Thursday, October 19, 2023

Transformari creative (40)
Decoratiune de Halloween

Anul 2023 va fi un an special. Niko ne provoaca la o aventura creativa
deosebita, prin reciclarea diverselor tipuri de materiale.
Luna octombrie are ca subiect: 'tuburi de hartie'.
Proiect  Decoratiuni de Halloween
(saptamana 3).




Incep cu a spune ca nu obisnuiesc sa fac decoratiuni pentru Halloween.
Asa ca nu a iesit prea fioroasa.
De la tubul de hartie igienica, dupa ce l-am taiat pe generatoare, m-am straduit
sa fac un con, pentru ca imi propusesem un coif. Nici nu mi-a venit sa cred cat
de greu l-am format. Dimensiunile nu prea au ajutat pentru un astfel
de obiect. Ca sa nu se desfaca, i-am pus putina banda adeziva, ca nu statea deloc
cum am vrut eu, oricat de frumos l-am rugat...😂


L-am invelit in fetru gri si la baza am pus o bucata portocalie pe post de bor.
Prinderea a fost cu 'hot glue'. Am mai adaugat doi ochi, elementele verzi
sunt din spuma, coltii din fetru -  ca sa nu fie prea periculosi, iar cei doi 
paianjeni mi i-a dat nepotica, care avea... fara numar. Sunt curioasa cum ii
va folosi.


Mie mi se pare totusi un coif simpatic.
Si a inceput sa se inteleaga din priviri cu pufosenia portocalie, asa ca au
solicitat o poza de grup, ceea ce am si facut...




Efectele imi plac mai mult, insa nu le-am spus si lor, sa nu intre la alte idei..





 





12 comments:

  1. Bu-hu-hu, am venit și am fugit, deja m-am speriat 👻. Pufosenia într-un picior este un bun partener. Sunt simpatici amândoi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha, ha! Cu siguranta nu te-ai speriat. Insa era musai sa-i arati ca este chiar o decoratiune in ton...👻
      Portocalia este mereu in fata ochilor mei. Nu pot reda in cuvinte cat ma amuza...
      Un final de saptamana pe placul tau, draga Pompilia!
      Pupici! ❤️😘

      Delete
  2. Nici eu nu am vrut o decoratiune .. inspaimantatoare :). Apropo - noi cand eram mcii faceam felinare din dovleci. Dar nu pentru Halloween. Cred ca avea legatura cu ceva sarbatoare locala (ori sarbatoarea recoltei, ori.. cea cand se aprind lumini in cimitire...).
    Imi place tare mult cum ti-a iesit deco. Am fost la un pas sa ma aleg si eu cu un pistol de lipit care (zice Ralu) nu miroase. Eu am unul nou nou (lol) in cutie. De la Lidl.. problema e ca ... pute cutia aia fir-ar sa fie, materialul de la suportul pistolului.. de nu o pot nici macar deschide sa il aerisesc.. Oricum, asa cum a stat pana acum, sa mai stea.. ca am o gramada de facut, dar mi-am amintit citind ce povestesti.
    Colectie de paianjeni? :D Vaaaai eu si Ralu am avut la un moment dat niste muste - cred ca erau de la PIf (pe la inceputul anilor 90.. cand inca mai apareau). Vai ce mi-ar placea sa imi pot lua acum o revista doua pif cu surprize..ca pe vremuri :)).

    Credsi eu ca pufosenia s-a imprietenit cu.... cealalta pufosenie (vad ca e predominant din fetru deci. :D pufosenie si ea.

    Felicitari si pupici!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici nu cred ca pot crea ceva inspaimantator. Nu ma atrage chiar deloc. Iar felinar am facut pentru nepotica in anii trecuti,
      ca prima experienta pentru mine. Nici asta nu prea mi-a placut, ba am constatat ca e mai complicat decat imi imaginam.😊
      Ma gandesc ca orice are legatura cu fetrul, in loc de hot glue, pot coase direct sau cu arici, daca forma permite.
      Pif-ul doar l-am vazut la altii, nu am avut niciodata asa ceva.
      ... Chiar s-au imprietenit, ceea ce e ff bine. Se mai joaca si ele, cat sunt plecata. 😊
      Multumesc mult, Rux! Pupici! ❤️😘

      Delete
  3. PS: foarte interesant filmuletul :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Atractie magnetica am pentru subiectele astea...❤️😘

      Delete
  4. Ce decoratiune haioase! Imi place cum ți-a ieșit. Felicitări! Weekend placut! pupici

    p.s.: aveam impresia ca am lasat comentariu, dar se pare că nu sau poate a avut blogger probleme.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mereu are probleme... Acum te-am scos din spam, dar un alt comentariu nu am gasit. Par cam ametiti...
      Multumesc mult, Mihaela! Pupici si weekend placut!
      ❤️😘

      Delete
  5. Cat e de dragalas coiful! 😍 Pare, cumva, mirat ca misuna paianjenii pe el. 😊 Inca nu s-a prins ca poate fi un adapost ideal pentru cei doi. 😊
    Imi plac tare mult paianjenii - par a fi confectionati din sarma.
    Pufosenia portocalie s-a zburlit de pofta cand a vazut cum misuna hrana pe coif! Asa ca-l va scapa de "mirare". Tare-i faina pufosenia! 😊 ❤
    Felicitari pentru coif si poveste! Nu le-am spus nici eu efectelor ca-ti place mai mult de ele. 😊 Imi plac si mie, dar tot jucaria o prefer. Mno.

    Am vizionat video - superb! Mi-ar placea sa reusesc ceva asa frumos, dar... nu prea am rabdare (instrumente se mai gasesc, dar rabdareaaaa... prrruuu) 😊 Pe bucatele mici, ok, dar pe bucati mari, nu prea.
    Saptamana minunata iti doresc, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paianjenii misuna pe el pentru ca este chiar un adapost unde se simt foooarte confortabil. Este un fel de simbioza ciudatica, as zice. Imi pare bine ca nu le-ai spus de efecte. Nu stiu cum ar putea reactiona... Mai ales dupa sedinta foto ce i-a unit.😊
      Imi doresc sa incerc si eu ceva, ca de cand a fost provocarea, mai am niste metal ramas. Vreau zi de 48 de ore...😊
      Pupici si o saptamana frumoasa, Diana draga!❤️😘

      Delete
  6. Nici mie nu-mi plac decorațiunile înfricoșătoare. Ai văzut deja la mine pe blog ca deși încep sa țin cont de aceasta sărbătoare împrumutată, la mine se învârte în jurul dovleacul, a unor lilieci și ceva fantomite prietenoase. Accept și vrăjitoarele, de fapt îmi plac...alea bune.
    Coiful tău e foarte simpatic. Pufosenia se asortează cu el, poate vrea sa îl poarte de Halloween.
    Am văzut multe tutoriale cu coifuri din tuburi de hârtie igienica. Păreau asa de simplu de făcut acele coifuri! Sa înțeleg ca e destul de dificila formarea sau lipirea conului?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Habar nu am de ce nu a iesit chiar coif. Pur si simplu l-am inchis foarte greu. L-am prins cu banda adeziva sus. Iar fetrul era o bucata cam atipica. Si cu ala m-am chinuit. A iesit un coif cam turtit. Da' e simpatic totusi. Si pufosenia a fost de acord....😊
      Hartia se rasuceste mai usor, insa cred ca la tub nu este la fel, pentru ca sunt comparabile dimensiunile.
      Seara buna, draga Niko!❤️😘

      Delete