Saturday, October 14, 2023

Transformari creative (39)
Suport de telefon si nu numai...

Anul 2023 va fi un an special. Niko ne provoaca la o aventura creativa
deosebita, prin reciclarea diverselor tipuri de materiale.
Luna octombrie are ca subiect: 'tuburi de hartie'.
Proiect  Constructie
(saptamana 1).




Este un suport de telefon. A iesit cam dezastruos. Tubul de hartie (igienica)
nu a fost bun pentru un astfel de scop.  L-am acoperit cu banda de aluminiu
autocolanta. Am practicat o fanta pe care am mai lipit si niste banda adeziva
holografica. L-am sprijinit cu un plastic roz, salvat de la a fi aruncat impreuna
cu alte maruntisuri, de la nepotica!😊 L-am lipit cu 'hot glue'.



M-am bucurat totusi ca nu se rostogoleste. Sta bine in suport.
Designul insa trebuie sa suporte niste modificari.




Mai adaug o utilizare a unui tub mai rigid, ca nu e nimic facut la el,
pe post de suport intr-un dulap ingust:
 

Daca dulapul este mai lat, puteti pune doua tuburide de diametre diferite,
unul culisand in celalalt, functie de dimensiunea dorita. Nu e cine stie ce inginerie,
dar e util sa nu imi cada chiar totul cand scot ceva de acolo! 😂



Efecte realizate cu programul funny.pho





12 comments:

  1. Să înteleg că ar fi mai bun un tub de plastic pentru un astfel de suport? Îmi place ideea și mă întreb dacă tubul de plastic i-ar accentua și sonorul. De multe ori în bucătărie ascult muzică pe telefon și deși pun sonorul la maxim, nu se aude bine peste zgomotul obișnuit al unei bucătării în care se gătește. Ca să aud mai bine folosesc trucul de amplicifare al sonorului, punând telefonul într-un vas metalic sau într-un pahar.
    Felicitări pentru realizare. Am reușit să mișc și eu ceva luna aceasta, în sensul că mi-am adunat tuburile de hărtie și mă uit acum la ele cum mă așteaptă pe masă. Sper ca mâine să și fac ce mi-am propus cu ele.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu mi-am pastrat linkul, insa am vazut un filmulet in care tubul in care intra telefonul era incastrat la capete in doua pahare de plastic. In felul acesta statea bine pe masa si sunetul era amplificat. Tubul era tot din carton, nu cine stie ce. Insa efectul fonic parea dat de pahare. Nu prea am inteles de ce, insa nici prea atenta nu am fost. O sa vad daca il mai gasesc.
      Multumesc, Niko, insa eu sunt cam dezamagita de cum a iesit. Cred ca tuburile astea sunt bune pentru chestii gen floricele.
      Spor in ceea ce iti propui. Sper ca esti bine! Pup. ❤️😘

      Delete
  2. Am rămas în urmă cu proiectele handmade din lipsă de timp, dar mă bucur să citesc pe blogurile voastre.
    Suportul este drăgut și sunt de acord cu tine ar trebui să mai sufere modificări vizuale hihi....pentru că utilitatea este ceea ce trebuie.
    Felicitări și succes in continuare. pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Categoric trebuie schimbat proiectul, insa habar nu am cand. Mai trebuie sa ma documentez. Nu stiu cum am pierdut un link unde era cumva acest model. Uneori uit sa salvez, zicand ca e simplu si nu mai am nevoie! Asta e! Sa ma invat minte...
      Pupici si o saptamana cu spor si la tine! !❤️😘

      Delete
  3. Ce idee faină ai avut! La aspect se poate interveni, aia nu e problema, scopul e important şi chiar e tare bună ideea ta.
    Zi frumoasă, Suzana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Scopul este atins, doar ca stii si tu, cand o solutie nu iti place, mai trebuie insistat, pentru a deveni cu adevarat frumoasa.
      O seara frumoasa, draga Potecuta! Multumesc! ❤️😘

      Delete
  4. L-ai "modificat" excelent in "efecte". 😊 Daca-l "capacesti" va parea mai dichisit. Mie-mi place! E argintiu cu roz! O bomboana, altfel spus. 😊
    Ideea cu tubul-suport e super! Multam' pentru idee!
    Mi-a placut si video... Obiecte maruntele am mai embosat, da-mi place sa ma uit (cand am ocazie si timp) cum fac altii, ce fac altii in materie de embosare.
    Zile senine iti doresc, Suzana draga! ❤ Spor la ce faci pe acolo! Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am folosit mai rar acest program, nu mi-e prea la indemana, insa are unele chestii interesante. Poate ca de la tine il stiu, insa nu mai sunt sigura. Daca vrei sa repeti experienta, sa ai un tub putin mai gros. Nu mai gasesc tutorialul initial, ca am senzatia ca era ceva 'esential' diferit...😊
      Embosarea pe metal imi place si mie mult, insa chiar nu am gasit momentul, insa nici subiectul.
      Multumesc, Diana draga! Pupici si spor si tie la tot! ❤️😘

      Delete
  5. Great recycling project! The phone holder design is clever!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for your appreciation. It was fun doing it.
      Have a fine weekend!

      Delete
  6. Ohhhh eu ratasem acest articol. Vai ce fain e suportul!!
    Mie imi plac mult. Si cum ai integrat elementele decorative - la capitolul acesta eu stau prost (le-am bagat prin cutii cand am pregatit terenul sa vina micii si apoi le-am stivuit in camera mea devenita acum depozit... cine le mai gaseste :))) nu in viitorul apropiat, mai ales ca sunt mereu sabotata cand incerc sa fac ecva in zona aia - probabil o fi semn ca trebuie sa mai astept un pic, sa ma odihnesc, refac, alea-alea... :)))
    Pupici!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cand ma gandesc ca vine noiembrie si multe chestii le am si eu prin cutii si trebuie sa le descopar! Arata binisor, insa ar fi trebuit un tub mai grosut, totusi.
      Ma mai gandesc si la o alta solutie.
      O duminica in care sper sa te si odihnesti, draga Rux! Pupici!
      ❤️😘

      Delete