprapun ideile... Mai ca ma tenteaza sa-mi creez si eu un jurnal din cartoanele astea.
      Inspiratie si tie la tot, draga Niko!❤️😘

      Delete
  2. Iubsc patinajul. Am visat cand eram mica sa ajung patinatoare :))). (si balerina, ce e drept). Pot sa numar pe degete de cate ori am incaltat patinele de gheata (cu cele clasice, sau rolele m-am delectat mai des... dar nici pe ele nu le-am mai incaltat de mult).
    Dar sa revin... Sa revin la miunatia de azi. Ce idee superba ai avut cu trasarea liniilor. Pur si simplu ai senzatia ca prinde viata.. si ca cei doi stau sub lumina unor refletoare, intr-o poveste instelata.
    E superb.
    Felicitari pentru poveste :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. A fost cumva o idee fireasca, ca se intrerupeau prea brusc liniile patinelor. Eu am avut o singura experienta nereusita pe patine si nu a avut cine sa ma impulsioneze, asa ca subiectul s-a inchis inainte de a incepe.
      Multumesc mult, draga Rux! Pupici! ❤️😘

      Delete
  3. Fabulous images Suzana, they look as though they're having a wonderful time out on the ice. I like the nice shiny background you added too!
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Those shiny and metallic colors are fabulous. They could change everything! And they have a wonderful time on the ice... Why not?
      Thank you, Beccy! Hugs! ❤️😘

      Delete
  4. Imi plac foarte mult felicitările pe care le creezi! Si aceasta este foarte frumoasă! Te pricepi să combini culori în așa fel încât să iese ceva special! Felicitări!Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos, draga Mihaela! Imi pare bine ca iti plac, mai ales ca mie chiar imi place sa le realizez.
      Pupici!❤️😘

      Delete
  5. Frumos a ieşit! Îmi place mult cum se îmbină triunghiul cu cercul!
    Weekend frumos, Suzana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A fost singura solutie pentru a incapea bucatile pe suprafata cartonului. Puteau exista si pe orizontala probabil, insa mi s-a parut mai de efect aranjati asa.
      Multumesc frumos, draga Potecuta! Sper sa vina cu idei noi. ❤️😘

      Delete
  6. Aceasta felicitare e o pagina dintr-o carte cu povesti! 😊 ❤ Frumoasa felicitare, frumoasa poveste! 😊
    Succese, si spor iti doresc, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi place si mie mult.Totusi, ma gandesc ca fara cartoane, ar trebui sa ma apuc serios de pictura. Oare nu as fi mai castigata? Nu stiu, ma intreb...
      Pupici, Diana draga! ❤️😘

      Delete