Tuesday, November 21, 2023

Beccy's Challenge - Day 21 - Letter S
A snowflake between dots of silver

The Day 21  for the November Challenge on Beccy's place.
Ziua 21 a provocarii lunii noiembrie, pe site-ul lui Beccy.


The background was created during this month, using the rest of the colors:
gold, black and red from yesterday (an unfinished card).  The snowflake is heat
embossed. The strips with dots, were from an accident: those confetti landed off
on the carpet. So, I used an adhesive paper tape to collect them. And also a
transparent packing tape, but for some future destinations, eventually.
Because I still felt the adhesive, I painted them with silver, no water.
And now are OK and bonded top and bottom.
There are also two stickers and extra dots on the background from a marker.

I added another layer just because the red paper was not thick enough.


Fundalul a fost creat în cursul acestei luni, folosind resturi
de culori: auriu, negru și roșu de ieri (o felicitare neterminată).
Fulgul de nea este embosat la cald. Fâșiile cu puncte, au fost
create printr--un accident: confetti-urile alea au aterizat pe covor.
Am folosit o bandă adezivă de hârtie pentru a le colecta.
Și, de asemenea, o bandă de ambalare transparentă, dar pentru
unele destinații viitoare, eventual. Pentru că încă simțeam adezivul,
le-am vopsit cu argint, fără apă. Și acum sunt OK și lipite de sus și
de jos. Există, de asemenea, două stickere și puncte suplimentare pe
fundal de la un marker. Am mai adăugat un strat doar pentru
că hârtia roșie nu era suficient de groasă.



So this is my silver experience!






Day 20 - Letter R



8 comments:

  1. Wow! That's a lot of sparkle Suzana, fantastic! The large snowflake is beautiful and I really like that dark red background.
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. And I have another strips... So it is a lot of sparkle. Probably also for the next year...
      I like also that dark red background. It's perfect instead of waste colors .
      Thank you, Beccy! Hugs! ❤️😘

      Delete
  2. wow ce imi place felicitarea cu fundal bleu! Bleu, gri si alb sunt cele mai potrivite combinatii! Parerea mea ;-)
    Foarte frumos, Suzana draga! Felicitari! ❤️😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Intr-adevar imaginile pe negativ sunt de multe ori mai deosebite. Bleu-ul ala e minunat!
      Multumesc, draga Carmen! Pupici! ❤️😘

      Delete
  3. Imi place foarte mult culoarea de fundal! Sclipiciul ii da iz de sarbatoare speciala! Imi place cum a iesit si aceasta felicitare! Felicitări si spor in continuare! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca imi pare bine de ceva, este ca am folosit putin din banda aia. Nu pot sa-ti spun ce am simtit cand le-am vazut pe jos, pe covor... M-am bucurat instant cand am descoperit cum sa le culeg. Multumesc mult, draga Mihaela! Pupici! ❤️😘

      Delete
  4. Fulgul acela este superb. Felictarea ma duce cumva cu gandul la Scarlet :). Este tare frumoasa si festiva!!

    Pupici cu drag

    ps: si eu am recuperat niste confetii mai maricele ce-i drept, de la niste papusi micute :D. Cred ca as fi spaima petrecerilor daca as putea merge.. as culege confetti, as lua suvenir servetelul de pe masa daca imi place modelul (ma refer la cele imprimate, sa nu se inteleaga altceva .. hahaha)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca ai sti ce am simtit cand le-am vazut gramada pe jos!
      Evaluam consecintele si posibilitatile de recuperare. Cu farasul era exclus, ca s-ar fi dus si mai adanc in covor. Asa ca am incercat cu banda adeziva. cea dde hartie a fost buna, cea transparenta a cules si fire de covor. Inca nu stiu daca o pot folosi...
      Rux, stiu ce spui. In orice vizita mergem, ochesc servetelele...
      Pupici! O zi usoara!❤️😘

      Delete