Monday, November 20, 2023

Beccy's Challenge - Day 20 - Letter R
An abstract composition with red

The Day 20  for the November Challenge on Beccy's place.
Ziua 20 a provocarii lunii noiembrie, pe site-ul lui Beccy.



This project is based on a sketch created with a gold marker.
It is random, but in that moment I wanted to obtain the infinte sign,
as much as possible. For coloring I used red, blue, copper, black .
In the corners there are some pieces from the same pattern page used
on day 11. The background is painted in a pale silver, except the corners
for which I used copper.
Some stickers were used for embellishment.





For this day it was also a simple story!

 

The negative



 

Day 19 - Letter Q

 

 

 

6 comments:

  1. Oh!!! Stii de ce mi-a amintit desenul tau? Poate ca ai vazut. sau nu, Dl Sora avea obiceiul sa faca schite cu negru parca (la contur ma refer) si umplea spatiile cu rosu). Nu era evident la fel - dar cum se fac conexiunile... nu?
    In alta ordine de idei - asa imi placea sa doodle - asta e termentul? sau... In fine sa mazgalesc (eu asa ii ziceam) liber pe cate o pagina de la finalul caietului - cred ca ar fi fost interesant sa si colorez... hmm.:)
    Imi place mult felicitarea - stickerul de sus, cu stea, ma face sa ma gandesc la o... la un vitraliu. Stii? ca si cand ar fi vazut asa doar o bucatica... e tare frumos!
    Pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu, nu am vazut. Insa a desena semnul infinit ma amuza si tot il incerc. Mi-ar placea niste compozitii cu el. Aici doar m-am jucat, fara sa gandesc urmarile. Insa am zic ca ar putea fi folosit. Sunt niste stickere mai mult contur. Imi plac mult iar la vitraliu nu ma gandisem, Acum ca spui, pe coala din care le-am desprins a ramas o urma. Nu e tocmai vitraliu, insa deja am inceput sa ma gandesc cum sa-l folosesc.
      Pupici si multumesc, draga Rux! Doar bine la voi! ❤️😘

      Delete
  2. Your creation is bursting with colour and energy Suzana, and I can see the repeating infinity symbol all through the design. I love the contrast between the blue, red and gold too. Great colours!
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. I agree with you. Very energetic with that red and the sign of infinite. I like a lot drawing it.
      Thank you Beccy!
      Hugs! ❤️😘

      Delete
  3. Superbă Suzana. Contrastul culorilor e minunat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pare totusi usor aiuritoare. Nu ma gandisem ca voi folosi arabescurile alea...
      Multumesc, Niko! Noapte buna!❤️😘

      Delete